Punching Ball ( Pençikbol ) İle İlgili Yardım.

Konusu 'Konu Dışı' forumundadır ve cankx tarafından 17 Kasım 2009 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. cankx
    Offline

    cankx Üye

    Katılım:
    22 Ocak 2009
    Mesajlar:
    29
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Öncelikle herkeze merhaba.
    Sorum şu olucak ; Bir pençikbol duvar standı alıcam fakat şuan bulabildiğim 2 tane var.
    Birisi Adler, diğeri Do-Smai.
    Adler 100Tl, Do-Smai 450Tl.
    Eğer bu ürünleri kullanan arkadaşlar varsa bu ikisi hakkında bilgi almak istiyorum.
    İlk kezde kullanıcağım için 450Tl vermek istemiyorum fakat 100liralıkda alınca dandik birşey çıkarsa diye tereddütteyim.


    Ayrıca duyduğuma göre bazı salonlardaki pençikbol standlarını şahıslar kendileri yaptırıyorlarmış. Yani o silindiri marangozdan yaptırıp, topu monte edip duvara sabitliyorlarmış ve bu şekilde ortaya çıkan ürünün maliyette 150 200 oluyormuş.
    Bu şekilde yaptıran arkadaşlar da varsa onlarada bir iki sorum olucak.
    Marangoza başka ürünlerin ölçülerini verip direk yaptırıyormusunuz.
    Yoksa yapılan silindirde ek özelliklerde oluyormu ( Topun sekmesi için bir madde fln gibi )




    Evet arkadaşlar, sorularım bunlar.
    Yardımcı olacak olan arkadaşlara şimdiden teşekkürler.
    Konuyu umarım doğru yere açmışımdır. :)
     
  2. 2shae
    Offline

    2shae Üye

    Katılım:
    22 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    737
    Beğenileri:
    367
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    İstanbul
    bizim spor salonu do-smai'nin malzemelerini kullanıyor ama çok da komplike birşey değil marangozlarda yap sadece topu iyi monte et ki fırlamasın :D

    o tahtada da özel birşey yok sekmesi için

    bu arada pençik mi deniyor cidden pançing falan olması lazım değil mi?
     
  3. cankx
    Offline

    cankx Üye

    Katılım:
    22 Ocak 2009
    Mesajlar:
    29
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Öncelikle yorumun için teşekkürler. Gerçekten yardımcı oldun. thums:

    Ayrıca pençik diye okunuyor olması lazım. Yani hep pençikbol sistemi, pençikbol duvar standı fln diye geçiyor nette.
     
  4. 2shae
    Offline

    2shae Üye

    Katılım:
    22 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    737
    Beğenileri:
    367
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    İstanbul
    punching ingilizcede pançing diye okunur da ondan öyle dedim, söylene söylene değişmiş heralde pençik olmuş en sonunda
     
  5. cankx
    Offline

    cankx Üye

    Katılım:
    22 Ocak 2009
    Mesajlar:
    29
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Olabilir :D
     

Sayfayı Paylaş