Hardline ProGainer 5000

Konusu 'Kilo Aldırıcılar' forumundadır ve saydam tarafından 11 Ocak 2006 başlatılmıştır.

Bu ürün sizce nasıl ?

  1. çok başarili

    67,7%
  2. orta karar

    25,5%
  3. başarisiz

    6,8%
Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 919 üye.
  1. saydam
    Offline

    saydam Özel Üye

    Katılım:
    4 Eylül 2004
    Mesajlar:
    7.079
    Beğenileri:
    1.905
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    serbest
    Yer:
    Academic Sport Center
    [​IMG]
    Hardline Nutrition Progainer
    Hardline Progainer

    Kilo alma

    Enerji

    Performans

    Yağlanmadan büyüme

    Kas yapılanması

    Protein sentezi

    Dayanıklılık

    PRO GAINER son bilimsel araştırmalar ışığında, yağlanmadan kas kütlesi olarak kilo almak için formule edilmiştir. Insülin hormonunu optimum düzeyde salgılanmasını sağlamak için kısadan uzuna doğru bir glicemic endekse sahip karbonhidrat karışımı olan glukoz polimerleri, kristalize fruktoz ve dekstroz kullanılmıştır. Bu karışım uzun süreli enerji sağlayarak sporcuya daha ağır ve daha uzun süreli antrenman yapabilme imkanı sağlar.

    PRO GAINER’da protein olarak sadece, insanlar için en faydalı ve biolojik değeri en yüksek protein olan, ultrafiltre edilmiş whey proteini kullanılmıştır. Whey proteini, protein sentezini, büyümeyi ve kas yapılanmasını sağlayan, BCAA’lar ve glutamin açısından zengin komple amino asit profiline sahip en etkili proteindir.

    PRO GAINER, kas gelişimi ve enerji için Creatine ve vücutda amino asit havuzunun %60’ını oluşturan, kas dokularının tamirinde ve kasların katabolizmaya karşı korunmasında önemli bir rol oynayan Glutamin içerir.

    PROGAINER formülüne, büyüme hormonunun salgılanmasına yardımcı olması için A vitamini, yine büyüme hormonunun salgılanmasında, karbonhidratların sindirilmesinde, yağların ve proteinlerin metabolize edilmesinde, amino asitlerin parçalanmasında, kan dolaşımının artırılmasında, RNA ve DNA üretiminde ve hücrelerin bölünmesinde metabolizmaya büyük yardımları olan B vitaminleri eklenmiştir. Arjinin ve glutamin gibi bir çok önemli amino asitin etkinliğini artırmak ve kalojen oluşumunu sağlamak için C vitamini ilave edilmiştir. C vitamini aynı zamanda demirin emilimini önemli ölçüde artırır. Demir kaslardaki myoglobin (kaslardaki kırmızı pigment) üretimininde ihtiyaç duyulan ana maddedir. Myoglobin, oksijen deposu olarak görev yapar ve çalışan kaslara oksijen sağlar. Ayrıca, dokuların oluşumunda büyük önem taşıyan ferritin (proteine bağlı demir) yine myoglobinde depolanır. Demir, B vitaminlerinin uygun bir şekilde metabolize edilmesi için de gereklidir. Büyümeye yardım eder ve bitkinliği engeller. Demirin metabolize edilmesinde daha iyi bir ortam sağlayabilmek için kalsiyum ve bakır, ağır antrenmanlarda kas kasılmalarını engellemesi ve kasların etkin şekilde fonksiyonlarını sürdürmesi için magnezyum eklenmiştir. Magnezyum kan şekerinin enerjiye dönüşmesi içinde önemlidir. Ayrıca yağların yakılmasına da yardımcı olur. Bunlara ek olarak, kas kasılmalarını engellemeye, protein, kalojen ve insülin oluşumuna yardımcı olan çinko içerir.



