Herşeyi yaptım Yağ Yakamıyorum

Konusu 'Yağ Yakıcılar ve Yağ Yakımı' forumundadır ve Hakan Yıldız tarafından 7 Şubat 2016 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. Hakan Yıldız
    Offline

    Hakan Yıldız Üye

    Katılım:
    7 Şubat 2016
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Selamlar, bilgili kişilere ihtiyacım var. Boyum 172. Öncelikle 2 sene öncesinde 90 kiloydum şuan da 63 kiloyum. Kiloları verirken haftada 2-3 gün kardiyo yapıyordum ortalama 300 kalori yakıyorum. Yağlı besinleri az tüketiyordum. Yaşım 17.

    Sorunuma gelecek olursak, iyi güzel bu kadar kiloyu verdim ama, kol karın bölgemdeki yağlar hala 90 kilo olduğum zamanki gibi hiç farkı yok diyebilirim(oturunca 5 kat oluyo :S). Ne yapmam lazım acil yardıma ihtiyacım. Biliyorum araştırsam 1 yılım falan araştırmakla geçiyor zaten çok şey bulurum fakat ne yaptıysam çaresi olmadı yardımlarınızı bekliyorum. Benim durumumda olan ve zamanla çözen varsa telefon vs. veriyim yardımcı olabilecek varsa.
     
  2. Padme
    Offline

    Padme Üye

    Katılım:
    6 Şubat 2016
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bayan
    Cardio yerine ağırlık çalışmalısın, protein ağırlıklı beslenmelisin
     
  3. stefan35
    Offline

    stefan35 Üye

    Katılım:
    21 Kasım 2015
    Mesajlar:
    1.426
    Beğenileri:
    1.015
    Ödül Puanları:
    123
    Muhtemelen deri sarkması vardır, yüksek kilolardan düşüş yaşandığında böyle bir durum söz konusu olabilir..
    Protein tüketimini arttırıp, iyi bir antrenmanla düzelebelir, tabi zamanla..
     
  4. Hakan Yıldız
    Offline

    Hakan Yıldız Üye

    Katılım:
    7 Şubat 2016
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Ne tür antrenmanlar?
     
  5. stefan35
    Offline

    stefan35 Üye

    Katılım:
    21 Kasım 2015
    Mesajlar:
    1.426
    Beğenileri:
    1.015
    Ödül Puanları:
    123
    Ağırlık çalışmaya devam yani..
     
  6. Hakan Yıldız
    Offline

    Hakan Yıldız Üye

    Katılım:
    7 Şubat 2016
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Karın bölgesi için sadece mekik mi?
     
  7. stefan35
    Offline

    stefan35 Üye

    Katılım:
    21 Kasım 2015
    Mesajlar:
    1.426
    Beğenileri:
    1.015
    Ödül Puanları:
    123
    Aynen ama yan karın, alt ve üst karın için farklı hareketler yap..
     
  8. Hakan Yıldız
    Offline

    Hakan Yıldız Üye

    Katılım:
    7 Şubat 2016
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Teşekkür ederim.
     

Sayfayı Paylaş