Kardiyo ve Ağırlık çalışması zamanları

Konusu 'Yağ Yakıcılar ve Yağ Yakımı' forumundadır ve Dracarys17 tarafından 24 Mart 2016 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. Dracarys17
    Offline

    Dracarys17 Üye

    Katılım:
    23 Mart 2016
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Öncelikle merhabalar herkese...
    Spora bu hafta başladım yani anlayacağınız üzere çok yeni sayılırım. Sorum ise benim kardiyoyu ne kadar yapmam gerektiği.
    1.75 boyunda 68/69 kg civarıyım. Gögüs, bel, karın bölgemde kiloma göre anormal yağlanma var. Bu beni gerçekten aşırı rahatsız ediyor ve artık psikolojimi bile etkilemeye başladı. Spor hocam kas kaybetmemem için kardiyo programı vermiyor:( Ben kendi imkanlarımla kendime bir program oluşturdum program ise;
    Pazartesi Çarşamba Cuma 20 dakika bisiklet, ağırlık çalışması (hocamın verdiği şekilde)
    Salı ve Perşembe günleri ise 35-40 dakika koşmaya yakın hızda yürüyüş yapmayı düşünüyorum.
    Acaba haftada 2 gün kardiyo benim yağlarımı atmam için çok mu az bir süre? Bunu haftanın her günü mü yapmalıyım? Amacım ise "olabildiğince hızlı" şekilde yağlarımı eritmek ve kas kütlemi arttırmak.
     
  2. tunabodyx
    Offline

    tunabodyx Üye

    Katılım:
    1 Şubat 2016
    Mesajlar:
    40
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Aynı sekilde benim hocamda vermiyor kardesim ama ben bacak antremanları haric antreman sonrası 4x400 kosuyorum böylede yapabilirsin :)
     
  3. fbkdr1234
    Offline

    fbkdr1234 Üye

    Katılım:
    22 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    330
    Beğenileri:
    53
    Ödül Puanları:
    38
    Yürüyüş tarzı kardiyo hareketlerinin büyümeye yönelik etkisi var diye duymuştum. Ayrıca kendi tecrübelerime dayanarak kardiyo zamanı kas kaybedersin diye bir olay yok. Planlı antrenman ve düzgün beslenme ile ikisini bir arada götürebilirsin bile.
    Şahsen ben sabah aç karnına kardiyo, akşam üzeri 4 -5 gibi ağır antrenman yapıyorum. Gerçekten de işe yarıyor.
     

Sayfayı Paylaş