Gaz ve şişkinlik problemi bir türlü çözüm bulamıyorum

Konusu 'Sağlık & Sakatlanma' forumundadır ve XANTY1 tarafından 20 Nisan 2016 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. XANTY1
    Offline

    XANTY1 Üye

    Katılım:
    3 Mart 2016
    Mesajlar:
    32
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    6
    Cinsiyet:
    Bay
    Selamlar ,

    Whey protein'i kullandığım günlerde , kullandıktan sonra şişkinlik ve gaz problemi oluyor ve çok rahatsız edici.Süt içince bir sorunum olmuyor ama laktozdandır diyip gittim eczaneden laktazim isimli damlayı aldım.İlk gün 1 damla koydum 1 ölçek wheye yine aynı , ikinci gün 2 damla koydum yine aynı , üçüncü gün 3 damla koydum yine aynı.Yani deliricem artık nedir bu wheydeki gaz yapan ve nasıl çözebilirim ?

    Kullandığım whey protein : Genrise Instant Whey Protein 2100 g çikolata aromalı

    NOT : Whey kullanmadığım ve gayet düzenli ve güzel beslendiğim günler bir sorun olmuyor.
     

Sayfayı Paylaş