ilk kür planım

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve onurelibol tarafından 20 Aralık 2006 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
  1. onurelibol
    Offline

    onurelibol Üye

    Katılım:
    15 Ekim 2006
    Mesajlar:
    155
    Beğenileri:
    35
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaşlar kısmetse mart ayında başlayacağım 16 haftalık kürüm şöyle ; 16 hafta boyunca haftada 500mg enantathe(iran), 5 hafta boyunca anapolon pramit şeklinde(1-2-3-2-1), 10 hafta boyunca haftada 400mg deca(odeon);son 1 ay yani definasyona geçince haftada birer gün arayla boldonone ve winstrol(odeon).
    bu arada unutmadan boyum 1.81 kilom 79 yaklaşık 1.5 senedir bu sporu yapıyorum.Yardımlarınız ve yorumlarınız için şimdiden teşekkür ederim.
    =SAYGILAR=
     
  2. DEXTER JACKSON
    Offline

    DEXTER JACKSON Özel Üye

    Katılım:
    12 Kasım 2006
    Mesajlar:
    590
    Beğenileri:
    108
    Ödül Puanları:
    0
    Hersey güzelde su anapolonu 4 hafta tutarsan süper olacka. zaten 4. haftadan sonra daha fazla yukarlarda tepinmez. Söyle yap daha iyi 1-2-2-1 yada 1-3-3-1 .
     
  3. onurelibol
    Offline

    onurelibol Üye

    Katılım:
    15 Ekim 2006
    Mesajlar:
    155
    Beğenileri:
    35
    Ödül Puanları:
    0
    teşekkür ederim dexter bir sorum daha olucak son 1ayda winstrolün yanına boldanone mi daha i
    yi okur yada primomu veya boldanone ve propionate mı yardım edersen sevinirim
     
  4. DEXTER JACKSON
    Offline

    DEXTER JACKSON Özel Üye

    Katılım:
    12 Kasım 2006
    Mesajlar:
    590
    Beğenileri:
    108
    Ödül Puanları:
    0
    Ben iki örnegi vereyim. TestostronPropionat+Winstrol ve Boldenon+Winstrol. Ama 4 hafta olmaz. 6 hafta mutlaka olacak. Boldenon 6 hafta alacaksan dozunu artirmalisin yoksa etkisi gec gelir.
     
  5. Despo
    Offline

    Despo ADMIN Yönetici Admin

    Katılım:
    30 Mart 2004
    Mesajlar:
    7.962
    Beğenileri:
    6.062
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Serbest
    Yer:
    Danimarka
    Daha önce kür yaptinmi ?

    Anapolun yanetkilerinden haberin varmi ?
    Anapol diyorum cünkü digerlerine oran daha cok, iyi düsün.
     
  6. hasan55
    Offline

    hasan55 Üye

    Katılım:
    4 Haziran 2006
    Mesajlar:
    122
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    arkadasin sen naptin yaa bu senin ilk kürun sa massalah sen naypiyon böyle ilac lari ilk kürda kulanacaksan 2 3 kürlerde napacan ???


    ilk kür 250 mg her 5 gün Testosteron E en iysi !!!!!!!!!!!!!!!!!! olmali
     
  7. emrah
    Offline

    emrah Üye

    Katılım:
    4 Kasım 2005
    Mesajlar:
    943
    Beğenileri:
    124
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Personal Trainer
    Yer:
    istanbul
    dexter adam ılk kurum yazmıs anapolondan bahsedıyo :D sen anlamadın galıba konuyu artı kac kalem ılac oldu ben sayamadım arkadasım sen ılk kurde bukadar yuklenme ve anapolunu sıteden bır oku ondan sonra gır gırceksen ama tavsıye etmıyorum anapolonu
     
  8. MK #7
    Offline

    MK #7 Özel Üye

    Katılım:
    30 Ekim 2004
    Mesajlar:
    2.270
    Beğenileri:
    1.493
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş