Göğüsüme ilk defa ağda yaptım

Konusu 'Kişisel Bakım' forumundadır ve bahomaho tarafından 26 Mayıs 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 10 üye.
  1. bahomaho
    Offline

    bahomaho Üye

    Katılım:
    9 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    38
    Beğenileri:
    13
    Ödül Puanları:
    18
    Üstünde hep kaldı onlarıda makinayla 1 numaradan aldım
    1 gün oldu alalı ama hala kızarıklar var ne yapmam lazım
    edit : pürüzsüz olması için birdaha ağda yapsam kalanlar gelirmi böyle kötü duruyo foto atarım isterseniz
     
    Son düzenleme: 26 Mayıs 2012
  2. cikcik
    Offline

    cikcik Üye

    Katılım:
    17 Şubat 2012
    Mesajlar:
    259
    Beğenileri:
    115
    Ödül Puanları:
    53
    acıdımı yaparken bide çok mu kıl vardı ? göğsünde
     
  3. tugi190794
    Offline

    tugi190794 Üye

    Katılım:
    12 Şubat 2011
    Mesajlar:
    382
    Beğenileri:
    120
    Ödül Puanları:
    53
    Yer:
    İSTANBUL
    fotoğrafını koyarsanız daha ıyı yorumlarız kızarıklıklar normal 2-3 gun ıcerısınde geçer herhangi bir şey sürme kızarıklıklara
     
  4. bahomaho
    Offline

    bahomaho Üye

    Katılım:
    9 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    38
    Beğenileri:
    13
    Ödül Puanları:
    18
    baya acıdı çok vardı yaş 17 ama kıllıyım baya
     
  5. GencGrafiker
    Offline

    GencGrafiker Üye

    Katılım:
    3 Eylül 2008
    Mesajlar:
    1.002
    Beğenileri:
    1.135
    Ödül Puanları:
    123
    Yer:
    Kocaeli
    Arkadaş göğüste dayanılırmı onun acısına ya, omuz sırt desen neyse ama :)
     
    albatros46 bunu beğendi.
  6. deist190
    Offline

    deist190 Yeni Üye

    Katılım:
    28 Aralık 2011
    Mesajlar:
    150
    Beğenileri:
    81
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Havalimanı
    Yer:
    Ankara
    azdırır tüyleri... daha sert çıkacaktır artık. Yaksaydın daha iyiydi ağda yerine..!
     
  7. bahomaho
    Offline

    bahomaho Üye

    Katılım:
    9 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    38
    Beğenileri:
    13
    Ödül Puanları:
    18
    deist ağda arttırmıyor diye biliyorum yakmak jilet etkisi yapar ağda kökten alıyor
     
  8. Jesse_James
    Offline

    Jesse_James Yeni Üye

    Katılım:
    16 Ocak 2012
    Mesajlar:
    434
    Beğenileri:
    90
    Ödül Puanları:
    0
    Arkadaslar sakin yakmayin su anda yakarsiniz purussuz olur ama ilerde cilt kanseri olabilirsiniz dikkat edin ben veet tuy dokucu krem aldim kaymak gibi yapiyor bacagima yaptim guzel oldu bakalim ne kadar zamanda uzayacak
     
  9. efecTive
    Offline

    efecTive Üye

    Katılım:
    22 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    13
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İstanbul
    Arkadaşlar karın ve göğüs için hamam otunu önerirmisiniz kullanan varmı ?Benim karnımda biraz fazla var ve bu aralar çok mekik çalışıyorum 6 pack yaptım ama kılları almayınca ormandan dolayı gözükmüyorki :D abi çok sinir bozucu bişey ya düşünsenize sizin 1 milyon dolarınız var ama bi tane ferrari bayisi yok(yani parayla rezil olmak gibi bişey).Hamam otu için Çok kötü kokuyo falan diyolar kullanan varsa biraz bilgi verirse çok memnun olurum...
     
  10. onurmete
    Offline

    onurmete Üye

    Katılım:
    3 Kasım 2007
    Mesajlar:
    67
    Beğenileri:
    9
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Student
    Yer:
    İstanbul
    Epilasyondan sonra kızarıklık çok doğal 2-3 gün içinde geçer. Çok kızardıysa silverdin kullanabilirsin. Bende bir kere göğsüme ağda yaptırmıştım fazla can yakıyor ama 3 hafta rahat ediyorsun. Kızarıklıklar içinde nivea nemlendirici ya da süt ve bal özlü nemlendiriciler öneririm.
     
  11. sessizCiglik
    Offline

    sessizCiglik Üye

    Katılım:
    8 Haziran 2009
    Mesajlar:
    146
    Beğenileri:
    61
    Ödül Puanları:
    38
    ilk defa yaptiysan yada 2-3 kaymak gibi olur cünkü killar yumusak ama 5-6 sefer yap sakal gibi sertlesmeye baslar ve kaymak gibi olmaz. siyah siyah izleri de kalir malesef

    Mesajınız otomatık olarak birleştirilmiştir---------- mesajın eklendiği saat 13:41 ---------- ilk mesajın gönderildiği saat 13:38 ----------

    yaptigin cok büyük bir hata malesef. ben de senin yasindayken gögsümde killar cikmaya baslamisti. oysaki daha yeni yeni cikan killar sana cok gibi geliyor cünkü o yasta diger arkadaslarin kiz gibi tüysüz, utaniyorsun. fakat akisina biraksan belki 20li yaslardan sonra artis olmicak ve normal (kabul edilebilir) bi kil yogunluguna ulasilacak. o tüysüz olan arkadaslarinda gec baslicak killanma ve 20lerde ayni seviyede olacaksiniz ama sen simdi alirsan agda, jilet, tüy dökücüyle. o zaman orman yaparsin dostum. 20lerde bas edemezsin.
     
  12. ParZ
    Offline

    ParZ Üye

    Katılım:
    28 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    1.308
    Beğenileri:
    873
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    ağda kılları artırmaz deniliyor ama bilmiyorum
     

Sayfayı Paylaş