MR SONUCU VE 2YILLK BODY MAĞCERAM

Konusu 'Sağlık & Sakatlanma' forumundadır ve peter02 tarafından 17 Nisan 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. peter02
    Offline

    peter02 Üye

    Katılım:
    22 Eylül 2011
    Mesajlar:
    43
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    18
    Adsız.png mr fotoğrafı 6 ay önceki halim ;http://imgim.com/5870incih6446108.png SAĞ TARAFTAKİ BNM
    MERHABA ARKADAŞLAR ÖNCELİKLE KENDİMİ TANITAYIM,BEN 17 YAŞINDAYIM YAKLAŞIK 2-2,5 SENEDİR BU SPORLA UĞRAŞMAKTAYIM
    KONUYA GİRİYORUM;
    İLK ŞİKAYETLERİM BEN SPORA BAŞLADIKTAN 1YIL SONRA BAŞLADI.SANIRIM YAN KARIN HAREKETİNİ YAPARKEN TERS BİR HAREKET SONUCU BELİMDE AĞRILAR OLUŞMAYA BAŞLADI İLK ÖNCE ANLAMADIM KAS AĞRISIDIR FALAN DİYE PEK UMURSAMADIM SPORA DEVAM ETTTİM VE KISA BİR SÜRE SONRA BİRAZ DÜZELDİ AMA NORMAL YAŞANTIMI YADA SPORUMU SEKTEYE UĞRATACAK ŞEKİLDE BENİ RAHATSIZ ETMEDİ.
    TAA Kİ BU GÜNE KADAR
    2 HAFTA ÖNCE CUMARTESİ GÜNÜ BACAK VE PAZU ANTRENMANIM VARDI HAREKETLERİ YAPARKEN BELİMİN AĞRIDIĞINI HİSSEDİYORDUM AMA ANTRENMANA DEVAM ETTİM VE BİTİRDİM ONDAN SONRKİ GÜN UYANDIĞIMDA BELİM ÇOK KÖTÜ AĞRIYORDU YATAKTAN ZOR ŞER KALKTIM ELİMİ YÜZÜMÜ YIKAMAYA GİTTİM YÜZÜMÜ YIKAMAK İÇİN EĞİLDİĞİMDE BELİMDE DAYANILMAZ BİR AĞRI VARDI VE BACAKLARIMDADA O HAFTA YOLDA BİLE ZOR YÜRÜDÜN GERÇEKTEN BU BEL AĞRISINDAN SONRA İNSAN SAĞLIĞININ KIYMETİNİ ANLADIM ARTIK HİÇBİRŞEYDEN ZEVK ALAMAZ OLDUM SÜREKLİ AĞRILARIMI DÜŞÜNMEKTEN PSİKOLOJİM BOZULDU HASTA OLDUĞUM GÜNLER OLSABİLE SPORUMU AKSATMAYAN BEN BU FITIK YÜZÜNDEN 2HAFTADIR SPORA GİTMİYORUM ARTIK SİZ DÜŞÜNÜN.
    İLK HAFTALARA GÖRE BELİM BİRAZDAHA İYİ AMA HALA BENİ RAHATSIZ EDİYOR PSİKOLOJİKMEN ÇÖKMÜŞ DURUMDAYIM LÜTFEN ARANIZDA UZMAN DOKTORLAR VEYA BİLGİLİ KİŞİLER VEYA BU RAHATSIZLIĞI YAŞAMIŞOLAN KİŞİLERDEN YARDIM İSTİYORUM KAFAYI YEMEK ÜZEREYİM.
    NOT:MR FOTOĞRAFINI 4AY ÖNCE ÇEKİNMİŞTİM DOKTOR FITIK BAŞLANGICI VAR DEMİŞTİ BEL KASLARINI GÜÇLENDİRMEMİ ÖNERMİŞTİ
    ----BU ARADA FITIK AMELİYATI OLAN ABİLEERDEN TAVSİYE BEKLİYORUM ŞUAN DOKTORA GİTMEDİM AMA HAFTASONU GİTMEYİ DÜŞÜNÜYORUM
    TEŞEKKÜRLER
     
  2. hüsüman!
    Offline

    hüsüman! Üye

    Katılım:
    18 Kasım 2011
    Mesajlar:
    76
    Beğenileri:
    37
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    öğrenci
    Doktora git. Eğer fizik tedaviyle çözümünün olacağına inanıyorsa doktorun üzülmeye gerek yok doğrusu hiçbir şekilde üzülmen gerekmez ama ameliyat olunca ağırlık kaldırmanı önermiyor doktorlar yüzme gibi sporları destekliyorlar. Ameliyat içinde hemen karar verme bir kaç doktor bilgisi al danış derim. 23 yaşında arkadaşım ameliyat oldu yeni. şu an iyi fakat ağırlık kaldırmıyor. O da ameliyat kararını zor aldı fakat onun fıtık çıkmış ve patlamış yani ileri durumdaydı. Sağlıklı ömürler,iyi günler dilerim.
     
  3. peter02
    Offline

    peter02 Üye

    Katılım:
    22 Eylül 2011
    Mesajlar:
    43
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    18
    pozitif yorumlarından dolayı teşekkür ediyorum , en kısa zamanda doktora gitmeyi planlıyorum.Öncelikle bu sporu hayatımdan çıkaramam bi nevi bağımlısıyım yapmadığımda kendimi iyi hissetmiyorum olurda ameliyat falan olursam ;araştırdığım kadarıyla mikrocerrahi gibi yöntemler falan varmış ,hafifde olsa hiçmi ağırlık kaldıramayacağım ?
     
  4. hüsüman!
    Offline

    hüsüman! Üye

    Katılım:
    18 Kasım 2011
    Mesajlar:
    76
    Beğenileri:
    37
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    öğrenci
    öncelikle bilgim sınırlı sadece çevremde ameliyat olan babam ve arkadaşım üzerinden bildiklerim kadar bilgi verebiliyorum. "Ağır kaldırmak yasak" şeklinde birkaç aylık kısıtlama var sonrasında da tabi ki belini zorlayıcı hareketlerden kaçınman gerekecek. Sonuçta -senin moralini bozmak istemiyorum ama gerçekler- omurganın arasından bir parça dışarı çıkmış ve bunu alıp omurganın düzgün oturmasını sağlıyorlar.(doktorların bu yaptığı işi önemsemiyor gibi basit kelimelerle açıkladığım için tüm tıp aleminin affına sığınıyorum :) )
    Dediğim gibi arkadaşım temmuzda ameliyat oldu ve şu anda evde ağırlıklarımız olmasına karşın kendisi 5 kilo bile kaldırsa rahat hissetmediğini söylüyor.Fakat yine söylüyorum sende de aynı psikoloji ve beden belirtileri olacak diye bir şey yok. Umarım doktorun sağlıklı bilgisini aldıktan sonra daha sağlıklı konuşuruz. Sen ferah tut içini, spor sevgini de anlıyorum fakat bu omurga şakaya gelmez. Saygılarımla, H.s.
     
  5. ineedpower
    Offline

    ineedpower Üye

    Katılım:
    24 Haziran 2011
    Mesajlar:
    348
    Beğenileri:
    395
    Ödül Puanları:
    73
    bende 3 ay önce yakalandım bu illete inanın bana insan sağlığın kıymetini o zaman anlıyor şuan hala antrenman yapamıyorum kütle kaybımda oldu hala bi teşhis koyamadı doktorlar birisi bel kemiklerin aşınmış diyor birisi fıtık birisi fıtık başlangıcı sağ kolum şuan nasıl uyuşuyor karıncalanıyor anlatamam bacaklarımdada güç yok sanki biri vursa yıkılıp kalıcam tekrar kalkamıcam o derece belimin sağ kalça tarafında batma hisside var inş iyileşirsin bu aralar spor yapma bence yaparsanda beline sakın ama sakın yük bindirme yoksa daha kötü şeylere kapı açabilirsin dikkat et geçmiş olsun
     
  6. chestbrah
    Offline

    chestbrah Üye

    Katılım:
    31 Ocak 2014
    Mesajlar:
    63
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Bende bilegimi sakatladim keske yirtsaymisim ama yirtamadim lanet olsun gerilme oldu sadece ve gecmek bilmiyo 2 yildan beri spor yapamiyorum. Hayattan soguma istegin geliyo hele bi erkek icin bi poset tasiyamamak tabak tutamamak nasi bi durum biliyomusun. Agri yokkeb cektirdigim mr da kas gerilmesi cikti doktorlar biz bisi yapmiyoruz gerilmeye kendi kendine geciyor diyo ama 2 yil dinlendirdim fizik tedaviye gittim gecmiyor. O sacma sapan twist ve sopa hareketlerini yapmayin arkadaslar hangi akla hizmet yapiyonuz direnc bile yok


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
     
  7. Aranel
    Offline

    Aranel Üye

    Katılım:
    19 Eylül 2012
    Mesajlar:
    1.009
    Beğenileri:
    611
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Mr sonucuna bakarsak doktorun da dediği gibi başlangıç, çok ilerlemiş bir fıtık ben göremedim.

    Moralini bozmaya gerek yok, bu seviyede ameliyatı düşünmeye hiç mi hiç gerek yok.. Karın ve bel kaslarını güçlendirdikçe, akıllı antrenmanlar yaptıkça hiç sorun yaşamazsın.

    Bu sporla uğraşan 10 insanın 8 inin belinde sorunlar vardır, başlangıç yada ileri seviye. Kimisi farkındadır, kimisi degildir. Sen farkına varmışsın ve önlemini almak için şansın var bunu değerlendir.

    Geçmiş olsun.
     

Sayfayı Paylaş