Futbolcuya Aminoasit & Protein Tozları & Kreatinler nasıl etki eder?

Konusu 'Supplementler' forumundadır ve MrXIX tarafından 13 Ekim 2009 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. MrXIX
    Offline

    MrXIX Üye

    Katılım:
    13 Ekim 2009
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Boy : 1.86
    Kilo 76

    1. Yağlanmadan ve kilo artışı olmadan kısacası vücudu ağırlaştırmadan kas yapmak için , Futbol idmanları ve BB ile beraber hangi supplementları kullanmamı tavsiye edersiniz ?

    2. Belli bir seviyeye geldikten sonra kullanımı bırakmayı düşünüyorum bu ne yönde etki eder ?

    Teşekkür ederim...
     
  2. yolcu02
    Offline

    yolcu02 Üye

    Katılım:
    4 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    446
    Beğenileri:
    150
    Ödül Puanları:
    43
    bir futbolcu için gereksiz bence
     
  3. MrXIX
    Offline

    MrXIX Üye

    Katılım:
    13 Ekim 2009
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Futbolcu için performans artışı sağlıyacak birşey neden gereksiz olsun?
    Ve kas artışı hem futbolcu için gerekli hemde vucut isteyen biri için ama bi kas artışı olurken 5 - 10 kilo artışı olmaması lazım 2 - 3 kilo artışla maximum kas artışı sağlamak gerekli bunun için neler önerirsiniz bilgili kişilerin tavsiyelerini bekliyorum...
     
  4. MrXIX
    Offline

    MrXIX Üye

    Katılım:
    13 Ekim 2009
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Mide karın kasları ön planda oldugu için bu kısma yağ kazandırmamam gerekli en az yağ ve kilo alımıyla kas artışı sağlamam lazım.
     
  5. usd61
    Offline

    usd61 Üye

    Katılım:
    21 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    124
    Beğenileri:
    92
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    Trabzon
    elbette sprocu destek ürünleri her spor dalında gerekli olduğuna inıyorum. futbolda bunun içinde elbette. sadece protein yok bu desteklerin içinde. performans artışına yönelik destekler tüm profeyonel futbolcular tarafından kullanılmalı. bizim ligdeki kluplerde yetkili doktorların nezaretinde kullanılmıyorsa, kendilerine yazık ediyolar. daha dorusu bizim ligimizde daha anatomiden bile haberi olmayan yüzlerce (güya) profosyoonel futbolcu vardır. ama zamanında salondan gainer almaya gelen paf takım oyuncuları vardı.

    sonuçta kas kazanımı uzun vadeli bir süreç, form yakalamak futbolda bir ay ise, vücut geliştirmede de en az 1-2 senedir.
    futbolda sürekli güce ihtiyaç vardır, vücut geliştirmede ise anlık yüksek güçlere. bu yüzden biraz birbirine zıt aktivitelere sahipler. şu ki, bence futbolcunun kendini performans oolarak geliştirmesi ve desteklemesi gereklidir. kas hacminin ve yağın futbolcuya pekte yaramayacağı görüşündeyim. ne kadar hafif okadar iyi. elbette kendini yere sağlam basabilecek kadar güçlü hissetmesi gereklidir. bunun içinde çok fazla kas artışına ihtiyaç yoktur.

    heleki haftayı yoğun bir şekilde futbol idmanlarıyla birlikte tamamlayıp birde bunun üstüne haftada bi kaç kez (3gün) vücut geliştirme yapmak, vücudu eritir de eritir. bu sporda dinlenmek ve dinlenirkende beslenmek şart. futbol antremanlarında elbette güç antremanları yapılabilir ama futbol antremanlarının üstüne bu spor etki vermez.

    biraz basitçe anlatmaya çalıştım. ama şöyle bi örnek vereyim, 10-16 saat boyunca sürekli yüzen kişilerin, hacimli kaslara ihtiyaçları yok. çünkü onlar sürekli güce sahipler. futbolda da oyuncudan istenen özelliğin %90nı bu.
     

Sayfayı Paylaş