Omuz ve bel sorunu!

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve tanerst tarafından 5 Mayıs 2013 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. tanerst
    Offline

    tanerst Üye

    Katılım:
    12 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Merhaba arkadaşlar, öncelikle konunun yeriyle ilgili sıkıntı varsa acemiliğime vermenizi rica ediyorum.

    20 yaşımdayım, boyum 174 ve kilom 79 kg (tok karnına).

    Aralıklarla birlikte 1 yıldır spor yapıyorum ama son 3 aydır çok düzenli bir şekilde, beslenmeme de dikkat ederek fitness sporuyla ilgileniyorum. Bu üç ay içerisinde toplam kaçırdığım antrenman günü sayısının 5'ten fazla olmadığına eminim.

    3 ay önce spora başlarken 73 kg idim. 3 ay içerisinde 6 kilo aldım yani.

    Yapılandığımı çevremdeki insanlar da söylüyor, gözle görülür değişim son 1 aydır farkediliyor ancak aynı zamanda bel çevresinde özellike karın hizasında da bayağı bir genişleme var maalesef ki, bu birinci sorunum.

    İkinci sorunum ise omuzlarımın genişliği arttı, ön omuzlarım da gelişti ama şu anda durum itibariyle öne doğru çöküklermiş gibi duruyorlar. Bu da ikinci sorunumdu.

    Son 1 aydır supplement de kullanıyorum. Spor günleri, spora gitmeden 15 dk önce ve spor bittikten 15 dk sonra 1er ölçek (30gr) şeklinde.

    Aynı zamanda son 1 aydır uyguladığım programı da kısaca özetlemek istiyorum. Bunun doğrultusunda bana, yukarıda belirttiğim iki sorunumu çözmem adına neler önerebilirsiniz, yanıtlarınızı bekliyorum. Şimdiden teşekkürler.

    Program:
    Pazartesi: Biceps + Chest
    Çarşamba: Biceps + Chest
    Cuma: Shoulder + Back
    Cumartesi: Chest + Triceps
    Pazar: Shoulder + Back

    Shoulder'da yaptığım program ise şu: ( tekrar x ağırlık )

    Arnold Press ( 15x20 lbs + 12x25 lbs + 10x30 lbs )
    Lateral Raise ( 15x12 lbs + 12x15 lbs + 10x20 lbs )
    Front Raise ( 15x10 lbs + 12x12 lbs + 10x15 lbs )
    Seated Dumbell Press ( 15x25 lbs + 12x30 lbs + 10x35 lbs )
    Upright Row ( 10x35 lbs + 10x35 lbs + 10x35 lbs)
     
  2. brhmcr
    Offline

    brhmcr Guest

    Değerli üyemiz;

    Konunuz kilitlenip kapatılmıştır.

    Konu kilitleme sebepleri;

    - Konu başlığınız açıklayıcı değildir.

    Lütfen 1 dakikanızı ayırarak forum kurallarını okuyunuz. Forum kurallarını okumak için buraya tıklayınız

    Anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
    BodyForumTR Ekibi
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş