Komedi ve Kücüklügümüzden Maç alıntıları....

Konusu 'Konu Dışı' forumundadır ve 6ImmorTaL9 tarafından 2 Ağustos 2008 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. 6ImmorTaL9
    Offline

    6ImmorTaL9 Üye

    Katılım:
    28 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    46
    Beğenileri:
    11
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    Ankara
    evet arkadaslar altta mahalle macları bolumunu cok sevcegınızı dusunuyorum arkadasımın sıtesınden alıntıdır kolay gelsin....ii gülmeler:p


    Türkçe Anlamlı İngilizce Cümleler

    Hizli okuyun …
    I run each teen me?
    A wet each team
    Catch bar duck each teen?
    On bar duck each team
    Why high one why….





    Ağustos 02 2008

    Yabancıların Bizim Icad Ettiğimiz Isimlerden Uyarladığı Isimler



    Sebastian ismi bizim Sebahattin
    Benjamin ismi bizim Bünyamin
    Adam ismi bizim Adem
    Leila ismi bizim Leyla
    Gabrielle - Cebrail
    Michael - Mikail
    David - Davut
    Joseph - Yusuf
    aisa-ayşe
    sezar-sezer
    fulia-fulya
    frozen-furkan
    metal-mete
    muria-murat
    John-can
    Thomas-Tosun
    Harry-hayri
    Emily-Emine
    [​IMG]





    Ağustos 02 2008

    Şarkı İsimleri



    [​IMG]
    yıldız tilbe- seni o sanmıştım
    hande yener - üzgünüm o kadın ben degilim
    çelik - afedersin
    izel - eyvallah
    berksan - öpüşelim mi
    petek dinçöz- git işine
    kenan doğulu- bir kereden hiçbirşey olmaz
    gülben ergen- kandıramazsin beni
    Çelik - benimle evlenir misin
    kayahan - neden olmasin
    gülben ergen- tesekkür ederim
    tan - rica ederim
    bomb - sen hiç sevdin mi
    hülya avşar - sevdim
    tarkan - kimdi
    kutsi - sana ne
    i. tatlises - haydi söyle
    sezen aksu - adı bende saklı
    ebru gündeş - erkeksen söyle
    seda sayan - o kendini biliyor
    özcan deniz - yalvaririm
    i. tatlises - sabuha
    a. nur yengi- ay inanmiyorum
    ajda pekkan - o benim dünyam
    petek dincöz- zevksiz sende
    [​IMG]






    Ağustos 02 2008

    Kısaltmalar ..



    RTÜK : Radyo Televizyon Üst Kurulu
    BKAK : Bu Kanalların Alayını Kapatalım
    KDK : Kapatalım Da Kurtulalım
    CMUB : Cezayla Mezayla Uslanmaz Bunlar
    ADBVC : Ahlâk Diye Bir Şey Var Canım
    AŞYSB : Abi Şu Yiyişme Sahnesine Bak
    KYŞ : Karıyı Yuttu Şerefsizim
    ÇZGG : Çocukların Zihinsel Gelişimi Gitti
    ZGYSBOMA : Zihinsel Gelişimi Yiyim Sana Bi Şey Olmasın Mahmut Abi
    UŞSA : Ulan Şunun Sesini Açsanıza
    KDYMY : Karı Da Yılan Mübarek Yılan
    ***
    AKP : Adalet ve Kalkınma Partisi
    İGOB : İsim Güzel Oldu Bence
    RTVA : Radikallikten Taviz Vermeyelim Ama
    ABDUL : Arkadaşlar Biraz Düzene Uyalım Lütfen
    TMYY : Takiye Mi Yapıcaz Yani
    KGKC : Köprüyü Geçinceye Kadar Canım
    SNO : Sonra Ne Olacak
    SAK : Sonrası Allah Kerim
    HHUO : Hadi Hayırlı Uğurlu Olsun
    AC : Amin Cümlemize
    ***
    BJK : Beşiktaş Jimnastik Kulübü
    SAKHZ : Sabahtan Akşama Kadar Hopla Zıpla
    BAB : Baydı Artık Baydı
    BKFŞYY : Bu Kulüpte Futbol Şubesi Yok Mu Ya
    YBBKA : Yoksa Bile Biz Kuralım Arkadaşım
    KAS : Kuralım Anasını Satayım
    BYBY : Beraber Yürüdük Biz Bu Yollarda
    BIYY : Beraber Islandık Yağan Yağmurda
    BSBHŞ : Beşiktaş Sen Bizim Her Şeyimizsin
    KGGG : Kartal Goool Goool Goool
    SİAO : Sahaya İneriz Ananızı Oley
    ABFL : Arkadaşlar Biraz Feirpley Lütfen
    KSJKOK : Keşke Sadece Jimnastik Kulübü Olarak Kalsaydık
    ***
    ABS : Anti Block Sistem (Motorlu taşıtlarda fren sistemi)
    HBZDD : Hakkaten Basınca Zınk Diye Duruyo
    HOGV : Helal Olsun Gavura Valla
    BHGMH : Biraz Hızlı Gitmiyor Muyuz Hayatım
    AVKK : ABS’miz Var Kızım Korkma
    OSYDYG : Olsun Sen Yine De Yavaş Git
    ANL : Ana Nooluyo Lan
    TAGH : Tırın Altına Giricen Haydar
    ÇLSF : Çalışsana Lan Sittiimin Freni
    EİİEMRA : Eşhedüenne İlahe İllallah ve Eşhedüenne Muhammeden Resul Allah






