1. Değerli Üyemiz

    Başlık açmadan önce fotoğraf ekleme kurallarını okumayı unutmayınız!

    Unutmayın ki; ancak usulüne uygun eklenen fotoğraflarla ve kendiniz hakkında vereceğiniz detaylı bilgilerle

    sağlıklı yorumlar alabilirsiniz. Kurallara uygun açılmış bir başlık çok daha fazla üyenin başlığınızı okumasını ve

    yorumlamasını sağlayacaktır.

    Fotoğraf ekleme kurallarını okumak için lütfen tıklayınız!

    Forum düzenine katkınız ve anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
    BodyForumTR Ekibi

    Notu Gizle

göbek te var (biraz)napalım sizce arkadaşlar?

Konusu 'Üye Fotoları' forumundadır ve nihsan tarafından 20 Mayıs 2006 başlatılmıştır.

  1. nihsan
    Offline

    nihsan Üye

    Katılım:
    3 Kasım 2005
    Mesajlar:
    11
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    [​IMG][​IMG]


    slm lar. tavsiyelerinizi beklerim.
     
  2. adrenalinshot
    Offline

    adrenalinshot Üye

    Katılım:
    24 Ocak 2006
    Mesajlar:
    354
    Beğenileri:
    20
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    bursa
    Diet-cardio tabiiki...Bide ayrıyetten definasyon için antreamna programını deiştirmelisin...
     
  3. uykusuzburak
    Offline

    uykusuzburak Üye

    Katılım:
    25 Nisan 2006
    Mesajlar:
    849
    Beğenileri:
    866
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    turizm
    bide ne kadar göbek var onu görseydik daha iyi yorum yapabilirdik. önden cekilmiş bi resim koy bakalım bi
     
  4. nihsan
    Offline

    nihsan Üye

    Katılım:
    3 Kasım 2005
    Mesajlar:
    11
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    definasyonla kasıt bu parçalama olayı oluyo heralde? :?: yani parçalanacak düzeye gelmiş mi sizce :?:
     
  5. nihsan
    Offline

    nihsan Üye

    Katılım:
    3 Kasım 2005
    Mesajlar:
    11
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    tabi yukardaki fotolar antremanan yaklaşık 1 saat sonra çekildiğinden normalden fazla, görünüyo o da var dimi
     
  6. nihsan
    Offline

    nihsan Üye

    Katılım:
    3 Kasım 2005
    Mesajlar:
    11
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    dstm şu anda önden profil yok elimde . ama 2. resme dikkatli bakılınca sağ kol hizasında görülüyo ..
     
  7. starspor
    Offline

    starspor Üye

    Katılım:
    27 Mayıs 2006
    Mesajlar:
    185
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    SALON SAHİBİ
    Yer:
    SAMSUN
    1 kg tavuk gogsu 2 muz 5 fıncandan fazla neskafe badem fındık uzum hepsının toplamı bır avuc olcak alsana yarısma dıyetı 1 ay uygula ve en az 30 dk kardıo yaparsan belle ılgılı bır sorunun kalmaz
     
  8. yiit
    Offline

    yiit Yeni Üye

    Katılım:
    26 Ocak 2006
    Mesajlar:
    132
    Beğenileri:
    9
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    İzmir
    starspor biraz daha açarmısın?
     
  9. Coleman
    Offline

    Coleman Üye

    Katılım:
    15 Ağustos 2004
    Mesajlar:
    449
    Beğenileri:
    248
    Ödül Puanları:
    53
    Meslek:
    ticaret
    Yer:
    istanbul
    hocam öncelikle sanırım bu spora yeni başlamışsın fotorafından anladıgım kadarı ile sana tavsiyem midende sorun varsa alt mideye agırlık ver mekiklerinide serbest kilolarla calış sana en buyuk ttavsiyem ise sırt calışmandır bir vucutcunun en önemli yeri bence sırttır cunku bir cok egsersiz hareketi vucudumuzun temel olarak bircok yerini calışdırkamdadır ama sırt ole degil bu bakımdan ben ozen gosteririm bubun icinse sana tek tavsiyem barfix enseye cekiş :) derim bunu yapınca goreceksin ne gibi degişiklikler olacanı :) hergun antereman sonrası 2 3 set yap kac tekrar olursa :)
     
