sivilce ilaçları ve spor

Konusu 'Sağlık & Sakatlanma' forumundadır ve bodycinsan10 tarafından 6 Aralık 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. bodycinsan10
    Offline

    bodycinsan10 Üye

    Katılım:
    11 Mart 2014
    Mesajlar:
    34
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Merhaba sporcu arkadaşlar 15 aydır spor yapıyorum ektomorfum sırtımda yüzümde kollarımda aşırı derecede sivilce var doktorlardan bilgi aldım sizce roaccutane yada aknetrent kullanırken sert spor yapmamın ve 6-7 öğün yemek yememin bir zararı olurmu ilaçların içeriğindeki maddelerden anlayan hocalar yardımcı olursa sevinirim.
     
  2. akekilli
    Offline

    akekilli Üye

    Katılım:
    3 Ekim 2008
    Mesajlar:
    366
    Beğenileri:
    165
    Ödül Puanları:
    53
    Meslek:
    Muhendis
    Yer:
    Istanbul
    Kolay ilaçlar değil. Kan lipid değerlerini 6 haftada bir kontrol ediyorlar. 16-20 hafta ilaca devam ediyorsun. Kas ve kemik ağrılarını arttırabilir. Yorgunluk yapar.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  3. bodycinsan10
    Offline

    bodycinsan10 Üye

    Katılım:
    11 Mart 2014
    Mesajlar:
    34
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    bunları biliyorum yani kas açsıından nası olur aynı şekilde gelişim sağlayabilirmiyim yada yağlanma yada kilo verme gibi bi etki yaratırmı teşekkürler.
     
  4. akekilli
    Offline

    akekilli Üye

    Katılım:
    3 Ekim 2008
    Mesajlar:
    366
    Beğenileri:
    165
    Ödül Puanları:
    53
    Meslek:
    Muhendis
    Yer:
    Istanbul
    Bilemem doktora danışman lazım. Zor bir soru ancak karaciğeri yorduğu kesin diye biliyorum. Bu da enerjini etkiler.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    bodycinsan10 bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş