Karnitin ve spor eşliğinde yağ yakımı

Konusu 'Konu Dışı' forumundadır ve mhmtdmrl tarafından 15 Ağustos 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. mhmtdmrl
    Offline

    mhmtdmrl Üye

    Katılım:
    15 Mart 2013
    Mesajlar:
    29
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    13
    Forumu inceledim ama doğru bir bölüm bulamadım.
    Off Topic : Her türlü konunun açılacağı yerdir tüm forumlarda.
    O yüzden burdan soruyorum.

    Eğer yardımcı olursanız doğru yerde sormaya çalışırım.

    Kilom : 90.2
    Boy : 178
    Yaş : 18

    Yapabileceğim şeyler :
    Koşu bandı - Mekik aleti - Twister - Bisiklet - Yürüyüş. ( Spor salonuna giderdim de lise sonum ve okul başlayacak. Zor olur gidip gelmek. O yüzden eve aldım bunları.


    Tüketmediğim şeyler : Sıcak - Soğuk içecekler ( Süt - yoğurt hariç)
    Tuz kullanmam, şeker kullanmam.

    Aralık 2012'den beri kilom 90.2 ne 200 gr aldım ne de verdim.

    80'e inmek istiyorum.
    Günde kaç km yürümeli, neler tüketmeli, ne kadar koşmalı, kaç mekik çekmeliyim? Karnitin 2 adet spordan önce alıyorum.

    Hardline 100 kapsül kullanıyorum.

    Yardımlarınızı bekliyorum.

    ( Konu kaldırılmazsa taşınırsa sevinirim )
     
  2. mehmetanil
    Offline

    mehmetanil Üye

    Katılım:
    21 Şubat 2012
    Mesajlar:
    1.958
    Beğenileri:
    2.272
    Ödül Puanları:
    123
    Meslek:
    avukat
    Yer:
    Beşiktaş-İSTANBUL
    Kilo alıp vermedeki temek etken günlük harçadığın kalori ve aldığın kalori toplamı ile alakalıdır.

    Harçadığın kaloriden fazlasını alırsan kilo alırsın azını alırsan kilo verirsin en temel mantık budur.

    Bunun yanın tabiki tükettiğin protein karbonhidrat şeker ve yağ oranıda buna etken olur.

    Bu saydığın aletleri almadıysan bir spor salonuna yazıl ancak alıysan bunların yanına birde ayarlı dumbell seti al kendine.

    http://www.bodyforumtr.com/vbforum/.../evde-dumbell-ile-calisma-programi-13409.html

    http://www.bodyforumtr.com/vbforum/yeni-baslayanlar-bolumu/evde-sirt-calisma-programi-13410.html

    evde bu programları uygulaya bilirsin. Günde 1800 kalori civarı alırsan bunun 180 gramını proteinden (180x4= 720 kalori) 150 Gramını karbonhidrattan alırsan (150x4=600 kalori) kalan 480 gramınıda yağlardan alırsan senin için uygun olur.

    Karbonhidratı düşük tutmamızın sebebi kilo alıp vermede karbonhidratla oynamak çok iyi sonuç veriyor.

    Buna ek olarak evde 20 dakika koşu bandında hiit kardiyo ve 10 15 dakika bisiklet yaptıktan sonra linklerdeki idmanları yaparsan haftada 1 -2 kilo arasında bir kilo kaybı sağlaman mümkündür.
    Hiit Kardiyo için bu linke göz atabilirsin.


    http://www.bodyforumtr.com/vbforum/...n-yuksek-siddetli-aralikli-calisma-14942.html
     
    mhmtdmrl bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş