Kas yapayım derken kalbinizden olmayın

Konusu 'Konu Dışı' forumundadır ve Ge-Force tarafından 4 Temmuz 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. Ge-Force
    Offline

    Ge-Force Üye

    Katılım:
    9 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    155
    Beğenileri:
    111
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    İçerik.jpeg

    Prof. Dr. Ramazan Akdemir vücut geliştirmeye çalışan bireylere ilaçlar konusunda dikkatli olmalarını gerektiğini hatırlattı

    Sakarya Üniversitesi Tıp Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Ramazan Akdemir özellikle gençlere vücut geliştirmeye yönelik ilaçlar konusunda dikkatli olmaları gerektiğini hatırlattı.
    Son olarak İzmir’de bir gencin spor yaparken rahatsızlanması sonucu hayatının kaybettiği olayı hatırlatan Prof. Dr. Ramazan Akdemir vücut geliştirmenin ve spor yapmanın doğal yollarla olduğu müddetçe anlamı olduğunu, aksi takdirde kontrolsüz ilaç kullanımının yaşanan örneklerde olduğu gibi acı sonuçlar verebileceğini söyledi.


    Prof. Dr. Ramazan Akdemir, bilinçsizce kullanılan sentetik türevli hormon ilaçlarının kalbin bütün fonksiyonunu bozduğuna dikkat çekti. Bu ilaçların aşırı oranda kalpte büyümeye neden olduğunu ifade eden Prof. Dr. Akdemir, “Sadece büyüme kas adalesinde olmaz, damarlarda, aort damarlarında hasarlar olur. Bu durum bir süre sonra da kaçınılmaz bir şekilde kalp krizine ve kalp yetmezliğine sebep olur. Ayrıca yaygın olarak hipertansiyona sebep olur ve bu tansiyon kalıcı olabilir” şeklinde konuştu.
     

Sayfayı Paylaş