  10. Karasan
    Offline

    Karasan Özel Üye

    Katılım:
    18 Ocak 2006
    Mesajlar:
    2.597
    Beğenileri:
    2.069
    Ödül Puanları:
    0
    Normal bir adam neden yarışma diyeti yapsın???
    İşi gücü olan bir adam bu diyeti yapmaya kalksa ücüncü gün, "manyaklaşır"
    Sanırım bu söylediğin diette 100 gram bile karbonhidrat yok, 80 gram civarı.
    Sportif alt yapısı olmayan birisi böyle bir diet yapamaz.
    Cok cok sert bir diet zaten, fındık badem olmasi gerekli yağları sağlaması yönünden çok güzel, ama bu diet, bence deneyimli bir yarışmacı icin bile cok sert, 100 gr. karbonhidrat alan birinin kasları dümdüz olur, glikojen eksikliği yüzünden, arnold zamanında buna benzer dietler yaparlarmış, ancak
    1) ilaç takviyesi
    2) haftanın iki günü karbonhidrat yüklemesi yaparlarmış.
    Bence ne müsabık biri uygulayabilir bu diet bir ay boyunca, nede bu isi hobi olarak yapan birisi, ancak kuruyemis yeme olayi güzelmis.
     
  11. starspor
    Offline

    starspor Üye

    Katılım:
    27 Mayıs 2006
    Mesajlar:
    185
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    SALON SAHİBİ
    Yer:
    SAMSUN

    pardon ya ben bu kadar katı oldugun farketmemısım sabah kalkınca 5 yumurtanın beyazıyla 100 g ayran cökelegi öglen yarım kilo tavuk gösü 50 g pirinc lapası (pirinç lapasının kaynarken icine yarım limaon sık) bu arada 1 muz öglen arası antıremandan sonra yarım kg tavuk ve pirinc ve 1 muz ve badem fındık kuru üzüm toplamı 1 avuc edecek sekılde kısaca bu kadar..bunların yanındada sporcu gıdalarından almalısın
     
  12. starspor
    Offline

    starspor Üye

    Katılım:
    27 Mayıs 2006
    Mesajlar:
    185
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    SALON SAHİBİ
    Yer:
    SAMSUN
    karasan yazmayı unutmusum karbonhidrat icin 3 tanede ekmek.... :lol:
     
  13. nihsan
    Offline

    nihsan Üye

    Katılım:
    3 Kasım 2005
    Mesajlar:
    11
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
     
  14. nihsan
    Offline

    nihsan Üye

    Katılım:
    3 Kasım 2005
    Mesajlar:
    11
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    eywllh . burda 5 fincan nescafe dio bunun nası bi faydası var acaba. diet için saol.
     
  15. nihsan
    Offline

    nihsan Üye

    Katılım:
    3 Kasım 2005
    Mesajlar:
    11
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    tabi yukarda 2. dieti dikkate alıyorum nescafeyi meraktan sordum. bide bu sporda yeniyiz de önceden sporla uğraştım tabi dipnot olarak... cevaplar için teşekkürler..
     
  16. nihsan
    Offline

    nihsan Üye

    Katılım:
    3 Kasım 2005
    Mesajlar:
    11
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    barfiks


    evet dstm kanatta barfiksle başlıyorum 4 set 8 tekrar olarak. bide senin önerini (her antreman sonrası 2 3 set yapılabildiği kadar) bizim salonda biri hep yapar. dünya küçük yoksa hacettepenin sporsalonunda mı çalışıyosun :?: eywllh
     
  17. starspor
    Offline

    starspor Üye

    Katılım:
    27 Mayıs 2006
    Mesajlar:
    185
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    SALON SAHİBİ
    Yer:
    SAMSUN

    neskafenin tabiki kafeyini yag yakımına yardımcı oluyo birazda definasyonda ayakta kalmanı saglıyo yorgunlugunu alıyo. tek sorun var neskafeyle ılgılı aksam uyutmuyoo :idea:
     

Sayfayı Paylaş