Kombinasyon hakkında (Resimli)

Konusu 'Supplementler' forumundadır ve 'Tuna tarafından 8 Nisan 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. 'Tuna
    Offline

    'Tuna Üye

    Katılım:
    9 Haziran 2010
    Mesajlar:
    457
    Beğenileri:
    113
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    61
    Arakdaşlar 3 yıldır fitness yapiyorum 175 cm, 70 kiloyum ve bu sene beden eğitimi mülakatlarına hazırlanmayı düşünüyorum. Haftada 6 gün koşu 4-5 gün idman yapiyorum. Beslenmem yernde ancak supplement olarak nasıl bir kombine yapmalıyım?

    Vücudumdan bir kaç kare. (Bura için çekilmiş resimler değildir saklama amaçlı çekilmişlerdir. Görüntü kalitesi vs. içinde k.bakmayın)


    ImageShack® - Online Photo and Video Hosting
    ImageShack® - Online Photo and Video Hosting
    ImageShack® - Online Photo and Video Hosting
    ImageShack® - Online Photo and Video Hosting
    ImageShack® - Online Photo and Video Hosting
     
    Son düzenleme: 8 Nisan 2013
  2. Solwied
    Offline

    Solwied Üye

    Katılım:
    11 Nisan 2012
    Mesajlar:
    468
    Beğenileri:
    103
    Ödül Puanları:
    53
    vücudun supplement kullanan çoğu kişiye göre iyi

    ben amino asit kullanmanı öneririm beslenmen sağlamsa
     
    'Tuna bunu beğendi.
  3. batuhanzafer
    Offline

    batuhanzafer Üye

    Katılım:
    22 Mart 2009
    Mesajlar:
    43
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    0
    Weider Premium Whey protein tozu
    Universal 2700 (Veya 3100 olabilir) kompleks amino asit
    MP Glutamine
    WEIDER All Free Form BCAA
    MP Creatin

    Bu sıralamaya göre suplement kullanabilirsin markalarınıda verdim gerçekten işlerinde çok iyi fakat biraz fiyat bakımından tuzlu olan ürünlerdir MP gerçi uygun ama her neyse Amino asit ve Protein tozunu kesinlikle kullanmalısın ama diğerleri ek besine ek olarak kullanılabilir iyi forumlar
     
    'Tuna bunu beğendi.
  4. 'Tuna
    Offline

    'Tuna Üye

    Katılım:
    9 Haziran 2010
    Mesajlar:
    457
    Beğenileri:
    113
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    61
    Yorumlarınız için tekrar teşekkürler. Farklı kombinasyon önerebilcek arkadaşlarda önerirse sevinirim.
    Amacım kilomu korumak, bacakta serilik, hız kazanmak ve kondisyonu daha da artırmak. Yukarıda da yazdığım tempoya ve bu yazdıklarıma uygun bir 200-250 arası kombinasyon yapmak istiyorum.
     

Sayfayı Paylaş