Dvd rom hakkında acil

Konusu 'Konu Dışı' forumundadır ve MesutG tarafından 1 Şubat 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. MesutG
    Offline

    MesutG Üye

    Katılım:
    30 Ekim 2010
    Mesajlar:
    259
    Beğenileri:
    186
    Ödül Puanları:
    53
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Kocaeli
    Arkadaşlar benim masa üstü casper pc min dvd romu Korsan Dvd leri okumuyor , orjinal dvd lerdesorun yok pc yaklasık 4 5 senelik önceden böle bı sorun yoktu ama artık okumuyor , ne yaptıysam beceremedım bu ısten anlayan arkadaslar yardımcı olursa sevınırm
     
  2. hellbeat35
    Offline

    hellbeat35 Üye

    Katılım:
    16 Ocak 2012
    Mesajlar:
    153
    Beğenileri:
    104
    Ödül Puanları:
    0
    bence çözüm flash disk alçok pahalı bir şey değil bu sıralar
     
  3. MesutG
    Offline

    MesutG Üye

    Katılım:
    30 Ekim 2010
    Mesajlar:
    259
    Beğenileri:
    186
    Ödül Puanları:
    53
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Kocaeli
    pes 12 yi yukleyecem o yuzden cd yı okutmam lazm yoksa pc yı parçalıcam kafa_
     
  4. hellbeat35
    Offline

    hellbeat35 Üye

    Katılım:
    16 Ocak 2012
    Mesajlar:
    153
    Beğenileri:
    104
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaşından flash disk alıp ona at ordan çalıştır bence böyle bi imkanın var mı ve sorunu tam olarak açıklarmısın?
     
  5. MesutG
    Offline

    MesutG Üye

    Katılım:
    30 Ekim 2010
    Mesajlar:
    259
    Beğenileri:
    186
    Ödül Puanları:
    53
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Kocaeli
    sorun şu ki orjinal cd lerde sorun yok hemen okuyor ama korsan yada kpya cd lerde takıyorum mausun yanın da cd resmı cıkıyor dvd romdan da ses gelıyor ama belli bi zaman sonra ses gıdıyor ve dvdrom boş gözüküyor .:(
     
  6. hellbeat35
    Offline

    hellbeat35 Üye

    Katılım:
    16 Ocak 2012
    Mesajlar:
    153
    Beğenileri:
    104
    Ödül Puanları:
    0
    MesutG bunu beğendi.
  7. MesutG
    Offline

    MesutG Üye

    Katılım:
    30 Ekim 2010
    Mesajlar:
    259
    Beğenileri:
    186
    Ödül Puanları:
    53
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Kocaeli
  8. hellbeat35
    Offline

    hellbeat35 Üye

    Katılım:
    16 Ocak 2012
    Mesajlar:
    153
    Beğenileri:
    104
    Ödül Puanları:
    0
    http://forum.donanimhaber.com/m_36724126/tm.htm

    Mesajınız otomatık olarak birleştirilmiştir---------- mesajın eklendiği saat 01:16 ---------- ilk mesajın gönderildiği saat 01:14 ----------

    amacına ulaşırsan buraya yaz bende seviniyim :D
     
    MesutG bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş