Erkek poposu Kadın poposu?

Konusu 'Dertleşme' forumundadır ve oquzhan123 tarafından 11 Haziran 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 6 üye.
  1. oquzhan123
    Offline

    oquzhan123 Üye

    Katılım:
    10 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    13
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    0
    Merabalar öncelikle cok merak ettiğim bi konudur isallah dalga geçilmez:)

    öncelikle hepimiz kadınların hayalindeki ideal popoyu biliriz . peki erkek için ideal popo nedir yani olması gereken iyi görünen?

    benim üstümde pantolon yani bacaga takılan hiç bişey:D güzel durmuyor
    cok oturmaktan sanırım bacaklarım yanlara doğru geniş popo küçük aynı sorunu yaşayan varmı bilmiyorum . veya bu bi sorunmu onuda bilmiyorum. Nasıl çözülebilir acaba biraz bilgi verebilirmiisiniz


    [​IMG]bu sekilde fakat bacaklar popo altından itibaren yanlara doğru geniş
     
  2. demircan256
    Offline

    demircan256 Üye

    Katılım:
    3 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    1.910
    Beğenileri:
    2.223
    Ödül Puanları:
    123
    Meslek:
    güvenlik
    Yer:
    istanbul
    Bence dalga eçilecek bir konu değil bu neler görüyoruz forumda...

    Benim fikrim bir erkek pantolon giyiyor ise mutlaka kalçaya oturacak pantolon öyle vitaminsiz gibi görünmemek lazım haa biz spor yapanların zamanla o taraf eriyor ama normali bu olmalı yani giydiğimiz eşofman,pantolon şort gibi giyisiler bence oturmalı bedenmizie...
     
  3. oquzhan123
    Offline

    oquzhan123 Üye

    Katılım:
    10 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    13
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    0

    o konuda sorun yok oturuyor zaten hatta fazlasıyla:D ama söyle bi problem var bacağa oturuyor pantolonun popo yeri boş yani bol anlatamadım sanırım . :S

    bacak yeri dar popo yeri bol gelıyor bacaklar yana dogru geniş olduğundan
     
  4. demircan256
    Offline

    demircan256 Üye

    Katılım:
    3 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    1.910
    Beğenileri:
    2.223
    Ödül Puanları:
    123
    Meslek:
    güvenlik
    Yer:
    istanbul
    Anladım sanırım aynı dertten muzdaribiz..gerçi bende üst alanda oturuyor ancak pantolonlarda üst bacak bölgem sıktığı için salash kot pantolonlar giymeye başladım belden oturuyor kalçadanaşşağısı bol kesim olduğundan rahat ediyorum sana tavisye ederim...salash ( bol kesim) kot giy bence :D ben öyle yapıyom çokta rahat inan
     
  5. oquzhan123
    Offline

    oquzhan123 Üye

    Katılım:
    10 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    13
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    0
    öyle yapıcam sanırım sen bu sorun için herhangi bişey yaptınmı yani hareket felan
     
  6. demircan256
    Offline

    demircan256 Üye

    Katılım:
    3 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    1.910
    Beğenileri:
    2.223
    Ödül Puanları:
    123
    Meslek:
    güvenlik
    Yer:
    istanbul
    Evet yaklaşık 1.5 yıl oldu yapıyorum bu sporu..ve ilk başladığım aylarda aynı sorunu yaşadığımdan hocaya sormuştum oda bisiklet önerdi..gerçekten yararı var diyebilirim..önce hareket olarak yani cardio bakımından bisiklet ve sonrasında deidğim tarz kot pantolon sorununu çözecektir..ama sende bilirsinki ha deyince olmaz....ist da olsan sana alacağın yeride söylerim :)
     
  7. oquzhan123
    Offline

    oquzhan123 Üye

    Katılım:
    10 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    13
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    0
    senin bacak kas olarak seklimi öyle yani geniş . ben bacak antremanı yapmıyorum cok oturmaktan böyle oldu sanırım günde abartısız 4 5 saat pc basındayım

    sen senin bacak baya kalın sanırım
     
  8. demircan256
    Offline

    demircan256 Üye

    Katılım:
    3 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    1.910
    Beğenileri:
    2.223
    Ödül Puanları:
    123
    Meslek:
    güvenlik
    Yer:
    istanbul
    Vala dediğin gibi olabilir belki genetiktir..bleki futbolculuktan kalmadır..ama özetle demem gerekirse pantolonlarda özellikle kot pantolonlarda rahatsızl duyardım..bende aynen pc başındayım hatta 8-10 saat arası desem yeridir...sen dediğim gibi bisiklet yap ağır viteste 10-15 dk haftada 3-4 gün yeterli olacaktır kanımca...tabi bu senin vücut olarak kilo vermenede yarayacaktır aklında olsun.
     
