illuminati

Konusu 'Konu Dışı' forumundadır ve ÇTN tarafından 12 Şubat 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 25 üye.
  1. ÇTN
    Offline

    ÇTN Üye

    Katılım:
    22 Nisan 2009
    Mesajlar:
    28
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    13
    arkadaşlar bu son günlerde baya bi yayıldı dünyayı yöneten gizli bi örgüt dünyadaki insanları yönlendirmeye çalışıyolar bilinç altı gönderimlerle çizgi film falan bu konuda ne düşünüyosunuz?
     
  2. silyum
    Offline

    silyum Üye

    Katılım:
    12 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    178
    Beğenileri:
    74
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    zaman kaybı olarak goruyorum. etrafımda bır ıkı kısı vardı boyle ıllumınatı fln dıyen hatta aralık ayında gerı sayım vardı ama noldu?hıcbr sey. hatta server ıpsı turkıyeden mı cıkmıstı oyle bır seylerdı sanırım. youtube'da da cesıtlı vıdeolar mevcut ama uzerınde kafa yorulcak bır sey olarak gelmıyor bana.
     
    ÇTN bunu beğendi.
  3. pozitronn
    Offline

    pozitronn Üye

    Katılım:
    16 Ekim 2011
    Mesajlar:
    712
    Beğenileri:
    1.788
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    inşaat mühendisi
    Yer:
    Adana
    bana inandırıcı gelmiyor.en son bir sayaç yapmışlardı. 2 3 ay önceydi sanıyorum.o sayaç durunca bir felaketten söz edliyordu.sayaç durdu ve hala bir şey olduğu yok.

    illuminati nin kartları var bir de.300 küsür kartı vardı yanlış hatırlamıyorsam.herbirinin üstünde farklı felaket senaryoları var.bugüne kadar sadece 2 kehanetleri tuttu.birisi ikizkuleler diğeri pentagon.%1 bile olmayan bir isabet oranıyla dünyayı korkutmaya çalışmak ve insanların buna inanması bana saçma geliyor.
     
    ÇTN bunu beğendi.
  4. dogus
    Offline

    dogus Üye

    Katılım:
    16 Nisan 2009
    Mesajlar:
    69
    Beğenileri:
    39
    Ödül Puanları:
    0
    Saçmaligin daniskasi.
     
    ÇTN bunu beğendi.
  5. Lady.V.Vivien
    Offline

    Lady.V.Vivien Üye

    Katılım:
    1 Ocak 2012
    Mesajlar:
    231
    Beğenileri:
    329
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Istanbul
    yeni moda. inandırıcı değil.
    ama ünlüler bunun popüleritesinden yararlanmayı seviyor.

    ben de dünyayı yahudilerin yönettiğini düşünüyorum ama illuminati falan biraz çocuk oyunu gibi geliyor.


    her neyse; illuminati denince akla gelen isim lady gaga;




    [​IMG]
     
    NoPainNoGain! ve ÇTN bunu beğendi.
  6. ÇTN
    Offline

    ÇTN Üye

    Katılım:
    22 Nisan 2009
    Mesajlar:
    28
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    13
    valla inşallah öyledir bende inanmak istemiyorum ama oyun kartlarınıda araştırdım 300 küsür değil 409 parça kart ama 10-15 arası tutmuş geri sayımdan sonra gene başlatmışlar bi tane ondan sonra gene başlar heralde :D :D
     
  7. wallcroft9'69
    Offline

    wallcroft9'69 Üye

    Katılım:
    5 Şubat 2012
    Mesajlar:
    94
    Beğenileri:
    215
    Ödül Puanları:
    43
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Death Valley
    pek ilgimi çekmiyo doğrusu, gerçekleği konusunda bir şey diyemem ama gerçek olsa ne olur olmasa ne olur, bu saatten sonra adamların tahtını ele mi geçiricez :)
     
    ÇTN bunu beğendi.
  8. ÇTN
    Offline

    ÇTN Üye

    Katılım:
    22 Nisan 2009
    Mesajlar:
    28
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    13
    Lady I.J.Y söylentilere göre dünyadaki tv kanallarının çoğu bu adamların elindeymiş basın falan piramit tek göz mason işareti vs bunların sembolleri olduğundan bu sembolleri yapanları ön plana çıkarıyolar destek gibisinden justin bieberde onlardan ve onların sayesinde ünlü oldu gibi dedikodular var ama ben kafaya çok taktım galiba 2-3 günde okuduklarım destan olur :D :D
     
  9. Lady.V.Vivien
    Offline

    Lady.V.Vivien Üye

    Katılım:
    1 Ocak 2012
    Mesajlar:
    231
    Beğenileri:
    329
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Istanbul

    ben de baktım, kuzey güney dizisinde bile illuminati simgesi bulmuşlar:D
    amerika'da o kadar çok para babası yahudi var ki. onların yönetiyor olması doğrudur bence.

    ama ne bileyim yok duvar şeklinden göz şekli çıkarmalar, yok eminem ayrılmış tehdit ediyormuşlar.... zannedersin cia ajanları. bunları yazanlar nerden biliyorlarmış ben onu merak ettim:D
     
    onurr_535 ve ÇTN bunu beğendi.
  10. ÇTN
    Offline

    ÇTN Üye

    Katılım:
    22 Nisan 2009
    Mesajlar:
    28
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    13
    acaba onlardamı illuminatinin adamı :D :D
     
  11. moothy
    Offline

    moothy Üye

    Katılım:
    18 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    1.724
    Beğenileri:
    1.307
    Ödül Puanları:
    123
    piyasada kim hızlı yükseliyorsa onda çıkıyor birşeyler
    bknz Acun
    şarkılardaki şeytana tapma sözleri,tersten dinlendiğinde ayinler filan tonla şey var
    bi ara sarmıştım ama ucu bucagı ve öçokta net kanıtları yok,böyle bir oluşum ve tarikat var tabiki ama dünyaya etkisi nedir belli değil
     
    ÇTN bunu beğendi.
  12. Ec0
    Offline

    Ec0 Yeni Üye

    Katılım:
    8 Eylül 2010
    Mesajlar:
    849
    Beğenileri:
    434
    Ödül Puanları:
    0
    haberleri izlemem o dediğin nedir hiç bilmem ama bunlar olcağı filan yok tamamen söylenti ona bakarsan 2 ocak 2012 de dünyanın sonu gelecekti ee hani hayattayız hala ben kafama takmıyom hiç.
     
    ÇTN bunu beğendi.
  13. moothy
    Offline

    moothy Üye

    Katılım:
    18 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    1.724
    Beğenileri:
    1.307
    Ödül Puanları:
    123
    mayaları diyorsan 22 aralık 2012 o 2 ocak değil
     
    ÇTN bunu beğendi.
  14. ÇTN
    Offline

    ÇTN Üye

    Katılım:
    22 Nisan 2009
    Mesajlar:
    28
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    13
    arkadaşlar hiç yok değil belli kanıtlanmış şeyler var ama bu kadar büyük mü bilemiyorum
     
  15. ZeusS_
    Offline

    ZeusS_ Yeni Üye

    Katılım:
    10 Ekim 2011
    Mesajlar:
    1.123
    Beğenileri:
    1.924
    Ödül Puanları:
    0
    Kendi aralarında bile anlaşamayan, bin bir çeşit meshebe bölünen bir millet den (İsrailoğulları) dünyayı yönetmesini mi bekliyorsunuz?
    Avrupa da ki yahudiler (soydaşları) sistematik bir biçimde katledilirken, amerikalı yahudiler bunu sadece izliyordu, ilk üç sene ne buna dur demeye bir niyetleri vardı, ne de amerikanın savaşa girmesini istiyorlardı...
    Böylesine geç tepki verebilen, böylesine olaylara kontrol etmekte zorlanan bir millet mi dünyayı yönetecek?

    Ne yahudilerin ne de başka bir elit grubun tam bir kontrol ve anında reaksiyon şeklinde dünyaya hükmetmesi mümkün değil!

    Kapitalizmin ırkı yoktur arkadaşlar!
    Amerikanın ekonomik olarak en güçlü 22 ailesinin sadece 8i yahudi asıllıdır!

    Kapitalizmin olduğu bir dünyada elbette ki güçlü ve ipleri elinde tutan diğerlerine hükmeder fakat tam kontrol mümkün değildir!
    İşler bazen ne güçlünün ne de zayıfın hesap etmediği şekilde gelişebilir, neyden ne çıkacağı belli olmaz...
    İnsanoğlunun eğilimleri, inanacakları doktrinler akımlar değişkendir!
    Örnek bir anda gitgide bütün dünyada Tanrı inancı artacağı gibi, rönesans avrupasın da olduğu gibi bir anda üstü kapalı yada aleni bir Tanrısızlık furyası da oluşabilir...
    Ve bunların doğuracağı sonuçlarda mutlak değildir...

    Tarih bilimi bunun için vardır, yoksa müneccimlik bilimi olurdu ;)
     
    Phil_Heath, CarpeNoctum ve ÇTN bunu beğendi.
  16. Ec0
    Offline

    Ec0 Yeni Üye

    Katılım:
    8 Eylül 2010
    Mesajlar:
    849
    Beğenileri:
    434
    Ödül Puanları:
    0
    mynet'de 2 ocak yazıyodu :D
     
    ÇTN bunu beğendi.
  17. onbir
    Offline

    onbir Üye

    Katılım:
    11 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    810
    Beğenileri:
    516
    Ödül Puanları:
    0
    stanley kubrick.araştıralım.
    eyes wide shut filmin cekildigi yer dünyanın en zengin ailesinin malikanesi.
    konu:maskeli masonların seksi.
    neden seks? cunku kabala inancı seks yaparak tanrıyla baglantıya gececekleri düşüncesi yada inancımı diyim neyse.

    cok kafa yordum zamanında ama inanın ipin iki ucu da bişeye varmıyo derler ya:)

    hic bişi ckmıo

    heryerde o sacma piramit gözden yada değişik simgelerden var ama inanmalımı?
    -tabikide hayır daha önemli dertlerimiz var.

    o yuzden bunlar kale alıncak şey degil ha yeni gördüm yazmış konuyu acan arkadaş yaptıgım arastırmalar falan 4 5 sene öncesinindi bu kadar yaygın degildi...

    o yuzden diyecegim şey şu bunlar boş neymiş sayaçmı yok şu olcak yok bu olcak gelir gider önemli olan biceps te peak yapabildikmi? :D

    sonu güzel oldu be :D
     
    Zerk ve ÇTN bunu beğendi.
  18. moothy
    Offline

    moothy Üye

    Katılım:
    18 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    1.724
    Beğenileri:
    1.307
    Ödül Puanları:
    123
    merak edenler
    The Arrivals/Gelenler



    belgeselini izlesinler,yotube da var türkçe 50 küsür bölüm
     
    ÇTN bunu beğendi.
  19. pasha05
    Offline

    pasha05 Üye

    Katılım:
    15 Kasım 2011
    Mesajlar:
    59
    Beğenileri:
    100
    Ödül Puanları:
    43
    Yer:
    Issız Bir Nehir Yanı
    Dunyayı yoneten rothschild aılesınden tutunda masonlugun Hiram usta dan dogusuna kadar dayanan masonluk koluna baglı bır olusumdur.Dunyada varlıgı bılınen ama kanıtlanamayan bır yapısı vardır.

    Baska bır forum ıstesınde bu konu uzerındekı bırkac yazımı paylasmak ıstedım:

    Spartalı ıllımunatıon da mason localarına baglı bır tarıkattır.Ve su andakı uye sayısı bır haylı fazladır.Gunumuzde sosyal medya ve sanatcılar vasıtası ıle sureklı gundeme gelmektedır.Madonna,Rihanna "keza rıhanna bır kılıbınde ıllmunatıon nun kolesım demekte" yerlı sanatcılarımızdan da ornek verırım ama polemık olusturmasın.Illmunatıon tarıkatının en buyuk ozellıgı sureklı bılınc altı mesajlar gondermesıdır.Ozellıkle cızgı fılm karakterlerı kullanılarak bılınc altı mesajlar gonderılmektedır. Ulkemızde dahı buyuk bır hayran kıtlesı ıle ızlenen sponge bop un bu bolumunde bop un kafasında kı fes tarzı sapkaya dıkkat etmek lazım.
    http://www.youtube.com/watch?v=jBE4PYVgjWc

    Lady Gaga denen ınsan musvettesı kadın.Bu kadını 3-4 sene once kımseler bılmezdı ama sımdı sokaktakı cocuga sorsak bılır...Bu sekılde hızlı bır yukselıs sadece ses kalıtesı ıle olmayacagı asıkardır..Keza Gaga da fazlasıyla pompalanan popüler "şeytanlar" arasında. Konserleri ve resimleri anlayabilenler için gizli mesajlarla dolu.Bir röportajında "Gücünüzü nereden alıyorsunuz?" sorusuna "Ailem ve arkadaşlarım" diye cevap verirken saçını düzeltir gibi yapmış, bir gözünü kapamıştı. (Yani ailem ve arkadaşlarım sözde, aslında tek gözü işaret etmeye çalışıyor)

    Dunya uzerınde bu tarıkata karsı cıkan sanatcılarda elbet oldu.
    Eminem, Tupac, Micheal Jackson, Bob Marley gibi ünlüler bu sistemin farkındaydılar ve önüne geçmek için savaş verdiler.

    Eminem dışında hepsi öldü.



    Tesadüfi (!) rakamlarla. 25 yaşında, 25 Aralık'ta vs. Özellikle Micheal Jackson'ın They Don't Really Care About Us adlı "yasaklanan" videosunu izlediğinizde farkına varırsınız.

    TEK GÖZ sembolü içeren bir duvarın önünde şarkının "Beni korkutmaya çalışıyor, beni öldürmek istiyorlar" dizelerini söyler Micheal Jackson.



    Daha sonra yeniden duvarın önünde "Ama asla beni ele geçiremeyecekler." demiştir. (şarkı sözlerinin bu tek gözlü duvarın önüne denk gelmesi imkansız.)



    Çünkü Micheal Jackson, dünyayı kendine "sevgiyle" bağlamış bir efsaneydi.



    Taciz vs. gibi komplolara maruz kaldı hem de hiçbir kanıt olmadan çünkü o bu sistemde değildi. Bir yerde ayağının takılıp düşmesi gerekiyordu ve şöhreti giderek darbe yedi.



    Bu sistem istemediği herkesi yutuyor.



    Eminem de ilk şöhret olmaya başladığı yıllarda bu illetin içerisindeydi ancak son albümünde ve baba olduktan sonra çok değişti. Recovery'deki (son albümünün adı) şarkıların sözlerine bakarsanız bunu anlayabilirsiniz. Ayrıca Rihanna ile yaptığı düet de, Rihanna hayranlarını kendi tarafına çekmek amaçlıydı çünkü Eminem bu sisteme karşı çıkmaya başlayınca medya vb. basın organları tarafından sindirilmeye başlandı. Ve eğer susmazsa, bu şekilde sesini duyurmaya devam ederse sonu maalesef Micheal Jackson gibi olacak.

    Tarıkatın kurulusu ıse su sekıldedır:
    İlluminati 1776 yılında Almanya'nın Münih kentinde, Adam Weishaupt isimli Kabbalacı bir Hukuk Profesörü ve Baron von Knigge ile diğerlerinin yardımıyla kurulan gizli topluluktur. Topluluğun amacı Başkenti Kudüs olan tek bir dünya devleti kurmaktır.

    rihanna-illuminati.jpg
    394943_291638227553668_148617095189116_848338_676757143_n.jpg

    Mason tarıkatı ıle dogrudan alakalı olan bır tarıkattır.Masonlugun dogusu ise Hiram usta dan baslamaktadır.

    Konu hakkında daha fazla bılgı almak ısteyen arkadaslarımız Dul Kadının Oğulları-Mustafa Yılmaz kıtabını okuyabılırler..
     
    Zerk, jemholie ve ÇTN bunu beğendi.
  20. pasha05
    Offline

    pasha05 Üye

    Katılım:
    15 Kasım 2011
    Mesajlar:
    59
    Beğenileri:
    100
    Ödül Puanları:
    43
    Yer:
    Issız Bir Nehir Yanı
    Arkadaslar bır vıdeo eklemıstım tarıkatlar hakkında ancak ben ekledıkten kısa bır sure sonra vıdeo youtube tarafından kaldırıldı..Sankı benım eklememı beklerlermıs gıbı...bu yuzden mesajı edıtlıyorum...
     
    Son düzenleme: 13 Şubat 2012
    ÇTN bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş