Protein Tozu Hakkında Acil yardım

Konusu 'Supplementler' forumundadır ve Karagöz tarafından 5 Mayıs 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. Karagöz
    Offline

    Karagöz Üye

    Katılım:
    8 Nisan 2012
    Mesajlar:
    18
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    Arkadaşlar amino fx ve six stars whey kullanmaktayım yaklaşık 1 aya yakın zaman oldu ve daha önce hiç kullanmadım. Bunun yanında da protein ağırlıklı yumurta ve süt ürünlerini kullanıyorum. Bir de Oxyelite kullanıyorum günde 3 tablet. Arada sırada kardiyo yaptığım zaman carnitin kullanıyorum.

    Şimdi sorum şu arkadaşlar son günlerde protein içeren yiyecek ve içecekler iğrenç kokuyor. Bünyem kabul etmiyor. Yumurtanın kokusuna sütün kokusuna dayanamayacak hale geldim.

    Günde en fazla 1 ölçek whey 1 ölçek amino kullanıyorum. korkmaya başladım karaciğerimde bir sorun mu var acaba ?

    Arkadaşlar tecrübeli olanlarınız acil cevap verebilirse ne yapmam gerektiğini söylerse çok sevinirim işin ucunda sağlık var sonuçta. Sizce protein tozunu aminoyu bırakmalı mıyım ?
     
  2. Kauss
    Offline

    Kauss Üye

    Katılım:
    6 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    1.621
    Beğenileri:
    1.401
    Ödül Puanları:
    123
    Protein tozu ve aminonun karaciğere o kadar zarar vereceğini hiç sanmıyorum ki protein tozu filan bildiğin peynir altı suyundan vb. yapılıyor. Bitkisel proteinlerden beslenmeye çalış biraz ara ver istersen. Eğer çok şüphe ediyorsan da doktora gitmeni öneririm.
     
    Karagöz bunu beğendi.
  3. Erkel
    Offline

    Erkel Üye

    Katılım:
    6 Nisan 2012
    Mesajlar:
    110
    Beğenileri:
    33
    Ödül Puanları:
    0
    Proteın ağırlıklı beslenmeye ara ver bıraz..Sebze ıle beslen. bol su ıc..

    Ek besınlere de ara ver. Icıne sınmezse, doktora gıt tahlıl yaptır.
     
    Karagöz bunu beğendi.
  4. Karagöz
    Offline

    Karagöz Üye

    Katılım:
    8 Nisan 2012
    Mesajlar:
    18
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    teşekkürler arkadaşlar. zararlı olmasının bir mantığı yok zaten çünkü bunu 4 ölçeğe kadar içenler var. acaba ilk defa kullandığım için mi diye de aklıma gelmiyor değil.

    Mesajınız otomatık olarak birleştirilmiştir---------- mesajın eklendiği saat 19:35 ---------- ilk mesajın gönderildiği saat 18:20 ----------

    bu arada 7 ay oldu spora başlayalı.
     
  5. hakankabaoglu
    Offline

    hakankabaoglu Üye

    Katılım:
    25 Kasım 2011
    Mesajlar:
    524
    Beğenileri:
    199
    Ödül Puanları:
    0
    Dostum aynı pimpiriklik bende de vardı acaba Protein zarar verir mı vs falan 5 aydır protein e likit amino kullanıyordum insan boyle cevresinden duydu mu birşeylerde ici rahat olmuyor cunku cahil cuheyla dolu heryer millet spor yapmıyor ama protein tozu hakkında yorum yapıyor oyle adamlar once spor yap kullan sonra yorum yap diyeceksin neyse konuya geleyim kan testine gittim onceden 2-3 fazla deger çıkardı simdi hic çıkmadı bı fazla deger çıktı o da 0,1 fazla yani icim de rahatladı herkese de sonuclari gosterdim yani sagda solda bosbos konuşan cahillere de iyi bı cevap oldu açıkcası .tabi herseyden Allah tan gelir bu demek degil ki bisey olmaz ama olan seye kesinlikle protein tozunun sebep olacağını düşünmem artık zaten mantıklı düşünürsek dünyada milyonlarca insan kullanıyor bunları daha protein tozu amino vs ile ilgili kötü bisey hic duymadım ne bir haber de ne br tv de Ama biz Türk halkı olarak bilmediğimiz şey hakkında bile oturduğumuz yerden yorum yapıp gereksiz konuşmayı o kadar seviyoruz ki .bide sen günde bı ölçek kullanıyorsun normali 2 olcekdir kullanim tavsiyelerinde dusun yani.Sana tavsiyem git doktora istediğin testi yaptir baktır hem icin rahatlasın hemde sagında solunda ipsiz sapsız konuşan varsa onlara da iyi bı cevap vermiş olursun sonuclarladumbelllls
     
    Karagöz bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş