Kreatin + BCAA + Protein Kullanım Miktarı ve Zamanı

Konusu 'Supplementler' forumundadır ve tahameral tarafından 2 Şubat 2016 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. tahameral
    Offline

    tahameral Üye

    Katılım:
    15 Aralık 2013
    Mesajlar:
    9
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    13
    Cinsiyet:
    Bay
    Selam arkadaşlar,
    Yaklaşık 1.5 2 senedir spora tekrar başladım. Bir ara vücut geliştirmeyi ve kaslanmayı odaklanarak çalışıyordum ancak son zamanlarda daha çok fit kalmak için spor yapıyordum. Her ne kadar her ay kullandığım ağırlıkları artırsam da supplementsiz pek bir hacim artışı olmadığından -en azından kendi bünyem için- emin oldum. Protein ve Kreatin kullandığım zamanlar da yine aynı şuandaki durumda olduğum gibiydim. Her neyse :) Önümüzdeki hafta hepsiburadadan şunları almayı düşünüyorum: http://www.hepsiburada.com/hardline-kas-kombinasyonu-3-cikolata-p-SPORBSNHAR9-CKLT
    Sorum ise hangisinden kaç gram ve ne zaman almalıyım?
    Şu tarzda bir örnek nasıl sizce?
    İlk hafta 3 öğün 5gr kreatin, toplamda günlük 15gr kreatin ile kreatin yüklemesi yaptım diyelim. Sonraki hafta antremandan önce 5gr yine kreatin aldım diyelim.
    Gece yatmadan önce BCAA alsam, uyurken salgılanan büyüme hormonuyla beraber daha mı etkili olur yoksa daha mı kötü olur, bilemedim.
    Protein'i de antremandan hemen sonra alayım diyorum.
    Bu arada boyum 186cm kilom 75kg.
    Önerilerinizi bekliyorum...
    İyi sporlar
     
  2. Ufuk Kortag
    Offline

    Ufuk Kortag Üye

    Katılım:
    23 Mayıs 2015
    Mesajlar:
    66
    Beğenileri:
    15
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Makina Müh. Öğrencisi
    Yer:
    Ankara
    bcaa yı antrenman dan önce al , whey + creatini antrenman sonrası shake de karıştır öyle al
     
  3. tahameral
    Offline

    tahameral Üye

    Katılım:
    15 Aralık 2013
    Mesajlar:
    9
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    13
    Cinsiyet:
    Bay
    Bilimsel olarak kreatini her türlü antremandan önce almak lazım, çünkü ATP' nin üretilmesinde etkin rol oynuyor, böylece daha uzun ve etkili antreman yapılma imkanı tanıyor.

    Ben en son şu şekilde karar verdim:
    Antreman öncesi kreatin, sonrası protein, yatmadan önce bcaa. İlerleyen aylarda bunlara ek olarak belki sabah kalkınca protein.
     
  4. Ufuk Kortag
    Offline

    Ufuk Kortag Üye

    Katılım:
    23 Mayıs 2015
    Mesajlar:
    66
    Beğenileri:
    15
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Makina Müh. Öğrencisi
    Yer:
    Ankara
    olabilir , her şeyi deneyip görmek lazım , kolay gelsin.
     
  5. Thesyseng
    Offline

    Thesyseng Üye

    Katılım:
    14 Kasım 2015
    Mesajlar:
    661
    Beğenileri:
    781
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    System Engineer
    Yer:
    Istanbul
    Hedefledigim yag oranina indikten sonra creatin+bcaa kullanmayi dusunuyorum. Ikisini bir arada nasil daha etkili kullanabilirim ?


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     

Sayfayı Paylaş