Piçin Biri

Konusu 'Konu Dışı' forumundadır ve hsd tarafından 23 Aralık 2005 başlatılmıştır.

  1. hsd
    Offline

    hsd Üye

    Katılım:
    28 Şubat 2005
    Mesajlar:
    2.582
    Beğenileri:
    300
    Ödül Puanları:
    93
    IYI GIYIMLI BIR ISADAMI YOLDA YURURKEN , YANINA 9-10 YASLARINDA BIR COCUK YAKLASIR :
    BAYIM , SAATINIZ KAC ACABA ADAM DURUR , PALTOSUNUN VE CEKETININ DUGMELERINI ACAR, YELEK CEBINDEN SAATINI CIKARIR , BAKAR
    VE :UCE CEYREKVAR , GENC ADAM .."DER.
    TESEKKURLER " DER COCUK " LUTFEN SAAT TAM UCTE GELIP KICIMI YALAR MISINIZ? " ADAMIN TEPESI ATAR , CADDELERDE NEFES NEFESE COCUGU KOVALAMAYA BASLAR .. ANCAK BIRKAC DAKIKA SONRA ESKI BIR ARKADASINA RASTLAR VE DURMAK ZORUNDA KALIR .
    HAYIRDIR ?! " DER ARKADASI " SORMA !.." DER
    ADAM NEFES NEFESE , " PICIN BIRI GELDI SAATI SORDU.
    UCE CEYREK VAR DEDIM. O DA "SAAT TAM UCTE GELIP KICIMI YALAR MISIN DEDI,ONU KOVALIYORUM ".
    ANLADIM DA BIRADER " DER ARKADASI , " BU ACELE NIYE ? DAHA ON DAKIKAN VAR
     
  2. Despo
    Offline

    Despo ADMIN Yönetici Admin

    Katılım:
    30 Mart 2004
    Mesajlar:
    7.962
    Beğenileri:
    6.062
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Serbest
    Yer:
    Danimarka
    LOL :lol: :lol: :lol:
     
  3. saydam
    Offline

    saydam Özel Üye

    Katılım:
    4 Eylül 2004
    Mesajlar:
    7.079
    Beğenileri:
    1.905
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    serbest
    Yer:
    Academic Sport Center
    hsd yine olayi koparmissin :lol: :lol: :lol:
     
  4. emrah
    Offline

    emrah Üye

    Katılım:
    4 Kasım 2005
    Mesajlar:
    943
    Beğenileri:
    124
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Personal Trainer
    Yer:
    istanbul
    ADAMIN BIR ECZANEYE GIRMIS SELAMIN ALEYKUM DEMIS ECZACIDA ALEYKUM SELAM DEMIS ABISIZDE BIT SAMPUANI VARMI DEMIS ECZACIDA VAR DA HAYIRDIR NOOLDU DIYE SORMUS ADAMA ADAMDA GULUMSEYEREK DEMISKI HAYVANCIKLAR COK PISLENDILER BIR YIKIM DEDIM :D :D :D
     
  5. saydam
    Offline

    saydam Özel Üye

    Katılım:
    4 Eylül 2004
    Mesajlar:
    7.079
    Beğenileri:
    1.905
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    serbest
    Yer:
    Academic Sport Center
    :? :? :? :idea:
     
  6. emrah
    Offline

    emrah Üye

    Katılım:
    4 Kasım 2005
    Mesajlar:
    943
    Beğenileri:
    124
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Personal Trainer
    Yer:
    istanbul
  7. saydam
    Offline

    saydam Özel Üye

    Katılım:
    4 Eylül 2004
    Mesajlar:
    7.079
    Beğenileri:
    1.905
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    serbest
    Yer:
    Academic Sport Center
    yani yazdigin kötüydü ;) :lol:
     
  8. emrah
    Offline

    emrah Üye

    Katılım:
    4 Kasım 2005
    Mesajlar:
    943
    Beğenileri:
    124
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Personal Trainer
    Yer:
    istanbul
    tamam abı yaa nıye suratıma vuruyonkı benım edebıyatım lısede 0 dı
     
  9. emrah
    Offline

    emrah Üye

    Katılım:
    4 Kasım 2005
    Mesajlar:
    943
    Beğenileri:
    124
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Personal Trainer
    Yer:
    istanbul
    Kaptan pilot uçagi kaldirmis, Amerikaya uçuyorlarmis. Yolculara gereken anonsu yapmis ve anonsu kapatmayi unutmus.

    Uçagi otomatik pilota baglamis ve sööle gerindikten sonra kendi kendine konusmaya baslamis.

    -"Oohhhh bee, gidip sööle güzel bi siçayim, sonra da hostesi güsseellll bikeyim demis."

    Tabi bütün yolcular duymus. Hostes durumu kurtarmak, pilota haber vermek için tam kosacakmis ki, birinin valizine takilip düsmüs.

    Adamin biri hostesi yerden kaldirirken

    -"Acele etme bacim herif önce siçacak" demis..
    -------------------0----------------0---------------------0----------------0-----------------0-------------------0------------------
    Bir Turk, Japon arkadasinin daveti uzerine Japonya'ya gidiyor.Bir kac gun gezdikten sonra arkadasi onu calistigi fabrikaya goturuyor

    Teknoloji muazzam.

    -"Bak" diyor Japon :

    -"Burada robot yapiyoruz. Su robotlar ogle yemegini hazirlar ve getirir. Sunlar bebek bakar. Sunlar araba bile kullanir."

    Bizim Turk vatandasi hayretler icinde kalir.

    Dolastikca gozleri faltasi gibi acilir.

    Japonya'dan ayrilirken arkadasi Turkiye'ye mutlaka gelmek ve teknolojisini gormek istedigini soyler.Ve o gun gelir. Fakat bizim Turk nereyi gezdirecegini bir turlu bilemez.

    Dusunur ne gostermeli de altinda kalmamali Japonya'da gorduklerinin. Aklina hamam gelir. Japon ne anlar Turk hamamindan. Alir gotur.

    Japon'a ilginc gelir.

    -"Ne oluyor burada?"

    -"Biz burada insan yapiyoruz"

    -"Sahi mi ?" der Japon.

    Bir odanin kapisini acarlar. Iceride bir tellak adamin kolunu ovmaktadir.

    -"Bak," der bizimki, "burada kollar monte ediliyor."

    Bir baska odada bacak ovulmaktadir.

    -"Burada da bacaklar takiliyor".

    Japon bu sefer hayrette. Diger odanin kapisini acarlar.Iceride bir kadinin ustunde bir erkek, is ustunde. Japon sorar:

    -"Peki burada ne oluyor?"

    -"Burada montaj bitmis, delikler aciliyor
     
  10. sarc4stic
    Offline

    sarc4stic Özel Üye

    Katılım:
    19 Nisan 2005
    Mesajlar:
    3.239
    Beğenileri:
    2.239
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Satış Temsilcisi
    Yer:
    Istanbul
    Bu iyiydi :lol:
     
  11. bomberman
    Offline

    bomberman Üye

    Katılım:
    4 Eylül 2005
    Mesajlar:
    511
    Beğenileri:
    84
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    Berlin
    bir gün sinifa müfettis gelmis... soru soruyormus cocuklari sinamaya demiski insanda kontrol edilemeyen irade disi calisan sey nedir... kimse bilememis neyse bi cocuk parmak kaldirmis sadece... müfettiste söyle bakalim evladim demis... cocuk ayaga kalkip "tik" diye haykirmis. aferin evladim 10 veriyorum sana, ismin ne demis... cocuk cevap vermis "tüleyman" :) :) :)
     
  12. gky
    Offline

    gky Üye

    Katılım:
    14 Şubat 2006
    Mesajlar:
    34
    Beğenileri:
    8
    Ödül Puanları:
    0
    off bombaymış abi.. :lol: :lol:
     
  13. CYBER_COUNTER
    Offline

    CYBER_COUNTER Yeni Üye

    Katılım:
    13 Kasım 2005
    Mesajlar:
    115
    Beğenileri:
    20
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Ogrenci
    Yer:
    Istanbul
    güzel espiriler :lol: :lol: :lol:
     
  14. xaures
    Offline

    xaures Üye

    Katılım:
    2 Haziran 2005
    Mesajlar:
    37
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Bursa
    d

    nice catoons
     
  15. tuase
    Offline

    tuase Üye

    Katılım:
    11 Ekim 2005
    Mesajlar:
    21
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    mühendis
    Yer:
    afyon
    türk milleti tepkisiz ve duyarsızdır.(mesaj içerikli fıkra)

    İki tane i.ne bir gün sevişmeye karar vermişler.Napsak nerde yapsak derken ddiğeri demişki hadi metroya gidelim trenin son vagonu hep boş olur rahat rahat sevişiriz.diğeri peki demiş.İnmişler metro durağına bekle bekle metro gelmez.biri sıkılmış.ya demiş burda yapalım ne olacak.Diğeri ya demiş çıldırdınmı millet ne der.Diğer i.ne demişki ya türk milleti tepkisizdir duyarsızdır.bak sana bunu tek örnekle açıklayayaım şu sigara içilmez tabelasının önünde sigarayı içiyorum kimse karışmayacak.Ve yakmış sigarayı kimse karışmamış.Bunun sonucunda başlamışlar sevişmeye.
    Başka bir gün başka iki kişi mangal yapmaya karar vermiş.Demişlerki nereye gidecez.Şuraya.İyi hadi metro ile gidelim.İnmişler metroya .Bekle bekle metro gelmez.Diğeri demişki burada yakalım mangalı.Ya millet ne der demiş diğeri.Oğlum türk milleti tepkisizdir duyarsızdır Bak bunu sana bir örnekle açıklayayım.Bak şu sigara içilmez tabelasını görüyomusun altında sigaramı yakıcam ve kimse bişey demiyecek derken diğeri atılmış.AMMAN ABİ GEÇEN Bİ ADAMDA ORADA SİGARA İÇMEYE KALKTI ÇATIR ÇATIR S.KTLER ADAMCAĞIZI.
     
  16. xaures
    Offline

    xaures Üye

    Katılım:
    2 Haziran 2005
    Mesajlar:
    37
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Bursa
    d

    kih kih hoca mütiş ya
     
  17. Deli333
    Offline

    Deli333 Yeni Üye

    Katılım:
    8 Temmuz 2004
    Mesajlar:
    630
    Beğenileri:
    177
    Ödül Puanları:
    0
    Re: türk milleti tepkisiz ve duyarsızdır.(mesaj içerikli fık

    bu süpermiş :D:D:D:D:D:D
     
  18. zagortenay
    Offline

    zagortenay Yeni Üye

    Katılım:
    27 Şubat 2006
    Mesajlar:
    384
    Beğenileri:
    15
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    eskişehir
    Şunuda okuyun hele..

    2 metrelik bi bodyci manava gelmiş.Fırlama bi çırak var.Bodyci çıraktan yarım kivi istemiş.Çırak olurmu abi yarım kilo desen neyse yarım kivimi olur diyecek olmuş ama bodyci bir yapışmış yakasına korkudan tamam abi ustama bi sorayım demiş girmiş içeri.Usta ne var oğlum demiş.Buda ustaya usta dışarıda bir dallama var yarım kivi istiyo demiş ama bir bakmış body ci arkasında ustası tamam öldü bu çocu k derken çocuk hemen diğer yarısınıda bu abi istiyo deyivermiş.Böylece tehlikeyi atlatmışlar.Bodyci gidince usta çocuğa dönmüş.Lan oğlum ne pratik ne fırlamasın sen . adam seni öldürebilirdi demiş.Çırak ustasına dönmüş..eeeeeeeee biz brezilyalıyız usta bizim ordan ya orospu çıkar ya futbolcu demiş.Usta ne diyosun lan benim karımda brezilyalı deyince çırak cevabı yapıştırmış.Yenge hangi takımda top koşturuyo usta?
     
  19. fırat 26
    Offline

    fırat 26 Üye

    Katılım:
    9 Şubat 2006
    Mesajlar:
    683
    Beğenileri:
    18
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    MASKOTLUK BİTTİ
    muhahaha sevgili hsd harbiden çok komikmiş ya .....saol dostum bide seninslogan var derece sporcuya giriyor felen...güldürdün bizi saol :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
     
  20. fırat 26
    Offline

    fırat 26 Üye

    Katılım:
    9 Şubat 2006
    Mesajlar:
    683
    Beğenileri:
    18
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    MASKOTLUK BİTTİ
    hepsi çok güzel muhahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahah :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
     

Sayfayı Paylaş