Roaccatune ilacının yan etkileri ?

Konusu 'Sağlık & Sakatlanma' forumundadır ve abseto tarafından 14 Temmuz 2016 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. abseto
    Offline

    abseto Üye

    Katılım:
    1 Ekim 2015
    Mesajlar:
    953
    Beğenileri:
    341
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Sivilce sorunum uzun süredir var baya ilaç krem feln kullansamda pek etki eden olmadı. Son çare olarak dün doktorum roaccatune ilacına başla dedi :) bugün sabah kan tahlili yaptırcam yarın da sonuçlara göre ilaç dozajı belirlenecek. Yalnız uyku tutmadı aklımdan çıkmıyor yan etkileri :(
    Yanı katlanabilirim sivilcelerden kurtulmak için değer ancak seneye ygs sınavı ve besyo mülakatına girmeyi düşünüyorum.
    Yan etkisi olarak kemiklerde ağrı gibi spora engel olabilecek şeyler de var. Ve kullanan bazı kişiler de söylüyor :( eğer öyleyse fiziki mülakata hazırlanamam demektir :(
    Ve son aylarda gözde sorun olduğu bulanık görme vb. sorunlar yaşadıklarını söyleyenlerde var. Ygs ye öyle bir gözle gitsem pek iyi sonuç alacağımı sanmıyorum :(
    Şimdi daha başlamadan seneye bekletsemmi diye düşünüyorum. Yani en azından riske atmamak diye. Doktora sorsam (sattıkları ilaçtan komisyon alıyosalar kesin başlatır da :D aylık 50-100 tl ilaç masrafı çıkcak sonuçta [kremler felan hariç] kendı önerdiği ilacı bu kadar kötülemez ve beni başlatmak ister diye düşünüyorum (doktora bi gıcık zaten :D )
    Sizce ne yapmalıyım? Kullananlar varmı yukarıdaki gibi yan etkiler oldu mu ? Olduysa ne derecede oldu ?
    Şimdiden teşekkürler :)
     
  2. abseto
    Offline

    abseto Üye

    Katılım:
    1 Ekim 2015
    Mesajlar:
    953
    Beğenileri:
    341
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Kimse bilmiyo sanırım :)
    Kan verdim şimdi doktoru bekliyorum. Sorcam yan etkilerini felan :)
     
  3. Katarina
    Offline

    Katarina Üye

    Katılım:
    9 Eylül 2013
    Mesajlar:
    333
    Beğenileri:
    231
    Ödül Puanları:
    53
    Ingilizce kaynaklari bir kurcala bence. Reddit den insanlarin tecrubelerine falan da bakabilirsin. Sivilce sorunu seni cok rahatsız ediyorsa bir sey diyemem tabi :)
     
  4. BigMen
    Offline

    BigMen Üye

    Katılım:
    26 Ocak 2016
    Mesajlar:
    68
    Beğenileri:
    8
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Benim sınıf arkadaşım kullandı 5 ay kadar.
    Çocuk okula geldiğinde dudakları ve yüzü hep kuruyup dökülüyordu özellikle dudakları başlayacaksan mutlaka dudak kremi al ve yanından ayırma derim.
    Birde arkadaşta şöyle ilginç bir yan etkisi oldu çocuğun saçları beyazladı :D 15-20 tel saçı bembeyazdı saçında.
     
  5. abseto
    Offline

    abseto Üye

    Katılım:
    1 Ekim 2015
    Mesajlar:
    953
    Beğenileri:
    341
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    doktorla konuştum. Doktorda başlatmadı zaten :D :D kan da boşu boşuna vermiş oldum (yalnız değişiğime gitti kolumda damarlar belli olduğundan damar bulma derdi olmadan üstten çekti aldı resmen sjssjsj :D :D ) seneye sınava girceğimi felan söyledim yan etkileri olur mu ne kadar etki eder tarzında sorular sordum. Herkese göre değişeceğini ama böyle önemli bir sınav için riske girmeye değmiyeceğini söyledi :D Eski ilaçlara devam etcem şimdi (Monodoks hap her gün 1 kapsül + yatarken isotrexin jel - sabahda nadixa krem süreceğm :) )
    Roaccatune kadar etkili olmasada umarım buda zamanla geçirir.
    Ve çok rahatsız ediyor. aşırı rahatsız ediyor psikolojimi bozuyor hatta :D :D 1-2 tane değil onlarca (sadece yüzümde :( leş ya ) var. ve ben sivilceden ve sivilceli kişilerden tiksinen biri olarak (2 yıl önce baby face biri olarak :D :D ) çok rahatsız oluyorum hatta fotoğraf bile çekilmiyorum aynaya bakmıyorum sjsjsj :D artık sınavdan sonra başlicam geçmezlerse :D
    --- Mesaj birleştirildi, 14 Temmuz 2016 ---
    evet onlar en sık görülen yan etkileri :) onlar sorun değil zaten bu sivilcelerden kurtulcakken onlara katlanılır ama seneye girceğim fiziki mülakat (kemik ağrısı felan yapabiliyormuş yani sporuma engel olabilirdi) ve ygs sınavı (psikolojik olarak sorun yapabiliyomuş :) bide gözleri bulanıklaşanlarda var :D :D ) için riskli olduğundan vazgeçtim :(
     
    BigMen bunu beğendi.
  6. Dynamo
    Offline

    Dynamo Bölüm MOD Yönetici Bölüm MOD

    Katılım:
    21 Ekim 2011
    Mesajlar:
    1.135
    Beğenileri:
    1.704
    Ödül Puanları:
    123
    Yer:
    İstanbul
    Kardeşim hiç sınavdan sonra yap o tedaviyi. Sınavı riske atmaya değmez. Ben 2 ay kullandım (6 ay kullanmam gerekiyordu). 2 aydan sonra bıraktım, dediğin gibi kemiklerde ağrı yapıyor, dudak kuruması falan sıkıntı değil ama hapşurduğumda bile bütün kemiklerim sızlıyordu. Ama sınavdan sonra kullanabilirsin, o acılara değer sivilcelerin geçmesi ben pişmanım keşke devam etseydım dedim.
     
    abseto bunu beğendi.
  7. abseto
    Offline

    abseto Üye

    Katılım:
    1 Ekim 2015
    Mesajlar:
    953
    Beğenileri:
    341
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    sağol reis :) haklısın zaten kullananların yorumlarını okurken herkes başlarda şikayetçi baya kurutmuş kanatmış felan ama hepsi sonunda kurtulduk diyo :D sınavıma etki etmicek olsa çok istekliyimde :D
     
  8. berboz05
    Offline

    berboz05 Üye

    Katılım:
    23 Nisan 2016
    Mesajlar:
    19
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    3
    Kardeşim benim de vardı sivilce problemim dediğin ilacı kullanmadım ama baya bir ilaç kullandım. Sonuç olarak öğrendiğim tek şey bu sivilce doğal bişey fazla kasmak doğru değil bence, geçecek sonuçta kendini rahatsız hissetmen gerekmez ama tercih senin tabi ki

    SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  9. abseto
    Offline

    abseto Üye

    Katılım:
    1 Ekim 2015
    Mesajlar:
    953
    Beğenileri:
    341
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    1-2 tane sivilce rahatsız etmez. Peki yüzünüzde onlarca (evet yanak bölgesi çene alın dudak heryerde onlarca var ) olsa doğal dermiydiniz :( sivilce doğal değildir öncelikle bunu söylemek lazım :D bırak geçsin diyen çok olsada sivilce aslında bir hastalıktır. Yoğun şekilde varsa tedavi etmek de gerekir. Bide geçecek sonuçta derken 40 yaşında da geçme ihtimali var :D :D riske atmaya değmez
     

Sayfayı Paylaş