1. Değerli Üyemiz

    Başlık açmadan önce fotoğraf ekleme kurallarını okumayı unutmayınız!

    Unutmayın ki; ancak usulüne uygun eklenen fotoğraflarla ve kendiniz hakkında vereceğiniz detaylı bilgilerle

    sağlıklı yorumlar alabilirsiniz. Kurallara uygun açılmış bir başlık çok daha fazla üyenin başlığınızı okumasını ve

    yorumlamasını sağlayacaktır.

    Fotoğraf ekleme kurallarını okumak için lütfen tıklayınız!

    Forum düzenine katkınız ve anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
    BodyForumTR Ekibi

    Notu Gizle

Mustafa 3 aylık body yardım

Konusu 'Üye Fotoları' forumundadır ve ehueh tarafından 3 Ağustos 2008 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 5 üye.
  1. ehueh
    Offline

    ehueh Üye

    Katılım:
    3 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    109
    Beğenileri:
    15
    Ödül Puanları:
    0
    ArkadaşLar 3 aydır body ile ilgileniyorum ama çok bilinçsizce kendi basıma bişeyler yapmaya çalısıyorum elimde sadece 3 fotograf var fotograf çekip koyma şansım yok en azından şimdilik. ne yapmam lazım yorumlarınızı bekliyorum bilgili arkadasLarın bilgilendirmesine ihtiyacım var resimlerde oynama yoktur sadece renk deqişimi vardır

    boy 1.78
    kilo 70
    Biseps 36
    Omuz 113
    Gögüs 102
     

    Ekli Dosyalar:

  2. ehueh
    Offline

    ehueh Üye

    Katılım:
    3 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    109
    Beğenileri:
    15
    Ödül Puanları:
    0
  3. diez
    Offline

    diez ADMIN Yönetici Admin

    Katılım:
    18 Ocak 2006
    Mesajlar:
    12.497
    Beğenileri:
    14.493
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
  4. Veyron
    Offline

    Veyron Özel Üye

    Katılım:
    10 Eylül 2004
    Mesajlar:
    1.884
    Beğenileri:
    435
    Ödül Puanları:
    93
    Yer:
    Republic Of Fenerbahce
    Forumu okuyarak devam edebilirsin.
     
    aŞoT34 bunu beğendi.
  5. Aytosh
    Offline

    Aytosh Yeni Üye

    Katılım:
    3 Nisan 2006
    Mesajlar:
    632
    Beğenileri:
    156
    Ödül Puanları:
    0
    yine yeni başlayan bir arkadaş ve yanlış çekilmiş resimler :D
    bence buraya resm eklemek için en az 1 yıl çalışmış olma şartı konulmalı.
     
  6. gaddarkemal
    Offline

    gaddarkemal Yeni Üye

    Katılım:
    30 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    994
    Beğenileri:
    754
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    İstanbul
    Yardım isteyen arkadaşlar tabii ki hoşgörüyle karşılanıyor. Neden hoşgörü gösterilmesi gerekiyordu dersen, bir çok yeni başlayan yeni üye forumlara balıklama olarak "yeni başladım, program, yeni başladım napcam, yeni başladım ...." diye başlıklar açarak safiyane bir şekilde yardım istiyorlar.

    unuttukları birşey var ki ne dünyada ne türkiye de ne bodyforumtr'de bu spora yeni başlayan İLK KİŞİ DEĞİLLER yani onlardan öncede bu sorular sorulmuş. Bir bakın forumlara YENİ BAŞLAYANLARA ÖRNEK PROGRAM olarak örnek programlar var. Beslenme önerileri var.

    Sorunuz veya sorununuz veya fikriniz YENİYSE bir başlık açın. Body yeni başlamışsanız kocaman bir hevesiniz ve açık kalplilikle yardım isteğiniz olması normal. Ancak böyle başlıklarla forumlarda AYNI ŞEYLERİN TEKRARI oluşuyor. bu başlık benim için sadece MERHABA, BEN VG'YE BAŞLADIM anlamından ötesini taşımıyor.

    Ne yapmam lazım demişsin?

    Bilgilenmen, çalışman ve beslenmen lazım bir de madem herşeye rağmen böyle bir başlık açtın bulunduğun şehri söylemen lazım ki daha iyi yardım edilebilsin sana.

    Yoksa yozgattakiyle hakkaridekiyle ankaradaki imkanlar bir değil. Şehirden belirtsen bence "falan filan yerde şöyle bir kitap var falan yerde şöyle ucuza şu var falan yerde çok güzel salon falan yerde güzel hoca falan yerde güzel barlar var ev çalışması için vs..." şeklinde yardım alaiblme ihtimalin de doğar.

    Son söz olarak hayırlısı olsun diyorum. Başladığın şeyi bırakmamak kararlılığını göstermeni temenni ederim.
     
    matiasdelgado ve bonatschi bunu beğendi.
  7. BOSNAK
    Offline

    BOSNAK Üye

    Katılım:
    10 Ekim 2005
    Mesajlar:
    375
    Beğenileri:
    147
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    ist-izmir
    Aytosh öyle bir şartın olması çok saçma olur.. sonuçta 1-2sene bu sporu yapıpta normal insanlarla arasında pek bir fark olmayan birçok insan gördüm ve çoğumuz görmüşüzdür ...yada 7-8 ayda o 1-2 senelikten çok daha fazla yol katetmiş sporcular vardır ... o yüzden burda bir sınırlama getirilemez ..mesaj kirliliğini engellemek amacıyla resim ekleme kuralları vardır ona uyulması gerekir.. ayrıca bu resim ekleme kurallarına uyabilecek nitelikte poz verebilmesi için poz verebilecek düzeyde bir vücuda sahip olunması gerekir..eğer o düzeyde olmazsa zaten komik olur veya yorum yapılmaz bir nevi caydırıcılık yaptırabilir kurallar ve yaptırıyor... illada eklemek isteyenler snap shots(tek resimler) e ekleyebilir
     
    Son düzenleme: 4 Ağustos 2008
    aneximandros bunu beğendi.
  8. Aytosh
    Offline

    Aytosh Yeni Üye

    Katılım:
    3 Nisan 2006
    Mesajlar:
    632
    Beğenileri:
    156
    Ödül Puanları:
    0
    ben bu resim konusunda uyarı alanların inatla yeni ve düzgün resim eklememelerine çok şaşırıyorum.
    kurallara uygun resm çekmek çok zor olmasa gerek.
     

Sayfayı Paylaş