    Kullanım Şekli:
    1 porsiyon (200 gr) 500 ml süt ile karıştırılarak, öğünlerden sonra ve antremandan hemen sonra olmak üzere günde 1-2 porsiyon alınır.
     
    Son düzenleyen: Moderatör: 2 Temmuz 2013
    casuca, sq_oli, yenerklccc ve diğer 12 kişi bunu beğendi.
  2. gorgeouskykhan
    Offline

    gorgeouskykhan Üye

    Katılım:
    8 Şubat 2006
    Mesajlar:
    660
    Beğenileri:
    71
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    for about more info, please look my website on you
    Yer:
    the gorgeouskykhan home center
    çok başarılı dedim çünkü

    steroid ilaç kullanmadan amino ile birlikteyken bu ağustos-ekim günde 2 porsiyondan 3 ay kulllandım ( normal doz 5 porsiyon 1 ay) creatine-glutamine de bitmişti ve 2 stallone pre-post workout instone ile bayağı süper etkiili oldu bu progainer , spor hocam hatta zamanında steroid alan birkaç kişi "ne oldu sana böyle , sen böyle değildin , ilaç mı alıyorsun dediler valla ! ...ve şimdi bi kutu daha alıcaktım üstelik gununfirsati.com'dan 105 ytl (ben önceden hocadan 220 ytl'e fayiş fiyattan almıştım!) alıcaktım vazgeçtim çünkü fazla karbonhidrat "bulk" yapar ama şu an "lean" olmaya taktım onun için onun yerine gene hardline bipro 1.4 kg %93 whey pro %1 fat ve gununfirsati.com 99 ytl süper , onu aldım , şu şubat ayı karları geçsin tekrar başlıyacam süper olacak ! Tr'de Hardline 1 numara Amerika'da Weider,Now,Universal iyi öbür Muscletech,Twinlab reklam gibi geliyor çünkü öncelikle daha pahalılar da ondan!....
     
  3. XooRSLuG
    Offline

    XooRSLuG Üye

    Katılım:
    13 Şubat 2006
    Mesajlar:
    86
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    makine muhendisi
    Yer:
    new york
    Ben $u an bu ürünü kullanmaktayim cok cabuk etkisini gösterio gercekten cok iyi bi ürün kullanmak isteyipte kafasinda soru i$areti olanlar gönül rahatligiyla kullanabilirler..
     
  4. javsin
    Offline

    javsin Üye

    Katılım:
    11 Mart 2006
    Mesajlar:
    214
    Beğenileri:
    17
    Ödül Puanları:
    28
    Yer:
    İZMİR
    Ben kullandım.Çok kısa sürede etkisini gösterdi.Ama biraz fazla tatlı :)
     
    Oski1963 bunu beğendi.
  5. slymnasye
    Offline

    slymnasye Üye

    Katılım:
    3 Şubat 2006
    Mesajlar:
    551
    Beğenileri:
    385
    Ödül Puanları:
    73
    gercekten cok etkili bi urun

    gözu kapalı tavsiye edrim beniö cok işime yaradı
     
  6. ARSON
    Offline

    ARSON Üye

    Katılım:
    23 Ekim 2005
    Mesajlar:
    461
    Beğenileri:
    1.607
    Ödül Puanları:
    103
    Meslek:
    V.G.F. 1.Kademe Antrenör
    Yer:
    MERSİN
  7. karakule
    Offline

    karakule Üye

    Katılım:
    15 Mart 2006
    Mesajlar:
    10
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    allah allah bu ürünü ben de kullanıyom ama hiç sonuç alamadım gibi bir şey ben öğünlerden sonra alıyom yarım litre süte 170gr karıştırıyom. ama bana toz biraz tuhaf geliyo sütle karıştırdığımda altta yoğun miktarda çözülmemiş buyuk parçacıklar kalıyo onlarda dibe çöküyo..sizdede oluyomu.o parcacıklar ı ısırdığımda kesme şeker tatı var. kullanan biri kendi tozunda bu sorunlarla karşılaş mışmı biligilendirirse sevinirim..[​IMG]
     
    Aramiss bunu beğendi.
  8. slymnasye
    Offline

    slymnasye Üye

    Katılım:
    3 Şubat 2006
    Mesajlar:
    551
    Beğenileri:
    385
    Ödül Puanları:
    73
    ben hic karsılsamadım bu urunde böle biseyle ama su an

    gnc nin gainerlarından kullanıorum sölediin seylerle karsılastım onda ama sana tavsiyem 170 gr dan az kullanman 100 gr felan kullan bi defada sanırım olmayacaktrr
     
  9. gorgeouskykhan
    Offline

    gorgeouskykhan Üye

    Katılım:
    8 Şubat 2006
    Mesajlar:
    660
    Beğenileri:
    71
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    for about more info, please look my website on you
    Yer:
    the gorgeouskykhan home center
    tabi ya... 170 gr ama

    bi oturuşta 170 gr değil ama ! ; en fazla bi kerede 2 ölçek yani 50-60 gr...Yani o 170 gr 'ı gün boyunca 3 sefer alacan ; antreman 30 dk öncesi ve hemen sonrası diğer son ölçüde gün içersinde aç karnına olacak öbür türlü hem bardakta tam çözülmez toz hem de emilimi iyi olmaz yani günde 3-5 öğün yemeği bir öğünde yemek ne kadar iyi olur di mi ?!
    Saygılar :)
     
    Gra0ff, tdnh123, Legendbox ve diğer 1 kişi bunu beğendiniz.
  10. karakule
    Offline

    karakule Üye

    Katılım:
    15 Mart 2006
    Mesajlar:
    10
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    abi bir porsiyonda 170gr yazıyor içenlerde öyle içiyo bana da fazla gibi geliyo ama normali o galiba...şu sorun da çözülmedi neden anlaadım ama 50 gr ile 60gr arasını sütle karıştırdığımda yine altta tabaka oluşuyor yani toz tam çözülmüyo..sanırım benim üründe bi anormallik var inanmazsın ama hiç etkisi olmadı sahte olabilir belki????yinede bilgilerin için sağol..
     
  11. FleXoR
    Offline

    FleXoR Özel Üye

    Katılım:
    5 Aralık 2005
    Mesajlar:
    7.062
    Beğenileri:
    10.104
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Antrenör - Yazar
    Yer:
    Kırklareli & sivas
    hem oyların genelinde hemde urunun kalitesinde buyuk fark var bu urunden kullanan öğrencilerim oldu ve iyi proğram iyi ant ile istenilen sonuçlar alındı bu urun tamamen yardımcı bir urun herseyi yardımcıdan beklemeyin birazda siz yardımcıya yardım edin :)


    FİYAT VE PERFORMANS OLARAK İDEAL
     
    nadir çifci, Aziz-han, desperado98 ve diğer 13 kişi bunu beğendi.
  12. omegas
    Offline

    omegas Üye

    Katılım:
    2 Mayıs 2006
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaslar bu yardımcıyı kullandım ama mega mass 4000 le karsılastırdıgımda fıyat avantajından baska hıcbır ıyı yonunu gormedım arkadasın soyledıgı seker tanelerı olayınıda soyle acıklıyayım seker en fazla karbonhıdrat ıceren gıdalardan bırıdır ve bunu da yerlı malı yurdun malı dıyerek sonlandırıyorum
     
    marakas550 bunu beğendi.
  13. adrenalinshot
    Offline

    adrenalinshot Üye

    Katılım:
    24 Ocak 2006
    Mesajlar:
    354
    Beğenileri:
    21
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    bursa
    Güzel bir şekilde karıştırdığın zaman.O topaklanmalar gidiyor.İyicene çalkalamalısın...
     
  14. mastertrainer
    Offline

    mastertrainer Üye

    Katılım:
    14 Mayıs 2006
    Mesajlar:
    443
    Beğenileri:
    84
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Boş gezen
    Yer:
    Ankara
    mideye dokunur mu?

    Çoğunluk beğenmiş gibi gözüküyor.Ben de universal gainfast 3001 var ürün süper -üniversal anabolic growth complex falan bayağı işe yarıypr ama acayip derecede gaz yapıyor.pro gainerde böyle bi sorun var mı?ürünün kalitesinden bir sorunum yok.Ayrıca belirteyim midemdede bir sorun yok kullanan arkadaşlar ne diyorsunuz?
     
  15. guardbody
    Offline

    guardbody Özel Üye

    Katılım:
    24 Ağustos 2004
    Mesajlar:
    3.414
    Beğenileri:
    1.565
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    KALİTE TEKNİSYENİ
    Yer:
    MAGNESIA
    Re: mideye dokunur mu?

    tüm firmaların urunlerını deneme ve satma ımkanım oldu.kendı kullanımım ve musterılerım bazında degerlendırme yapacak olursam hard lıne sıralamada fiyat avantajı olarak başı çekti.kalite olarak fazla şikayet almadım.gaın fast 3100 ıse unıversal markasının en eskı urunlerınden.ben bu urun yerıne bulabılen olursa hard fast onerırım.kalıtesız ımgesı vurduğum 2 marka var.birincisi multı power,ıkıncısıde perfect.
     
    Morphling bunu beğendi.
  16. fırat 26
    Offline

    fırat 26 Üye

    Katılım:
    9 Şubat 2006
    Mesajlar:
    683
    Beğenileri:
    18
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    MASKOTLUK BİTTİ
    Re: mideye dokunur mu?

    ııı şikayet fazla almadım diyorsunuz progainer adlı üründen rica etsem ne gibi sikayetler geldi.söyleyebilirmisiniz.
     
  17. body şampiyon
    Offline

    body şampiyon Üye

    Katılım:
    8 Haziran 2006
    Mesajlar:
    9
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    body-fıtness tranier
    Yer:
    istanbul
    gaınerler

    Hem kendim kullandım hemde öğrencilerime tavsiye ettim.Düzenli beslenmeyle beraber fevk
    kakede sonuç veriyor.
     
  18. gurseshalil
    Offline

    gurseshalil Üye

    Katılım:
    25 Aralık 2005
    Mesajlar:
    162
    Beğenileri:
    6
    Ödül Puanları:
    28
    Meslek:
    öğretmen
    Yer:
    osmaniye
    fiyat olarak hardline pro gainerden daha iyisi yok. ben 4,5 kiloluk olandan bir kutu tükettim. enerji verici olarak bayağı işime yaradı. tad olarak ta çileklisi fena değil.
     
  19. elrunks
    Offline

    elrunks Üye

    Katılım:
    25 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    209
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    bu gainer lara genel olarak fazla para bayıp beslenmeyi kısıp bunlara yüklenerek sonuç almaya çalışan birçok arkadaş var. Fazla para baymadan sonuç verebilen ideal bir ürün. kullandım çilekli tadına alışmakta biraz zorluk çektim (bana biraz tatlı geldi) ama beslenmeyi azaltmadan yaptıgım takviye ile iyi sonuç aldım. bu arada bazı arkadaşlar sanırım karıştırmakta sorun yaşamışlar, önerim sütün içine birden hepsini boca etmeyin az az koyun karıştırın (ayran yapar gibi bilirsiniz yogurdun içine suyu boca ederseniz yogurtta topaklanır), 2. önerim de mikser kullanmak...
     
  20. javsin
    Offline

    javsin Üye

    Katılım:
    11 Mart 2006
    Mesajlar:
    214
    Beğenileri:
    17
    Ödül Puanları:
    28
    Yer:
    İZMİR
    ewet kesinlikle mixer çok işe yarıyor bencede mixer kullanmayı deneyin...
     

Sayfayı Paylaş