Peynir yiyemiyorum lütfen yardım

Konusu 'Beslenme Günlüğü' forumundadır ve Ovyeah tarafından 4 Eylül 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 8 üye.
  1. Ovyeah
    Offline

    Ovyeah Üye

    Katılım:
    24 Nisan 2013
    Mesajlar:
    6
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Aradım aradım bulamadım eğer önceden konu açıldıysa oraya yönlendireblirsiniz.

    Merhaba sizlere birşey sormak istiyorum ben peynir yiyemiyorum hiçbir çeşidini yiyemiyorum midem bulanıyor çıkarıyorum okuduğum kilo alma konularında hep lor yiyin diyorlar yani kısaca sorum

    LOR yerine ne yersem onunla aynı etkiyi gösterir ? cevaplarınızı bekliyorum. :)
     
  2. sahinalagoz93
    Offline

    sahinalagoz93 Üye

    Katılım:
    4 Eylül 2013
    Mesajlar:
    13
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    13
    Meslek:
    Ögrenci
    Yer:
    Bursa
    bi insanın peynirden nasıl miğdesi bulanabilir ki bence çoçukluğuna iniyo bu durum :D valla peyniri kilo almak için yiyeni nerden duydun bilmiyorum ama yok öle bişi.bol bol meyve tüket.muzla yiyipte çok kilo alan tanıyorum.tabi sporda cabası
     
  3. Verminaard
    Offline

    Verminaard Üye

    Katılım:
    31 Ekim 2012
    Mesajlar:
    333
    Beğenileri:
    104
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Ankara
    Lor peynirini protein ihtiyacı amacıyla yersin, kilo alma için değil.

    Diğer peynir türlerinden başka muadili yok.
     
    Son düzenleme: 4 Eylül 2013
  4. Gkhan_D
    Online

    Gkhan_D Guest

    Adı.............: Rokfor Peyniri
    Ağırlık gr....: 100
    Protein......: 21,5
    Karbonhidrat: 2
    Yağ…........: 30,6
    Kolestrol...: 90
    Kalori….....: 369
    Kalsiyum....:
    Demir….......:
    A vitamini...:
    B1 vitamini.:
    B2 vitamini.:
    Niasin…......:
    C vitamini...:
    Buda rokforun besin değerleri gene rokforun karbonhidrat değeri düşük lordan
    http://www.fatsecret.com.tr/kaloril...peyniri?portionid=49923&portionamount=100,000
     

    Ekli Dosyalar:

    Son düzenleyen: Moderatör: 5 Eylül 2013
  5. garbage
    Offline

    garbage Üye

    Katılım:
    1 Aralık 2008
    Mesajlar:
    457
    Beğenileri:
    152
    Ödül Puanları:
    53
    Yer:
    Rusya Turkiye
    Selam gokhan_D
    Sen ne dedin simdi:) rokfor burada maddi durumu iyi olanlar icin olabilir sanki :) ayrıca normal peynir hatta lor yiyiemeyen biri kuflenmisini hic yiyemez sanki :)
     
  6. boksbody
    Offline

    boksbody MOD Yönetici Moderator

    Katılım:
    9 Şubat 2012
    Mesajlar:
    4.312
    Beğenileri:
    2.754
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    peynir peynirdir elma elma armut ammut
    hiçbişe başkabişenin yerini tutmaz içindeki yapı taşları vs mutlaka farklıdır
    ama sen protein ihtiyacımı peynirle değilde başka bişeyle karşılamak istiyorum dersen bi çok yolu var
    yumurta beyazı yoğurt kefir tavuk göğsü kırmızı et fasulye vs daha bi çok kaynak var
    bu konuda çok sıkıntı yapmana gerek yok
     
    Ovyeah bunu beğendi.
  7. Ovyeah
    Offline

    Ovyeah Üye

    Katılım:
    24 Nisan 2013
    Mesajlar:
    6
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Konumda eksik yazmışım ben sporda yapıyorum oyüzden peynir yerine ne yiyebilirim diye sordum Boksbody ' nin verdiği cevabı bekliyordum teşekkür ederim :)
     
  8. Gkhan_D
    Online

    Gkhan_D Guest

    Bende yemiyorum zaten de para sormamış arkadaş :) bence niye yiyemediğini anlatsa bir şey diyebilirdik sanki eğer süt içebiliyorsa evde kendi lor peyniri yapsın süt ile bence o sefer yer heralde bence :) rokfora para vermesin zaten ya 1 kilosu 50 tl üstü bir şey o paraya daha iyi karşılayabilir tabi para sormamış veriyim dedim değerleri belki zengindir soran kişi :)
     
  9. Ovyeah
    Offline

    Ovyeah Üye

    Katılım:
    24 Nisan 2013
    Mesajlar:
    6
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    teşekkürler kardeşim ben eksik yazmışım body de yapıyorum ben ama peynir yiyemiyorum onun eksikligini kahvaltıda nereden karşılayabilirim diye sormam gerekirdi kusura bakmayın yani.

    Bu arada süt içiyorum , yogurt yiyorum , kaşar yiyorum tek peynır yiyemiyorum.
     
  10. Gkhan_D
    Online

    Gkhan_D Guest

    Evde kendin lor yapmayı denemeni öneririm sonuçta sütle yapıyorsun bi belki kendin yapınca yersin bilmem :) Peynir yerine kaşar ihtiyacını karşılayabilir daha da güzel olur bence
    Kaşar peyniri
    Enerji ve Besin Öğeleri
    (100g'daki miktar)
    Enerji (kcal/kj) 340/1413
    Protein (g) 27
    Karbonhidrat (g) 1,7
    Yağ (g) 25
    Kalsiyum (mg) 700
    İçindekiler: Pastörize inek sütü, peynir kültürü, tuz, peynir mayası. Kuru maddedeki süt yağı oranı en az %45’dir.
    Protein oranı peyniri bayağı geçmiş mesela.
     
  11. neverbackdown.
    Offline

    neverbackdown. Üye

    Katılım:
    11 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    1.359
    Beğenileri:
    908
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    ben bu spora başlamadan lor peynirinden ve yumurtadan nefret ederdim ve hiç yemezdim ne zamanki bu spora başladım ilk zamanlar bu iki besin olmadanda yaparım diyordum ama pek öyle olmuyor :D mecburen yemeye başladım ve çokta sevdim bu besinleri.
     
    Son düzenleme: 5 Eylül 2013
  12. Vpro
    Offline

    Vpro Üye

    Katılım:
    18 Haziran 2013
    Mesajlar:
    61
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    18
    ton balığı ile loru karıştırıp yiyorum ben yoksa çökelek gibi oturuyor boğazıma
     
  13. Ovyeah
    Offline

    Ovyeah Üye

    Katılım:
    24 Nisan 2013
    Mesajlar:
    6
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11

    Teşekkürler :) peynir yerine kaşar yiyeyim ozaman belki ilerde peynirde yiyebilirim :)
     
  14. fgroan
    Offline

    fgroan Üye

    Katılım:
    21 Ekim 2012
    Mesajlar:
    216
    Beğenileri:
    35
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    kickboxer
    Yer:
    istanbul- sarıyer
    wala bende peynır yemıyoum. arada sırada lor odahaftada 2 kere falan. yogur yerim sut içerim. bence yeterli
     

Sayfayı Paylaş