arkadaşlar geçen hafta cumartesi günü gold bilgisayarın bahçelievlerdeki mağazasından 17 inc samsung monitör aldım akşam evde deneme fırsatım oldu ancak benim eski kullanmı olduğum monitör 19 inc olduğu için bu 17 inc bana pek cazip gelmedi. Bende pazar sabahı daha afyonlar patlamadan,kalktım gittim golda ürünü değiştirmek istediğimi söyledim, fakat değişim yapmadıklarını ,ve benim böyle bir hakkım olmadığını söyledier,iade etmek istediğimi söyledim iade yapılamayacağını söylediler, iade yok , değişim yok , mecbur aldım paşa paşa döndüm evime . Bu arada tüketici hakları diye birşey varya orasıda fasa fiso geliyor bana,geçen sene teknossadan telsiz telefon almıştım 5 kere servise tamire gitti geldi 1 kere bile alo diyemedim tüketici haklarına şikayet ettim 11 ay sonra sağolsunlar cevaap yazdılar .Getirin telefonu test edelim diye cevap ama. Bende dedimki onlara telefonu evde kaybettim biraz daha bekleseydiniz emekliliğimde cevap verseydiniz kardeşim.
goldbilgisayarın fiyatlarıda uçuk aslında. Ben vatanbilgisayar ya da eğer internetten alacaksanız birbilgisayaral.com u öneririm. Vatanbilgisayarın card finans a peşin fiyatının %92 isine 12 ay taksit olayı bende card finans olmadığı için beni gıcık ediyor :]. Bu indirimlerine rağmen onlardan daha ucuz olan firmalar var.
öncelikle adı geçen şirketin böyle bir koşulsuz geri alma politikası yada vaadi var mı bunu öğrenmeniz lazım..yoksa alıcı sorumludur..Eğer varsa böyle olumsuz durumlarda bayilerin kişisel hataların olabileceğini gözönünde bulundurup şirketlerin genel merkezlerini yada call centerlarını bilgilendirmeniz ve şikayetlerinizi aktarmanız daha etkili olur.. Genel merkezler genelde sorunu çözerler..çözülmezse şikayetvar.com tarzı sitelere yazabilirsiniz..
ne olursa olsun elektrik elektronik urunlerde belli bir sure icersinde kosulsuz geri verme hakkin var, arayi cok acmadiysan illa ki alacaklar bezdirmeye calisiyorlar. pesini birakma
Sevgili Dodgetman, Cannabis arkadasimiz net sekilde ozetlemis. Eger hala sorun yasiyorsaniz, gunu gune atmadan tuketici derneklerine basvurun. Tuketici olarak hakkinizi kullanin, Cannabis'in dedigi gibi "pesini birakma"yin. Eger tuketici derneklerine ulasmaniz mumkun olmayacak bir yerde yasiyorsaniz : www.sikayetvar.com 'a sikayetinizi yazin. Basite almayin, bu site gercekten problem cozuyor. Lutfen gelismelerden bizi haberdar edin.
Tüketici derneklerini bilmem ama sikayetvar.com gerçekten işe yarıyor. Hatta sikayetvar.com a yazmadan önce alışveriş yaptığınız firmaya "Bu problemi çözmesseniz sikayetvar.com a yazarım" tarzında tehditvari bir mesaj yollarsanız dahi bazen çözüme ulaşabilirsiniz.
ordakilerin ters tarafına geldin heralde , bende gold dan geçen sene monitör almıştım , beğenmedim ertesi gün götürdüm iade ettim , parayı geri vermediler ama gold dan alacaklı oluyorsun tutar kadar zaten 2-3 gün sonra başka bişeyler alıp hesabı kapatmıştım. biraz bastır ve tehdit et bence. en üst katta iade alıyorlardı hatırladığın kadari ile.
gold dakiler benim elimde ürünü görünce zaten başladılar somurtmaya. Ben ürünü iade almak zorunda olduklarını , almadıkları taktirde gerekli yerlere şikayet ediceğimi belirtmeme rağmen , bana verdiği cevap kanunun şu şu sayılı kanunu gereği değişim veya iade yapılmıyor monitörlerde( ve % 90 diğer ürünlerinde ) istediğim yere şikayet edebileceğim söylendi. Bundan bir süre öncede arkadaşım lisanslı bir ürün almıştı golddan ancak ürünün yasal olmadığı anlaşıldı gold bu tür şeyleride yapıyor ve bizede bu tip firmalarla uğraşmak kalıyor .
Evet arkadaşım benzer sorunu geçen yıl ben de yaşamıştım. Kurulumda sorun yaşadığım ve bilgisayarımda çalıştıramadığım bir (sağlam olan) ürünü 2-3 gün sonra başka bir ürünle değişim yapabileceğimi sandım. Hayır katiyen olamaz dediler. Vee bunun söyleyen de kasa memuru falan değil mağazanın müdürü gibi 35 yaşlarında yetkili birisiydi... Benim bildiğim iki hafta süresince değişim değil iade bile yapılıyor olmasıdır... Vatan bilgisayar ise bu konuda çok duyarlı... Değişim konusunda ürünün çalışıp çalışmaığı kontrol edilip size 1 sene boyunca geçerli olacak olan satın alma fişi veriliyor... Ancak aynı uygulama gold da katiyen yok!!! Bir daha da yakınından geçmem...!!! (
kanunlar kusurlu malın iadesini sağlayabilir..ancak kusursuz malın iadesi için bir mevzuat düzenlemesi olduğunu sanmıyorum..bu ancak şirketlerin müşteri memnuniyeti rekabetlerinden ortaya çıkan bir kavram.. bunu araştırmadan kanunları dayanak olarak kullanmayın bence... ilk mesajımda dediğim gibi şirketin koşulsuz geri iade vaadi olup olmadığını iyice öğrenin..vaat etmemişse almama hakkı var.. kesinlikle sizin tarafınızdayım ama elinizde sağlam bir dayanak olmalı ki kuzu kuzu yola gelsinler..
arkadaslar kapidan satislarla vatandaslarin kaziklandiklari donemi hatirlayanlar vardir. iste o donemden beridir kosulsuz iade hakkiniz var en az bir hafta olmasi lazim. avukatla geleceginizi soyleyin veya cidden bir avukat kanali ile iletisime gecin
şirketlerin değişim politikaları var..mesela teknosa kullanılmış ürünü 1 günden sonra geri götürürseniz %15 keserek geri alıyor.. http://www.sikayetvar.com/svf-sikayet-full--936--0-2-253722-.html