    Ağustos 02 2008

    Mahalle Maçları..



    ATAN ALIR SPOR:
    Mahalle macları genellikle caddelerde yahut bahcelerde yapıldıgı için topun kaçma olasılıgı olan cok yer vardır. Top bir yere kactığında topu kacıran takımın karşısındaki takım hemen,
    “Atan alır sipor.” der.
    Top onların sahasında auta cıkmış olduğu halde karşı takım topu almak zorunda kalır. ELiN AVANTAJI OLMAZ:
    Takımlardan biri ataktadır. Defans oyuncusu topu elle keser fakat pozisyon devam eder ve gol olur. Golu yiyen takim el var diye mızırdar. Karşı takım,
    “Avantaj olm.” der.
    Hemen akabinde kaleci
    “Ulan elin avantaji olmaz.” diye haykirir.
    Bir yere varılamaz. Kısır döngüdür.
    ADAMIN GOL DiYO:
    Gol atılır fakat yıyen takım saymaz. Hep bir agızdan “Direk ulan.” diye anırmaktadırlar. Fakat içlerinden biri, “Gol abi.” der. Karşı takımdan bunu duyan biri direk atlar ve,
    “Ulan adamın gol diyo.” diye serzeniste bulunur.
    Gol sayılır, adam dövülür.
    ABANMA YOK:
    Genelde küçük çocuklar arasiıda yaygındır. Kaleciler abanma yok derler. Aralarından yaşca büyük olanı “Lan karı mısınız.” dese de abanma olmaz.
    GöNüL ALMA:
    Büyüklerle küçüklerin ortak oynadıgı maçta büyüklerden biri gaza gelip kucuk bir cocuga sert girince direk penaltı olur. Nerede olursa olsun. Kucuk cocuk sevilen bi simadır ve faulu yapan abidir. Penaltı kullanilir, genelde gol olmaz cünkü kalede bir ayi vardır ve penaltıyı atan kucuk cocuktur.
    KALECI DEGISTIN 2 PENALTI:
    Herhangi bir penalti pozisyonunda kaleye hemen forvetin etkili silahlarindan biri gecmek ister cunku o her mevkide iyidir.Buna karsilik karsi takima teselli olarak ekstra bir penalti verilir. 1+1=2.
    3 KERE SEKTIRME:
    Kaleci degaj kullanirken eger yaninda bir rakip forvet varsa topu 3 kere sektirir ve,
    “Acilsana ulan uc kere sektirdim iste.” der,
    rakip acilir. Ne keyiflerdi bunnar bea. Bak gozlerim dolu dolu oldu.
    1′E 1 ATIS:
    Cift penalti sisteminde eger birinci penalti kacarsa ikinci sans vardir ama gol olursa ikinci sans kullanilamaz. Bunun mantigini hala cozebilmis degilim.
    SAGLIK ONLEMLERI:
    Bazen top insanin pek munasip olmayan bi tarafina gelir, herkesin reaksiyonu aynidir:
    “işe işe!.”
    Uygun araziye cis edildikten sonra maca devam edilir.
    Mahalle maclarinda her zaman saci ince telli ve uzun olan kisiler vardir. Bunlar geriden topu alip butun gucleriyle ileri kosarken kafalarini ileri dogru atarlar. Amac gol atmak ya da rakibi çalimlamak degil, saclarin ruzgarda ahenkle dans etmesini saglamaktir. Bu kisiler buyuyunce Ümit Davala gibi olurlar.
    TOP KURTARMA OPERASYONU:
    Top zirt pirt araba altina kacar. Boyle durumlarda, sahadaki en celimsiz ve en hop-zip kisi, en iri iri kisi tarafindan topu almaya gonderilir. Arabanin altina kacan toplar tam ortasinda durur bazen, kimse yetisemez oraya. Bu sefer tas atma ve sopayla itekleme fasli baslar. Arabanin egzosuna vurulan birkac darbeden sonra top yuvarlana yuvarlana cikar bir taraftan; artik kosarak maca geri donme zamanidir.
    AT BAKIIM AABININ KILLI GOGSUNE…
    Ya ne iirenc bisiiydi bu. Sen takimini kurmussun, pasa pasa macini yapiyosun. Muhtemelen yasca ve boyutca senden buyuk olan eleman damlar, bu gereksiz cumleyi sarfederek maca dahil olur, tadimizi tuzumuzu kacirir.
    GOL DIIL OLM BEL USTU:
    Minyatur kale maclarda elle tutulmasina engel olunmak icin getirilmis bir cozumdur ancak bel ustu gibi kisiden kisiye degisen ve ispati zor bir kriter getirdigi icin nice kavgalarin cikmasina, nice baslarin yarilmasina sebep olmustur.
    Iyi guzel de butun bu kavramlar kitabi olmadan, televizyon olmadan nasil herkes tarafindan bilinebiliyo? Ben diyorum ki gizli bi orgut var, her mahalleye bi adam gonderiyo bilmem kimin amcaoglu olarak bilmem kim de orgutten. Sonra mesela hem gol hem penalti olunca agizlara kolayca yerlesecek “giren gole penalti olmaz” cumlesini soyluyo, pozisyon geciyo, cocuk evine donuyo ama ifade baki.
    Oynayacak kisi sayisinin tek olmasi ve kimsenin oyundan cikarilarak kalbinin kirilmak istenmemesi durumu sozkonusu olur sikca. bu durumda futbol kariyeri en berbat durumda olan fasulyeden tabiri ile adlandirilarak birinci devre bi takimdan ikinci devre bi takimdan oynatilarak ufacik yureklere ve beyinlere adaleti yerine getirmis olma duygusu zerk edilir. Aksam herkes eve gidip yattiginda da hep o gunku maci, varsa attigi golleri, kacirdiklarini, bir sonraki maclarda yapmayi planladigi hareketleri hayallenerek uykuya dalar. Bu planlanan ama becerilemeyen hareketlere girmiyorum. ben mahalle maci kurallarinin nasil bilindigi sorusuna ise kalitsal diyorum.
    Bazen kucukler kendi aralarinda oynarken eli torbali bi is donusu adami maca dalip topu kucuklerin ayagindan alir ve aptal aptal seyler yapmaya baslar. Eger adam yetenekliyse bi iki numara yapip cocuklarin aklini alir. En konunda topa hizlica vurur. Cocuklar topu yakalayamaz ve top uzaga gider. Eli torbali is donusu adami yaptigi ufak hareketten mutlu bir halde evinin yolunu tutarken cocuklarin “hay ………, top ta ………….. gitti, kim alcek lan topu?” dedikleri duyulur.
    ELDEN GOL OLMAZ:
    Pasa pasa oynuyoruzdur, adamin tekinin eline carpar top, biz dikeriz topu, hemen bi mahalle maci oyun kurallari uzmani portler oradan bi yerden ve der ki, “Elden gol olmaz”! Ulan niye olmasin hasta misin sen? El karari verilmisse, bunun sonucu frikiktir. Herkes de kabullenmistir elden gol olmayacagini, hatta baraj bile kurulmazdi bazen. Ben de buyuyunce ogrendim elden direk kaleye cekilip gol atilabilecegini. Ogrendim de ne oldu, o caanim frikikler geri mi geldi?
    UC ADIM ACILMAK:
    “uc adim acilmak” denen olayi atlamak senelerini betonda top oynayarak, dizinde o cok derin olmayan ama surekli yanan yaralarla dekore eden bicok mahalle topcusunu uzecektir. Top frikik noktasina dikilir ve rakip barajin ustune dogru adeta ‘onnar orda diilmiscesine yurunur’. Kocaman uc adim atilir ve baraj gogusle itmek suretiyle uzaklastirilir. Adimlarin buyuklugunden sikayet edenler iki kere “o-ha” der.
    TEKNIK VURMAK:
    Penalti vuruslarinda en bickin forvet oyuncusu sahne alacagindan kalecinin gozu korkar. Hemen ici rahatlatilir: “korkma olm, teknik vurcam”.
    KALECI DUZENI:
    Mahalle maclarinda rastlanan pekcok tatsiz durumdan sadece biridir kalecisizlik. Herkes kendisini ispatlamak ve golleri yagmur edip yagdirmak İstediginden kimse kaleye gecmeyecektir. Adil duzen ilk “kalede son” diye bagirani kayirmaktadir. Hemen arkasindan gelen “son bir”, “son iki”.. gibi cigliklarin sonunda artik son kac oldugunun bir onemi kalmayan agir kanli arkadas kaleye gecer. Kaleci gerek iki golde bir, gerekse dakka ayriyla eldivenleri bir sonraki arkadasina teslim edebilir. Nizam boyle emreder.
    Arkadasin biri iyi orta gol getirir diye bagirir o da iyi bi orta yapmaya calisir ve ortasini yaptiktan sonra duser. Arkadasin dizi kaniyodur ama farkinda değildir birisi ordan “olm dizin kaniyo” der ve olan olmustur dizi kaniyan cocuk aglamaya baslar.
    Eee bide her zaman bağırılarak söylenen sözler vardır;
    - Avut be oglum avut
    - Kasti faul yapma lann
    - direk abi direk
    - valla gol diil
    - Abi siz cok guclu oldunuz ya
    -”Mithat’i bize verin, Mete’yi siz alin”
    - Ahh bacagim
    - annem anneeem
    - Top benim oolum istedigimi oynatirim
    - Beste devre onda biter
    - Santra yapin lan santraaa
    - Sahsi oynama oglum pas ver
    - Abanma beee
    - Yuhhh o da kacar mi
    - Hakeme gozluuuk
    - Ortani goriyim

    Alıntıdır www.lutfenbas.com
     
    Son düzenleyen: Moderatör: 2 Ağustos 2008
    mankurt ve born2win bunu beğendi.
  2. Veyron
    Offline

    Veyron Özel Üye

    Katılım:
    10 Eylül 2004
    Mesajlar:
    1.884
    Beğenileri:
    435
    Ödül Puanları:
    93
    Yer:
    Republic Of Fenerbahce
    mahalle takımları bölümü çok güzeldi . Daha varoş bir yerlerde geçtiği için çocukluğum bunların yanında bolca küfür vardı maçlarda.

    Ayrıca mahalle takımları bölümü devamlı kendini tekrar ediyordu editledim . Arkadasının sitesine baktım ordadada öyleydi.
     
    6ImmorTaL9 bunu beğendi.
  3. 6ImmorTaL9
    Offline

    6ImmorTaL9 Üye

    Katılım:
    28 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    46
    Beğenileri:
    11
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    Ankara
    tamam saoL onuda uyardım kufurlerı hesaba katma =)
     
  4. 6ImmorTaL9
    Offline

    6ImmorTaL9 Üye

    Katılım:
    28 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    46
    Beğenileri:
    11
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    Ankara
    galıba beyenılmedı =)
     
  5. gencsovalye
    Offline

    gencsovalye Üye

    Katılım:
    30 Eylül 2006
    Mesajlar:
    23
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    mobilyacı
    Yer:
    ist.
    ya mahalle maçları bölümünü okurken gülmekten gözlerimden yaş geldi...çok güldüm saolasın valla bi o kdarda beğendim.vaybeee yaşımın henüz 20 olmasına rağmen çok güldüm okurken.demekki güzl anılarımız olmuş.teşekkürler
     

Sayfayı Paylaş