günde 110 gr protein alımı!!

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve siyahkuşak tarafından 13 Şubat 2009 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. siyahkuşak
    Offline

    siyahkuşak Üye

    Katılım:
    10 Şubat 2009
    Mesajlar:
    200
    Beğenileri:
    129
    Ödül Puanları:
    53
    öncelikle ilk mesajım olması dolayısı ile burada yazan bütün arkadaşlara selamımı iletiyor ve iyi çalışmalar diliyorum...1,73 boy ve 80 kg özelliklerinde iansan evladıyım....günlük fix 110-120 gr protein alımı ile istenilen sonuca ulaşabilirmiyiz...?? istediğim sonuç tabiki coleman gibi olmak değil,göğüsleri parçalanmış,omuzları kendini gösteren,kollarıda yuvarlaklaşmış bir vücut...üstadlardan yorumlar,bilgiler ve gazlar bekliyorum...kalın sağlıcakla...
     
  2. Only Rocky
    Offline

    Only Rocky Üye

    Katılım:
    19 Eylül 2007
    Mesajlar:
    104
    Beğenileri:
    16
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Sporcu
    Yer:
    Denizli
    Siyahkuşak nasıl bir görünüm elde etmek istediğiniz antremanınız ve beslenmenizle alakalı bir iş protein ihtiyacına gelince benim hocalardan duydugum bir bodycinin günlük protein ihtiyacı kilo çarpı 2 dir yani en azından kilo çarpı 2 diye biliyorum ben kilomun 3 katı protein tüketmeye calısıyorum günlük
     
  3. ozleyis
    Offline

    ozleyis Üye

    Katılım:
    10 Şubat 2007
    Mesajlar:
    393
    Beğenileri:
    88
    Ödül Puanları:
    0
    Kilo x 2 yeterlidir. Yani 160gr protein alman lazım günlük.
     
  4. bonatschi
    Offline

    bonatschi Özel Üye

    Katılım:
    10 Ocak 2006
    Mesajlar:
    3.855
    Beğenileri:
    4.910
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    Londra
    http://www.bodyforumtr.com/vbforum/...ml?t=6&highlight=g%FCnl%FCk+protein+al%FDm%FD
    http://www.bodyforumtr.com/vbforum/...=11364&highlight=g%FCnl%FCk+protein+al%FDm%FD

    S - Günde ne kadar protein almalıyım?
    C- Kilonuz başına, kas oranınızada bağlı olmak üzere en az yaklaşık 1,5-2 gr protein almalısınız.Bu değer definisyon dönemlerinde yada yoğun antreman dönemlerinde kontrollü bir şekilde artırılabilir.Verilen bu değerler vücut geliştirme ile ilgilendiğiniz dönemler içindir.Vücut geliştirme ile ilgilenmiyorsanız bu miktarlara çıkmayınız.


    Yukarıdaki başlıkları ve benzerlerini incelerseniz sorunuzun cevaplarına ulaşırsınız.
     
    Cattleya ve saydam bunu beğendi.
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş