kocaeli nasıl bir yer

Konusu 'Konu Dışı' forumundadır ve gagkoo89 tarafından 25 Temmuz 2010 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 7 üye.
  1. gagkoo89
    Offline

    gagkoo89 Üye

    Katılım:
    28 Eylül 2008
    Mesajlar:
    262
    Beğenileri:
    26
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaşlar ben kocaeli yi tercih etcemde acaba üniversitesi nasıl kocaeli nasıl gezilecek yerler varmı üniversite şehir merkezine uzak mı body salonları varmı salon fiyatları nasıl kocaeliede oturan veya okuyan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirm şimdiden teşekkürler
     
  2. SSUO
    Offline

    SSUO Yeni Üye

    Katılım:
    20 Ocak 2010
    Mesajlar:
    189
    Beğenileri:
    173
    Ödül Puanları:
    0
    Hukuk Fakültesi'nden mezun birkaç arkadaşım ve farklı birimlerinde okuyan arkadaşlarım var. Sanırım kampüsleri büyütülmekte ve yenilenmekte. Tıp Fakültesi de gayet gelişmiş diye biliyorum ama emin değilim. Genel anlamda pek bir bilgim yok ama güzel spor salonları vardır.
     
    gagkoo89 bunu beğendi.
  3. jarhead
    Offline

    jarhead Üye

    Katılım:
    1 Eylül 2008
    Mesajlar:
    1.062
    Beğenileri:
    1.122
    Ödül Puanları:
    123
    body salonu olarak cok yer var... kocaelı gercekden yasanılacak bır yer counlukla yuruyus yolu vs cafelerde vakıt guzel gecer herkes bırbırını tanır. orada gecen zaman (zamanlar) unutulmaz kocaelı ızmıt guzel bır sehır artık ogrencı sehrı zaten... hıc kafanı takma emın ol unutmayacaksın o gunlerı.. keske 2 sene oncesıne donebılsem... hayırlı olsun...
     
    gagkoo89 bunu beğendi.
  4. umur35
    Offline

    umur35 Yeni Üye

    Katılım:
    8 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    2.124
    Beğenileri:
    1.023
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    İzmir
    Orada dayımlar oturuyor ve evıne yakın bır yerde salon bulmus baslamıs gecenlerde, spor salonu sıkıntısı yasayacagını sanmam..
     
    gagkoo89 bunu beğendi.
  5. zgr
    Offline

    zgr Üye

    Katılım:
    3 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    27
    Beğenileri:
    25
    Ödül Puanları:
    23
    doğma büyüme izmitliyim kampüs türkiyedeki sayılı yerleşkelerden ve daha da büyüycek diyolar yakınlarda teknik üniversite olma ihtimalide varmış gezcek yer istanbul kadar değildir ama güzel şehir
     
    gagkoo89 bunu beğendi.
  6. jimraynor
    Offline

    jimraynor Üye

    Katılım:
    30 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.467
    Beğenileri:
    958
    Ödül Puanları:
    123
    Meslek:
    Endüstri Mühendisi
    Yer:
    Antalya
    Güzel bir yerdir. Ben sakarya da okumuştum. Gece eğlence imkanı olmadığı için vaktimiz varsa kocaeline daha fazla vaktimiz varsa istanbul'a giderdik. İstanbul'a yakınlığı bir avantaj. Ayrı zamanda kocaeli eskişehir kadar olmasa da bir öğrenci kenti. Fuar ve fuardaki rock barlar falan güzel oluyor. Gündüz de avm ve sinemalara yakın olan güzel bir yürüyüş caddesi var.Etrafında sıralı cafeler hoş olmuş.

    Trafik yok, bir yere gitmek için birden fazla dolmuş gerekmiyor. Bunlar da demektir ki masraf az. Şehrin kampüse uzaklığı hakkında bir bilgim yok.

    Yemek olarak ucuz sayılır.

    Tercih edilebilecek bir şehirdir.

    Spor salonları hakkında hiçbir fikrim yok. Ancak üniversiteye de bir sormanı öneririm bazı üniversitelerde üniversite içerisinde spor salonu oluyor. Normalde dışarıya 70 tl ise üni öğrencilerine aylık 30 tl falan oluyor. Öyle varsa süper olur.
     
    gagkoo89 ve Despo bunu beğendi.
  7. zgr
    Offline

    zgr Üye

    Katılım:
    3 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    27
    Beğenileri:
    25
    Ödül Puanları:
    23
    kampüs şehrin dışında sayılır ama ulaşım zor değil
     
    gagkoo89 bunu beğendi.
  8. joseph18
    Offline

    joseph18 Üye

    Katılım:
    2 Eylül 2008
    Mesajlar:
    41
    Beğenileri:
    14
    Ödül Puanları:
    18
    İzmit şehir olarak güzel ama belli bir süre sonra artık ezberliyorsun gidecek yerleri küçük bir yer doğal olarak istanbul arasında bir geçiş noktası.. istanbula yakınlığı bir avantaj!! Kou besyoda takılırsın oranın aletleride güzeldir.Salon ismi vermeyeyim belki sorun olur ama bulursun yani spor salonu kafan rahat olsun fiyatlar yeme içme gezme tozma istanbuldan pek bir farkı yok gezi parkının etrafında lüks cafeler var öyle bir şehir işte:D
     
    gagkoo89 bunu beğendi.
  9. mhett
    Offline

    mhett Üye

    Katılım:
    12 Eylül 2009
    Mesajlar:
    74
    Beğenileri:
    20
    Ödül Puanları:
    18
    ben kocaelide okudum diplomayı yeni aldım elime. Şehir beni pek açmadı özetle demem gerekirse sana. Üniversite(umuttepe) şehrin çok yukarsında hatta ilk üniversiteye çıktığımda bi daralma gelmişti bana çoğu arkadaşımda aynı şeyi söyler. Şehirde pek fazla gezebileceğin yer yoktur. Genelde yürüyüş yolu ve yakınlarında alışveriş merkezleri. Merkezde çok fazla alışveriş merkezi vardır. Genelde öğrenciler dolphin ve Ncityde takılır. Geri kalan yerlerde yürüyüş yoludur ki bi zaman sonra canın sıkılır benim öyle oldu. Konaklama şehir merkezinde pahalı ancak akçakoca, dünya bankası bayındırlık gibi yerler nispeten daha ucuz. En çok tercih edilen yerlerde akçakocadır nispeten daha yakın olması daha çok öğrenciye hitap etmesi açısından ki bu saydığım yerlerde sosyal yaşam çok az. En iyisi merkezde çıkmak. Ben 4 sene yurtta kaldım yavuz selim yurdu fiziki bakımdan çok güzel. odalar 4 kişilik tek yatak, tuvalet ve duş her odanın içinde var. Etütlerden üniversitenin t3 bağlantısı çekiyor (1000mbps hızı gördük boşken yurt) Blokların dışında birde merkez kantin var Yurtta kaldığın sürece orada takılacaksın. berber çamaşırhane internet kafe yurtta mevcut. Ayriyetten yurtta spor salonuda var büyükçe sayılır ve salon bodycilere daha çok hitap ediyor(orda çalışan eleman salonun el değiştireceğini söylüyordu bu sene ne olur bilemem. Kocaelinin istanbula yakın olması avantajı çok büyük bir dezavantaja dönüşüyor hafta sonları yurtta neredeyse kimse kalmıyor %70i eve gidiyor(bursa istanbul sakarya bileciğe yakın olmasından ötürü) buda sosyal yaşam açısından kötü oluyor Kocaelide güzel bi arkadaş ortamı bulamazsan canın çok sıkılır özellikle kışın. Ben 4 sene geçirdim kocaelide ama başka bi şehirde geçirmek isterdim 4 yılımı mesela eski şehir gibi yada bursa
     
    gagkoo89 ve shownodese bunu beğendi.
  10. shownodese
    Offline

    shownodese Üye

    Katılım:
    3 Ocak 2008
    Mesajlar:
    966
    Beğenileri:
    251
    Ödül Puanları:
    73
    Meslek:
    gayrimenkul danışmanı
    Yer:
    kocaeli
    kocaeli üniv türkiyenin en iyi 6. veya 8. üniv. falan şehir de aynen öyle yani ist.izmir gibi şehirden gelmiyosan güzel bi şehir çok küçüktür ama herşey vardır aslında küçük olduğundan dolayı biz kocaelilere sıkıcı gelir of burda yapılcak hiç bişey yok deriz halbuki merkezde tam 10 tane salon var iyisiyle kötüsüyle hepsine yürüyerek 5 10 dk da gidebilirsin şehrin her yerinden umuttepe kampüsüne 30 40 dk da tek otobüsle gidebilirsin bi sorun varsa bana özel msj atabilirisin
     
    gagkoo89 bunu beğendi.
  11. mhett
    Offline

    mhett Üye

    Katılım:
    12 Eylül 2009
    Mesajlar:
    74
    Beğenileri:
    20
    Ödül Puanları:
    18
    showdonase adam salon için gitmiyor ki orada 4 senesini harcıyacak iyi düşünmesi lazım
     

Sayfayı Paylaş