kick Box yazıldım Yardım !!

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve ProReiz tarafından 17 Ağustos 2016 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 6 üye.
  1. ProReiz
    Offline

    ProReiz Üye

    Katılım:
    15 Ağustos 2016
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    1) Ben Bu Sporu (KAVGA) için istiyorum sürekli ezildiğim bir çocuk yüzünden kavga son tercihimdi ama bu yaptıkları tak etti artık,sokakta çok serseri dolaşıyor buralarda onlar içinde istiyorum
    3-4 ay gibi bir sürede kavga edebilecek seviyeye gelirmiyim? (yumruk vs?)

    2) Kavga edecek oldığum anda elim ayağım titriyor içimde gereksiz bir heyecan oluşuyor yumruk ve kafa atamıyorum..Bunları Bu sporla yenebilirmiyim?
     
  2. Bilmem
    Offline

    Bilmem Üye

    Katılım:
    13 Ağustos 2016
    Mesajlar:
    19
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    3.4 ay gibi bir sürede fazla bişey öğrenemessin öğrensende yürek olmadıktan sonra nafile. herkes kavga etme falan filan diyo ama böyle çocukların hakkını vericeksin o yüzden düzenli bi şekilde git bırakma zaten sonra özgüvenin yerine oturuyo.
     
  3. ProReiz
    Offline

    ProReiz Üye

    Katılım:
    15 Ağustos 2016
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Hm Şimdi Gitsem 3-4 ay aslında biraz yürek var ama içimde sebepsiz bir heyecan oluşuyor..Yumruk kafa yok atamıyorum bunları öğrenmek için gitmek istiyorum..

    EDİT: Cuma Günü başlıyorum
     
  4. Dvrmchrky
    Offline

    Dvrmchrky Üye

    Katılım:
    19 Nisan 2016
    Mesajlar:
    554
    Beğenileri:
    288
    Ödül Puanları:
    63
    Cinsiyet:
    Bay
    Yenersin ama kavgadan kaçma.Pes etme.
    Ben kick boks a başladığımda burnuma aldığım yumruklarla iyice demorilize olurdum.
    Sonra inceldiği yerden kopsun dedim, başka türlü bu sporu öğrenemeyeceğim. Onlar bana daldı, ben onlara. :)
    Dayak yiye yiye,araştıra araştıra kendimi geliştire geliştire, tırnaklarımla toprağı kaza kaza istediğimi elde ettim.
    Asla pes etme.

    Sadece şunu unutma. Yumruk ayakla başlar omuzla devam eder.Yani kollar sadece araçtır gücü iletmek için. Neyse, başladığında öğretirler.
     
  5. Kardanadam88
    Offline

    Kardanadam88 Bölüm MOD Yönetici Bölüm MOD

    Katılım:
    9 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    173
    Beğenileri:
    69
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Yönetici
    Yer:
    Istanbul
    3-4 ayda öğrenirsin birşeyler de dalacağın adamın 5 aydır yapmadığını nereden bileceksin ?
     
  6. ProReiz
    Offline

    ProReiz Üye

    Katılım:
    15 Ağustos 2016
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Yumruk falan yiyecezmi ya :D
    --- Mesaj birleştirildi, 18 Ağustos 2016 ---
    O dediğim kişi acemi dövüşüyor..Ama yumruk + kafa atabiliyor
     
  7. ujohnz
    Offline

    ujohnz Üye

    Katılım:
    28 Eylül 2014
    Mesajlar:
    964
    Beğenileri:
    699
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Kavga işlerine gireceksen kick boks filan vakit kaybetme, al eline sopayı indir kafasına.

    Sokakta, kavgada, savaşta kural kanun olmaz. Sen kick boks öğrenirsin bu sefer karşındaki böbreğine saplar bıçağı, anlatabiliyor muyum?

    Yada eklem sakatlayacaksın, parmak, bilek, dirsek, diz. İstediğin adam gelsin, dizinin üstüne ters tekme vurduktan sonra onun diz kapağı döndükten sonra gerisi fasa fiso.

    Hiç bir şey olmadı kasığına tekmeyi koy geç. Saldırıya geçeceksen amacın maximum hasar vermek veya etkisiz hale getirmektir. Vakit kaybına gerek yok, delikanlılık devri biteli zaten çok oldu.
     
  8. Paşa99
    Offline

    Paşa99 Üye

    Katılım:
    14 Ağustos 2016
    Mesajlar:
    82
    Beğenileri:
    33
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    İster serseri gezsin isterse başka bişey yapsın bulunduğu ortamda bulunma yeter ondan dayak yedin örneğin noldu ? 2 yumruk yedin 1 tekme yedin yarın ertesi gün herkes unutur geçer. Peki ya sen dövdün ? 2 yumruk çakdın 2 tekme attın o kadar sonuç ? Adamı dövdün için rahatladı peki ya sonra ? Hiç bişey yok. Sürekli ezilen bir çocuksun sanırım onu dövünce ezilmeyenmi olacan ? Benim sana sadece diyeceğim bırak bu kafayı boks ayrıca sokakta hiç bir işe yaramaz sokakta kuralda yok acımada sen adama yumruk atmaya çalışırsın boksta öyle gördün adam çıkarırı sopayı iyi bir güzel benzetir seni. Hani sen boks kursuna giddiydin ? Bişr işe yaramadı adam sopayla iyi bir güzel benzetti seni. O yuzden illaki döveceğim diyorsan bnde kavga edeceğimde titriyorum gözünü kaapa vur yumruğu çek sopayı vur illaki istiyorsan boks la sokakta kavga kesinlikle bir deildir ha iyi yumruk atarsın ama sokakta adam sopayı çıkarınca isdediğin kadar iyi yumruk at sopayı yiyene kadardır yumruk atman. İllaki spora başlıcaksan başla vucut geliştirmeye hayatında karakterinde değişsin bu birinci tavsiyem ikinci tavsiyem kavga edme bulunduğu ortamdan uzaklaş üçüncü tavsiyem illaki onla kavga edcem diyorsan çağır kndini bi yere ya arkadaşlarınla yada eline kap bir sopa öyle döv. belki öylede dayak yersin ama unutma kimse dayak yemeden iyi bir kavgacı olamaz. Ha sana önereceğim ikinci tavvsiyem bulunduğu oratamda bulunma yeter. Benden bu kadar seçim senin :)
     