  9. oquzhan123
    Offline

    oquzhan123 Üye

    Katılım:
    10 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    13
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    0
    cok teşekkür ediyorum ilgilendiğin için , çözdüm sorunu arka cebe içi para dolu cüzdan koymak :D:D:p
     
  10. Ceyhunn
    Offline

    Ceyhunn Üye

    Katılım:
    24 Şubat 2008
    Mesajlar:
    64
    Beğenileri:
    16
    Ödül Puanları:
    0
    [​IMG]

    jay cutlerın poposu.
     
    fitnessboy bunu beğendi.
  11. demircan256
    Offline

    demircan256 Üye

    Katılım:
    3 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    1.910
    Beğenileri:
    2.223
    Ödül Puanları:
    123
    Meslek:
    güvenlik
    Yer:
    istanbul

    Herzaman aşırıdan geri çekilirim ...bana fit lazım Jay cutler olmuş ama daha adam gibi popo yok adamda :D bana bendeki yeterde artar bile
     
    fitnessboy bunu beğendi.
  12. Ceyhunn
    Offline

    Ceyhunn Üye

    Katılım:
    24 Şubat 2008
    Mesajlar:
    64
    Beğenileri:
    16
    Ödül Puanları:
    0
    demircan bu popo değil kaya olmuş artık.adam klozete filan nasıl oturuyo acaba merak ettim.
     
  13. Ceyhunn
    Offline

    Ceyhunn Üye

    Katılım:
    24 Şubat 2008
    Mesajlar:
    64
    Beğenileri:
    16
    Ödül Puanları:
    0
    [​IMG]

    buda hamdullah aykutlunun kalça kasları.dünyada 7 taraklı tek kalça kasına sahip.sitemizdeki röportajında da arnolda ders verdiği yazıyodu.
     
    HDMI ve fitnessboy bunu beğendi.
  14. oquzhan123
    Offline

    oquzhan123 Üye

    Katılım:
    10 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    13
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    0
    ohohohoohff::D:D bunlar nedir böyle ya saygısızlık olmasın ama kesinlikle iğrenç bence ayrıca demircanın dediği gibi herzaman aşırıdan kacarım ( herşeyde )
     
  15. fitnessboy
    Offline

    fitnessboy Yeni Üye

    Katılım:
    17 Nisan 2011
    Mesajlar:
    255
    Beğenileri:
    169
    Ödül Puanları:
    0
    demircan256 Benim fikrim bir erkek pantolon giyiyor ise mutlaka kalçaya oturacak pantolon öyle vitaminsiz gibi görünmemek lazım haa vitaminsiz :D:D:D bu lafı çok duyuyorum son günlerde televizyonlarda özelikle BKM Çok Güzel Hareketler Bunlardaki Ersin Korkut'a söylüyorlar.
    Ceyhunn gönderdiğin resimler beni gülme krizine soktu allah iyiliğini versin :D:D:D:D

    Zaten bakıldığı zaman kas yapan heryer karizmatik gözükür hani sırtım kaslı göğüsler kaslı dersin vayyy.Ancak popom kaslı dediğimiz zaman vayy güzel iş çıkartmışsın paket sağlam mı denmesini bekliyoruz:D:D.Zaten kaslı popo anlamı bile komik:D.Ama yine de sarkık olmasından iyidir aşırıya kaçmamak suretiyle.Böyle oval şekilli olması iyi de ben şunu düşünüyorum 1-Banane kaslı popodan o tarafını bayanlar düşünsün bizim düşünmemiz saçma bayanların o bölgeyi çekici bulması daha da saçma geliyor yani bir bayan popo'yu neden çekici bulmak ister ne yapacak o bölgeyle anlamıyorum :D.Bayanların bir işine yaramaz ki o bölge,anlamıyorum kadın erkek cinselliğinde roller mi değişti.o bölge süs amaçlı dekoratif bir yer ayrıca başlı başına komik bir yer o yerin karizması mı olur.
    Eşcinsel'ler erkek poposunun düzgün şekilli olmasını istiyorlar diye bir haber çıksa anlarım ancak kadınlar neden erkek poposunun düzgün olmasını istiyorlar anlamadım.
    Neyse popo aşağı popo yukarı çok uzattık ortalığın içine etmeden (muhabbet popo olunca bir kaza çıkabilir) konuyu bitiyorum:D.
     
    Son düzenleme: 25 Haziran 2011
  16. Danny Boy
    Offline

    Danny Boy Yeni Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    3.254
    Beğenileri:
    8.786
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Medical Laboratory Technician-Public Relations Spe
    Yer:
    İstanbul-Скопје-Београ&#1076
    bende bu alt gıysı konusunda popomun kucuk kalmasından dolayı sıkıntıda olan bırıydım su an ole bır sıkıntım yok yarısmaya hazırlandıgım ıcın cok sıkı calısyorum

    bacak olarak cok ıyı bır genetıge sagıbım ama kalca hıc de ıyı degıl ben bunu hack squatta hareketı cok cok yavas yapıp ayaklarımı pltformun en altına koyarak calısarak cozdum
     
  17. Veyron
    Offline

    Veyron Özel Üye

    Katılım:
    10 Eylül 2004
    Mesajlar:
    1.884
    Beğenileri:
    435
    Ödül Puanları:
    93
    Yer:
    Republic Of Fenerbahce
    Ceyhunn. Gönderdiğin ilk resimdeki kişinin jay olduğuna eminmisin.? arap bir yarışmacıy ait diye hatırlıyordum bu fotoyu ben.
     

Sayfayı Paylaş