Formattan sonra Hata oluştu(ATI

Konusu 'Konu Dışı' forumundadır ve SiR_Arawn tarafından 15 Nisan 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 5 üye.
  1. SiR_Arawn
    Offline

    SiR_Arawn Üye

    Katılım:
    25 Eylül 2010
    Mesajlar:
    2.325
    Beğenileri:
    840
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İzmir/Buca
    Arkadaşlar bilgisayarıma format attım şu hatayı veriyor çözemedim ingilizce olduğundan açılışta 2 kez bundan yazıyor 2 kez göndermeye basıyorum geçiyor nasıl çözebilirim.
    [​IMG]
     
  2. hellbeat35
    Offline

    hellbeat35 Üye

    Katılım:
    16 Ocak 2012
    Mesajlar:
    153
    Beğenileri:
    104
    Ödül Puanları:
    0
    Sürücülerden sorun gidere bas bi dene yada yeniden yükle.
     
    SiR_Arawn bunu beğendi.
  3. SiR_Arawn
    Offline

    SiR_Arawn Üye

    Katılım:
    25 Eylül 2010
    Mesajlar:
    2.325
    Beğenileri:
    840
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İzmir/Buca
    Hangi sürücülerden biraz detaylı anlatırmısınız.
     
  4. YuriBoyka61
    Offline

    YuriBoyka61 Yeni Üye

    Katılım:
    6 Aralık 2011
    Mesajlar:
    172
    Beğenileri:
    98
    Ödül Puanları:
    0
    driver ını yüklememiş veya güncellememiş olabilirmisin acaba mesela oyuna falan girerken böyle hata veriyormu
     
  5. Pulbiber072
    Offline

    Pulbiber072 Üye

    Katılım:
    30 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    571
    Beğenileri:
    504
    Ödül Puanları:
    103
    Ekran kartın hata vermiş denetim masası program ekle kaldırdan ekran kartınla ilgili herşeyi kaldır. Sonrada internetten hangi marka ve modelse arama yap bul driveri kur düzelir büyük ihtimal.ATI nin kendi sitesinden indirirsen en günceli indirmiş olursun ;)
     
    SiR_Arawn bunu beğendi.
  6. Kasımpaşa34
    Offline

    Kasımpaşa34 Üye

    Katılım:
    22 Kasım 2011
    Mesajlar:
    256
    Beğenileri:
    142
    Ödül Puanları:
    53
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Kadıköy
    SiR_Arawn bunu beğendi.
  7. SiR_Arawn
    Offline

    SiR_Arawn Üye

    Katılım:
    25 Eylül 2010
    Mesajlar:
    2.325
    Beğenileri:
    840
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İzmir/Buca
    Şimdi gördüm yazdıklarınız arkadaşlar dediğiniz gibi ilgili AMD/ATI drivelerını silicem indiricem inş sorun geçer.Bilgisayarımda oyun yok daha deniyemedim , güncellenmemiş mi kurulmamış bende bilmiyorum ilk defa kendim format attığımdan :D

    Mesajınız otomatık olarak birleştirilmiştir---------- mesajın eklendiği saat 22:33 ---------- ilk mesajın gönderildiği saat 21:56 ----------

    http://downloads.guru3d.com/download.php?det=745 sitesinden AMD Catalyst 12.3 WHQL 32-bit XP indirdim tabi önce driverlerı sildim.Şimdi hata vermiyor sağolun.Peki şimdi sorun geçti.
    '
    Sonra AMD/ATI sitesine giderek modelini seç ve indir.' demişsiniz onu genede indiriyim mi?
     

Sayfayı Paylaş