Karın Kası Yapımı

Konusu 'Dertleşme' forumundadır ve gencbarmen1 tarafından 27 Ocak 2010 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 12 üye.
  1. gencbarmen1
    Offline

    gencbarmen1 Üye

    Katılım:
    10 Ekim 2009
    Mesajlar:
    57
    Beğenileri:
    9
    Ödül Puanları:
    0
    öncelikle herkese merhaba,
    boyum 1.75 ,19 yaşındayım ,64 kiloyum, bel ölçüm 74 , vücut yağ oranım %8 . omuz 108 , göğüs 96 , kol soğuk 34 . keşke resimde koyabilseydim ama şuan öyle bir imkanım yok.eylülden beri evde 8 kg lik dumbell lar ile çalışıyorum göğüs omuz ve kollarım gayet iyi durumda fakat karnım hiçde fit durmuo . şubat ayının 5 inden itibaren spor salonuna kayıt olarak çalışacağım . çok sıkı bir beslenme programı ve haftanın 7 günü kardio yaparak ve haftanın 5 günü ağırlık çalışarak devam edeceğim. İsteğim tecrübeli arkadaşlarımızdan ve hocalarımızdan ilgilenen olursa tahminen ne kadar sürede karnımı fit bir görünüme koyarım yani karın kası elderim.4 sene önce 6 aylık bir çalışma yeterli olmuştu karın hattı oluşturmak için , şuanda tahmin olarak ne kadar süremi alır ? benimki sadece tahmininizi almak ( günde 150 x2 mekik ve twist up , ters mekik gibi hareketleride uygulayarak sağlam protein alıcam)
     
  2. Reddie
    Offline

    Reddie Üye

    Katılım:
    8 Ekim 2005
    Mesajlar:
    1.213
    Beğenileri:
    388
    Ödül Puanları:
    93
    cok degiskenli bir denklem bu, zaman olarak kim ne dese dogru olmaz.

    ne kadar cabuk su atarsan o kadar cabuk gorunurler = tuz ve şekeri unutmak gerekir
     
  3. galois91
    Offline

    galois91 Üye

    Katılım:
    9 Şubat 2007
    Mesajlar:
    300
    Beğenileri:
    186
    Ödül Puanları:
    53
    Meslek:
    Akademisyen
    Yer:
    Eskişehir
    Bu kadar ağır bi program ile oldukça zayıflayacağına garanti verebilirim ha tabii bu arada karın kası da ortaya çıkacaktır ama amacın biraz kas kütlesine de sahip olmak ise kafandaki antrenman sistemini gözden geçirmen gerekir. Çok çalışarak vücudu yormanın bi anlamı yok vücut çalışırken değil dinlenirken gelişir.
     
  4. mrgreen
    Offline

    mrgreen Üye

    Katılım:
    28 Mart 2009
    Mesajlar:
    134
    Beğenileri:
    25
    Ödül Puanları:
    0
    Maksimum haftanın 4 günü ağırlık ve 1 günü cardio (HIIT) yapsan yeterde artar bile. Forumdaki sabit egzersiz konularına bakmanı tavsiye ederim.
     
  5. jarhead
    Offline

    jarhead Üye

    Katılım:
    1 Eylül 2008
    Mesajlar:
    1.062
    Beğenileri:
    1.122
    Ödül Puanları:
    123
    haftanın 7 günü (hergün) cardiyo yapmak seni bitirir. beslenmenin çok sağlam olması bile ölçü kaybı yaratır.

    özellikle hergün mekik çekerek mide yapamazsınnn. mide kaslarıda diğer kaslar gibi dinlkenmeye ihtiyacı var haftada 3 gün mideyi geçme derim zaten cardioda yapıcakmışsın kendini bitirirsin. dikkatli ol.

    ya beslenmende diyete git yada beslenmeni sağlam tutup ( karbonhidratıda maks düzeyde alıp) cardio yap. cardioyuda 4 gün yapman yeterli. zaten kilon boyuna göre az, bence yağsız büyümeye çalış. sonradan pişman olma derim.ciddi kas kaybedersin.
     
  6. dexterrr
    Offline

    dexterrr Üye

    Katılım:
    17 Nisan 2006
    Mesajlar:
    542
    Beğenileri:
    262
    Ödül Puanları:
    73
    7 gün kardiyo çok fazla bence.. 5 gün yeterli.. o da çok yüksek tempoda olmayacak şekilde her antreman sonu max 25 dk..
     
  7. mertakb
    Offline

    mertakb Üye

    Katılım:
    29 Nisan 2009
    Mesajlar:
    533
    Beğenileri:
    130
    Ödül Puanları:
    0
    bu migde kaslarina neden bu kadar cok onem veriliyor bilmiyorum ama bende 7 gun cardionun fazla olucagini soyluyorum.
     
    jarhead bunu beğendi.
  8. vgsever
    Offline

    vgsever Üye

    Katılım:
    22 Ocak 2010
    Mesajlar:
    18
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Bende yeni başlayanlardanım ve 3 aydır düzenli bi şekilde çalışıyorum bir gün çalışıp bir gün dinleniyorum ve her ağırlık çalışmasından önce ve sonra karın kası çalışıyorum.

    ağırlık çalışmasından önce;

    Karın: Karna çekiş (reverse crunch) 100
    Bacak kaldırış (Flat Bench Lying Leg Raise) 50
    Sırtüstü uzay yürüyüşü ve bisiklet hareketi
    Oblique Plate-(Dumbbell) Twists 25*25
    Dumbbell Side Bends 25

    ve sonrasında;

    Karın: Karna çekiş (reverse crunch) 50 (3 kg ile)
    Bacak kaldırış (Flat Bench Lying Leg Raise) 30 (3 kg ile)
    Karın sıkıştır (crunch) 10*10*10
    Sırtüstü uzay yürüyüşü ve bisiklet hareketi (3 kg ile)
    Mekik 50 (10 kg ile)

    şeklinde karın çalışıyorum.Bu şekilde 3 ay boyunca yaptım ve 89 cm den 82 cm ye kadar belim inceldi.ayrıca altı baklava yeni yeni belirmeye başladı.
     
  9. gencbarmen1
    Offline

    gencbarmen1 Üye

    Katılım:
    10 Ekim 2009
    Mesajlar:
    57
    Beğenileri:
    9
    Ödül Puanları:
    0
    tecrübeli üyelerimiz ve dexterrr bile yoğun tempo diosa , haftada 5 gün ağırlık çalışması ve ağırlık çalışmalarından sonra yarım şar saat kardio yaparım ve hergün kepekli makarna , pilav gibi hafif karbonhidratlar tüketerek yaz aylarına kadar karın kası yapabileceğim konusunda hemfikir sanırım herkes.bu arada tuz şeker un bunlar yiyecek bişey mi nedir onlar :)
     
  10. Independent
    Offline

    Independent Üye

    Katılım:
    5 Şubat 2010
    Mesajlar:
    114
    Beğenileri:
    6
    Ödül Puanları:
    0
    ya arkadaslar bu cardio nedir herkes yazityor cardiyo calis cardiyo yak ne demek birini anlatabilir mi
     
  11. letsev
    Offline

    letsev Üye

    Katılım:
    30 Mart 2009
    Mesajlar:
    1.559
    Beğenileri:
    1.076
    Ödül Puanları:
    123
    özetle : bisiklet ,koşu vs .. ;)
     
  12. dexterrr
    Offline

    dexterrr Üye

    Katılım:
    17 Nisan 2006
    Mesajlar:
    542
    Beğenileri:
    262
    Ödül Puanları:
    73
    Kardiyo çalışmaları: Egzersiz sırasında kalp atım hızının artması ve amaca göre belirli bir seviyede, belirli sürelerde çalışmaya devam edilmesi anlamına gelir.
     
  13. Independent
    Offline

    Independent Üye

    Katılım:
    5 Şubat 2010
    Mesajlar:
    114
    Beğenileri:
    6
    Ödül Puanları:
    0
    peki bisiklete binmeyle kosmakla karin hareketleri yapmakla karin kaslari ortaya cikarmi diyorsunuz ???? ben bunlari dedigininiz gibi yapsam ama karnimda altinda biraz yaglanma var
     
  14. gfb_zorba
    Offline

    gfb_zorba Üye

    Katılım:
    15 Nisan 2009
    Mesajlar:
    186
    Beğenileri:
    57
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Danışmanlık
    Yer:
    ÇoRLu
    Zaten cardio o yağların yakılması amacıyla yapılır. Bu şekilde altta kalan karın kaslarınız belirgin hale gelir
     
  15. siralex_07
    Offline

    siralex_07 Üye

    Katılım:
    28 Mart 2009
    Mesajlar:
    40
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    18
    forumda nerde geçiyordu hatırlamıyorum ama flexorun bir yazısı vardı hergün mide çalışılabilinecegine dair..
     
  16. coder
    Offline

    coder Üye

    Katılım:
    3 Aralık 2006
    Mesajlar:
    457
    Beğenileri:
    132
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    istanbul
    Karın kası yapmak o kadar zor bişey değil. Onları ortaya çıkarmak daha zordur. Bu sporu yapan insanların zaten karın kasları vardır. Öyle fazla mekikte abartmaya da gerek yok. Diğer hareketleri yaparken karın da etkileniyor. Yeter ki güzel bir kardiyo ve diyet programıyla vücuttaki yağları atın
     
  17. AloneAssasin
    Offline

    AloneAssasin Üye

    Katılım:
    29 Aralık 2009
    Mesajlar:
    116
    Beğenileri:
    15
    Ödül Puanları:
    28
    Dedikleriniz bende dikkate alacağım
     
  18. jormakka
    Offline

    jormakka Üye

    Katılım:
    30 Nisan 2010
    Mesajlar:
    117
    Beğenileri:
    50
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Mimar
    Yer:
    Frankfurt am Main
    Şahsen karın kaslarını izole eden hiçbir çalışmam yok. Deadlift ya da Squat gibi yüksek ağırlıklarla karın kaslarını stabilize eden temel hareketler yeterli. Karın kaslarının görünmesi ise yalnızca yağ oranıyla ilgili.
     

Sayfayı Paylaş