fazla ağırlığa girmeden hacim kazanma imkansız mı?

Konusu 'Sağlık & Sakatlanma' forumundadır ve Merter89 tarafından 4 Mart 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. Merter89
    Offline

    Merter89 Üye

    Katılım:
    4 Mart 2014
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    öncelikle konuyu doğru yere mi açtım bilmiyorum yanlışsa affola.. 3-4 yıl kadar önce ciğer sönmesi denen hastalığı geçirdim doktorum fazla ağır kaldırmamı yasakladı.. evde düzenli olarak spor yapıyorum gainerla destekliyorum ancak öğrendim ki bu sadece şekle girmemi sağlarmış bense hacim kazanmak istiyorum illa ıkınacak derecede ağırlığa girmem mi gerekir? duruma göre salona başlamayı düşünüyorum (boy:1.76 kilo:60)
     
  2. Lonewolf
    Offline

    Lonewolf Üye

    Katılım:
    22 Aralık 2010
    Mesajlar:
    217
    Beğenileri:
    41
    Ödül Puanları:
    38
    Sorunun cevabını bilmiyorum. Fakat şunu iyi biliyorum;daha az ağırlıklarla etkili çalışmanın yolu negatifleri ve pozitifleri kullanmaktır. Yani ağırlığı 1 saniyede indirmek/kaldırmak yerine 4-5 saniyede indirmek/kaldırmak gibi. Allah şifa versin.
     
  3. Ryz
    Offline

    Ryz Üye

    Katılım:
    9 Ocak 2014
    Mesajlar:
    42
    Beğenileri:
    22
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    cok agirliga degil hareketin orginalini bozmadan yapman lazim.kasi guclendikce zaten daha fazla agirliklara gecersin

    GSmart Maya M1 v2 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  4. redpack
    Offline

    redpack Üye

    Katılım:
    22 Şubat 2014
    Mesajlar:
    744
    Beğenileri:
    428
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    sporcu
    Yer:
    istanbul
    kaldırdığın ağırlık değil çalıstığın bölgeye uyguladığın şiddet önemli çalıştırdığın bölgeye yeni baslıyan biri için zaten kimse altyapı olusturmadan kendini sakatlıcak bir ağırlık altına girmez düzegün yapamıyacağı desek daha iyi olur
     
  5. John Philipi
    Offline

    John Philipi Üye

    Katılım:
    5 Şubat 2014
    Mesajlar:
    57
    Beğenileri:
    9
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Profosyonel Boksör
    Ağırlık kasları uyarıyor büyümesini sağlıyor ama o bölgeyi uyaracak şekilde çalışmalısın sadece çalışılan bölgenin kasını devrede tutmaya çalışarak yani. bu sayede yeterli şiddeti az ağırlıklada verebilirsin. Ama bölgeler güçlendikçe ağırlık artar artık eski ağırlıklar kaslarını uyarmamaya baslar diye biliyorum.(büyüme açısından-beyaz kas lifi üretimi açısından)
     

Sayfayı Paylaş