  9. FitnessMerdo
    Offline

    FitnessMerdo Üye

    Katılım:
    17 Şubat 2016
    Mesajlar:
    797
    Beğenileri:
    150
    Ödül Puanları:
    43
    Cinsiyet:
    Bay
    Kickboksa 5-6 ay gittim kulup kapanınca bıraktım evde antrenman yaptım kickboksda yapılan antrenmanı evinde yapabilirsin tavsiyem birkaç sağlam yumrukla indirirsin rakibi
     
  10. ProReiz
    Offline

    ProReiz Üye

    Katılım:
    15 Ağustos 2016
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    kardeşim sen başlamıssın sopa sopa...Burda kavga edeceğim çocukta sopa vs gezmiyor ben gibi acemi ama daha güçlü sizden tek istediğim taktik: YUMRUK ATMAYA KORKUYORUM KAFADA ÖYLE.. NAPABİLİRİM
     
  11. FitnessMerdo
    Offline

    FitnessMerdo Üye

    Katılım:
    17 Şubat 2016
    Mesajlar:
    797
    Beğenileri:
    150
    Ödül Puanları:
    43
    Cinsiyet:
    Bay
    Çok sağlam atacaksın yada hızlı atmalısın çok sağlam kafayı burna atmalısın fakat çok sert vurmalısın kafayı yumruğunuda sert vurursan sert işe yarar o kadar sert vuramazsan arka arkaya hızlı vurucan
     
  12. Paşa99
    Offline

    Paşa99 Üye

    Katılım:
    14 Ağustos 2016
    Mesajlar:
    82
    Beğenileri:
    33
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Kardeşim adam korkağın teki neye yumruk atıyorr ??????
     
  13. FitnessMerdo
    Offline

    FitnessMerdo Üye

    Katılım:
    17 Şubat 2016
    Mesajlar:
    797
    Beğenileri:
    150
    Ödül Puanları:
    43
    Cinsiyet:
    Bay
    Küçükken korkardım bende antrenman yapa yapa çalışa çalışa korkmamayı öğrendim şuan korkmuyorum korkmazsa belki dövcek
     
  14. Paşa99
    Offline

    Paşa99 Üye

    Katılım:
    14 Ağustos 2016
    Mesajlar:
    82
    Beğenileri:
    33
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Küçückken bende korkardım ama kesinlikle altta kalmazdım adam yumruk atmaya korkuyor böyle bir adam bütün ömrü boyunca ant yapsın yinede bir iş olmaz benim düşüncem budur. Ayrıca sokakta kural varmıdır sen söle ? İsder boksör olsun isderde bşka bişey sokakta işlermi ? Ha tabi bazı istisnalar yok deil elbbet var.
     
  15. ProReiz
    Offline

    ProReiz Üye

    Katılım:
    15 Ağustos 2016
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Tırsak değilim kardeşim Ben anladın? anama bacıma sövülse gözüm döner yumruklarım adamı daha önce olmuş birşey bu.Sinirlendiğimde dediklerimin hepsini yaparım içinden geçerim adamın

    Normal kavgada atamıyorum diyorum tek
     
  16. FitnessMerdo
    Offline

    FitnessMerdo Üye

    Katılım:
    17 Şubat 2016
    Mesajlar:
    797
    Beğenileri:
    150
    Ödül Puanları:
    43
    Cinsiyet:
    Bay
    Dostum kavgayı sen başlatcaksan bu zor ama beklenmedik anında saldır özellikle fiziğine bak zayıf yerlerinden fayda
     
  17. Paşa99
    Offline

    Paşa99 Üye

    Katılım:
    14 Ağustos 2016
    Mesajlar:
    82
    Beğenileri:
    33
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Beyler yaşınız kaç ? Benim dediğim gbi mümkünse kavga etmekden uzak olun imkan varsa konuşarak halledin biriniz boks diyor diğeriniz başka bişey adam sırf kavga edsin die boks a başlayacağım diyor. Bilmem nickli arkadaş sana bir mesaj attım bak istersen :)
     
  18. FitnessMerdo
    Offline

    FitnessMerdo Üye

    Katılım:
    17 Şubat 2016
    Mesajlar:
    797
    Beğenileri:
    150
    Ödül Puanları:
    43
    Cinsiyet:
    Bay
    19 büyüğüm senden ezilmesin çoçuk kötülere
     
  19. ujohnz
    Offline

    ujohnz Üye

    Katılım:
    28 Eylül 2014
    Mesajlar:
    964
    Beğenileri:
    699
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
  20. Paşa99
    Offline

    Paşa99 Üye

    Katılım:
    14 Ağustos 2016
    Mesajlar:
    82
    Beğenileri:
    33
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Adamlara anlatmak isdediğim bu işte birisi sövüyor diğeri başka bişey söylüyor ne diyeyim bilemedim valla noktayı koymuşsun kardeşim sen
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş