Sakal Çıkmama Sorunu

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve aldn89 tarafından 12 Ekim 2009 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 8 üye.
  1. aldn89
    Offline

    aldn89 Üye

    Katılım:
    28 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    16
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Arkadaşlarım abilerim benim bi sorunum var lütfen empati yaparak yaklaşınız.
    Yaşım 20 boyum 180 kilom 77.
    Yüzümde sakal çıkmıyor sadece çenemde bıyıklarımda ve favori bölgemde var.
    Bunun üzerine endokrinolojiye gittim testesteron ve kan testlerim normal çıktı.
    Cildiyeye gittim adam yapacak bişey yok dedi.
    Şunlarıda söyleyim vucudum genel olarak kılsız cinsel bölgem bacaklarım ve koltuk altım dışında kıl yok.

    Şimdi sizden sakal çıkarma konusunda yardımlar bekliyorum testesteron seviyesinimi arttıracağım jiletmi süreceğim napacağım nolur yardım edin piskolojim alt üst oldu çocuk yerine konulmakdan bıktım artık nolur yardımcı olun son olarak minoxidil %5 die bi sprey aldım faydası olurmu acil cevaplarınızı bekliyorum...:(
     
  2. dinamik.ip
    Offline

    dinamik.ip Üye

    Katılım:
    11 Haziran 2007
    Mesajlar:
    551
    Beğenileri:
    143
    Ödül Puanları:
    53
    öncelikle sakal kıl hiç iyi bir şey değildir... 10 gün sonra 17 olacağım fakat 2 günde 1 traş olmaktan bıktım... yani şanslısınız... sakal konusunda sarımsak suyu sürerek çıkarıldığını duymuştum...
     
  3. max_rep
    Offline

    max_rep Üye

    Katılım:
    19 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    93
    Beğenileri:
    113
    Ödül Puanları:
    43
    takma kafana böle basit şeyleri benim sakallarım 24 yaşından sonra askerden geldiğimde çıktı.Şimdi 34 yaşındayım her 2 günde bir traş olmaktan bıkkınlık geldi.
     
  4. zhu.zhq
    Offline

    zhu.zhq Üye

    Katılım:
    27 Mart 2009
    Mesajlar:
    999
    Beğenileri:
    338
    Ödül Puanları:
    73
    ilerde bikarsin ben bile su 2 tel sakalimdan biktim ilerde napacam diye dusunuyorum da hergun tras olmak eziyet gibi olsa gerek. eger illa istiyorum diyorsan jileti vur sonrada sarimsak sur ise yariyor boyle sakal cikartan cok arkadasim oldu
     
  5. xlygan
    Offline

    xlygan Üye

    Katılım:
    14 Haziran 2009
    Mesajlar:
    332
    Beğenileri:
    82
    Ödül Puanları:
    38
    Aynen bende bıktım ama zamanında berberde bana çok jilet vurdular ve gerçekten çok çirkin çıkıyor tavsiyem jiletle işin olmasın traşı olacağın zmn da makine ile ol.Emin ol şanslısın yani keşke bende de çıkmasaydı dediğim oluyor :/
     
  6. aldn89
    Offline

    aldn89 Üye

    Katılım:
    28 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    16
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Herşeyi deniyorum sarımsak jilet aldığım ilaç şuanlık yüzümde ince siyah tüyler var bakalım sakalım olursa hacı sakalı gibi koyacağım resmi.benim gibi muzdarip olanlar varsa bende 20 yaşıma kadar hiç kafaya takmadım sakalı ama bi yerde okudum 21 yaşından sonra sakal çıkmazmış onun için korkumda biraz bundan kaynaklanıyor.
     
  7. Tormentorius
    Offline

    Tormentorius Üye

    Katılım:
    31 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    173
    Beğenileri:
    79
    Ödül Puanları:
    0
    Askerden sonra sakalı çıkan çok arkadaşım var,babamın da askerden sonra çıkmış sakalları, takma kafana. Soranlara sakal bırakmayı sevmiyorum, sinekkaydı seviyorum falan diyerek geçiştirebilirsin. Aslında bu sadece sana garip geliyordur emin ol.
    Sarımsak'ın sakal çıkardığını duymuştum ben de ama denemedim, o yüzden bişey söyleyemeyeceğim. Jilet ile traş olmak ta sakalların daha sert ve gür çıkmasını sağlıyor buna şahit oldum. Ama benim cildim jiletle ve traş makinasıyla traş olduktan sonra çok yıpranıyordu. Bu yüzden berberlerin kullandığı çok ince sakal bırakan saç kesme amaçlı makinalardan kullanıyorum.
    Sonuç olarak eğer sakalının çok çıkmasını istiyorsan ve önemli olan nokta cildinin tahriş olmayacağına inanıyorsan (ki mutlaka olur) sabah akşam günde iki kere jilet vur, dışarı çıkmayacağın günlerde de sarmısak kullanırsın. En azından denemiş olursun için rahat eder.
     
  8. Kan Mevsimi
    Offline

    Kan Mevsimi Yeni Üye

    Katılım:
    10 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    505
    Beğenileri:
    125
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Isparta
    Kılda hayır olsaydı g.t de cıkmazdı...
    Bosver cıkar elbet 1-2 yıla merak etme.
     
  9. cagrihalacoglu
    Offline

    cagrihalacoglu Üye

    Katılım:
    26 Haziran 2009
    Mesajlar:
    146
    Beğenileri:
    69
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci, müzisyen
    Yer:
    Feneryolu

    %500 katılıyorum..:)
     
  10. spymasterw
    Offline

    spymasterw Üye

    Katılım:
    23 Ocak 2008
    Mesajlar:
    41
    Beğenileri:
    13
    Ödül Puanları:
    18
    benimde askerden sonra çok sığlaştı kirli sakal insana yakışıyor ama gün aşırı uzuyo heleki resmi biyerde çalışırsan inan çok zorluk veriyo sen sakalımız yokki sözümüz geçsin tarzı düşünüyosan o başka
     
  11. aldn89
    Offline

    aldn89 Üye

    Katılım:
    28 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    16
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Önerileriniz için teşekkürler son olarak durumu anlatıyım yüzüm baya bi tüylendi haftada bir traş oluyorum yanlız kıl durumuna gelmedi daha.
    Bu arada bişey öğrendim vazelin sürmek baya faydalı oluyor arkadaşlar resmen tüy fışkırtıyor çıkanlarıda kesiyorum bakalım zamanla sakal olacaktır inş :(
    Bide tıraşta yüzünüz tahriş oluyorsa şöyle bişey keşfettim çenemdekiler çok sert ordan biliyorum duştan hemen sonra traş olursanız çok kolay oluyor en azından 1 kez deneyin derim sakallar baya bi yumuşak oluyor kesmeside bi hayli kolay.
     
  12. aneximandros
    Offline

    aneximandros Özel Üye

    Katılım:
    14 Aralık 2007
    Mesajlar:
    1.829
    Beğenileri:
    2.144
    Ödül Puanları:
    123
    Meslek:
    Teorik Kimya
    Yer:
    USA
    Sakal ile ilgili bir cok baslik varken neden yeni baslik aciyorsunuz? Forumda arama yapin ve lutfen forum kurallarini okuyun.
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş