Protein tozu ve yan etkileri hk

Konusu 'Supplementler' forumundadır ve spiritrises tarafından 3 Temmuz 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. spiritrises
    Offline

    spiritrises Üye

    Katılım:
    26 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    7
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    merhaba arkadaslar

    boyum 178cm ve kilom 82

    tek böbrekliyim.Doğal besinler alarak spor yapıyorum ton balıgı ve yumurta gibi.

    sormak istediğim protein tozu kullanırsam tek böbrekli olmam sebebi ile herhangi bir yan etkisi olur mu? ve ayrıca karacigere nasıl bir etkisi vardır?

    Saygılar
     
  2. werg
    Offline

    werg Üye

    Katılım:
    18 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Kardeşim,millet sana kullan dese bile kendini riske atıp sakın kullanma.Fistül ameliyatı olup sürekli kendini kollamak,gün aşırı diyalize gidip 4 saatini burada harcamak,tatile bile gitmek için diyaliz merkezi olan yerleri aramak,diyaliz sırasında ve sonrasında halsizlik,alacağın gıdalara dikkat etmek,su içememek helede yazın,çalışma hayatını sekteye uğratmak...
    Bunlar uzar gider,sağlıklı olmak için spor yapıyoruz bunu sakın unutma,sen kendini riske atabilecek bir durumda değilsin kesinlikle değmez sağlıcakla kal.
     
  3. Ufuk can
    Offline

    Ufuk can Üye

    Katılım:
    14 Temmuz 2015
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Ayvalık
    merhaba whey 3 matrix ürününü aldım ve kullandım.Antremandan sonra 2 ölçek kullanıyorum.Ancak içtikten yarım saat sonra göğsümde sıkışma ve kalbimde hafif bir ağrı oluyordu.Ayrıcada gündüz 11 gibi bu sıkıntı ve ağrı tekrar oluyordu.Doktora gittim efor testi ekg ve kan testi yaptılar.Herhangi kardiyolojik bir sorunum yada kan değerlerimde bir sorunum çıkmadı.ürünü kullanmayı bırakmıştım ve belirtiler azaldı ve kayboldu 1 hafta içinde.Kas yada kemik ağrısı olabilir diye düşündüm.Ancak bugün ürünü tekrar denemeye karar verdim ve antremandan sonra 2 ölçek(1 servis) aldım.Ve aynı şekilde sıkıntı ve kalbimin hafif ağrıdığını hissettim.Daha önce protein tozu kullanmıştım ancak böyle bir sorun yaşamamıştım.Beni bilgilendirirseniz sevinirim.Ürünü bırakmalımıyım ne tavsiye edersiniz.
     

Sayfayı Paylaş