Dünkü kaçamağım :S

Konusu 'Konu Dışı' forumundadır ve Ec0 tarafından 1 Aralık 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 9 üye.
  1. Ec0
    Offline

    Ec0 Yeni Üye

    Katılım:
    8 Eylül 2010
    Mesajlar:
    849
    Beğenileri:
    434
    Ödül Puanları:
    0
    Sabah kalktım dedim gitmiyorum bugün işe filan aradım söyledim gelmicem diye.
    Sabah karnım açtı doğal olarak protein tozu yerine gittim lokantaya paça çorbası abandım pideye. öğlene geliyordu gittim pilav kuru fasülye ardından künefe üzerine kaymak bide öğlen ise 3 dürüm çiğ köfte yedim kesmedi gittim lokantaya gene ızgara köfteci yanında paça 2 tabak künefe kaymaklı gene. 2-3 saat sonra gittim kokoreçleri ısıtmaya başlamış akşama sendeyim dedim gezdim karnım açtı hala ne yicem ne etçem derken gittim lahmacun yemeye 5 lahmacun 4 ayran ne gitti ama :) 6 ya geliyordu ne yiyim gene derken kasaba gittim tavuk şiş filan aldım evdeki bir güzel pişirip yedim akşam 8 olmuştu gidiyim dedim kokoreççiye dedim yermisin yemezmisin ver abi 1 bütün 1 ayran yanında yetmedi 1 bütün daha doymaya başlıyordum dedim yiyebildiğim kadar yicem içimden öyle geçti 1 bütün daha 3 oldu dedim 4 çıkar mı çıkmaz mı doymuştumda yersem kusucam diye düşündüm dedim ye gitsin 4 oldu en sonunda adam bana kendisi 1 yarım verdi o ısmarladı onuda yedim karnım doydu eve geldim yattım saat 1 karnım acıktı ne yicem dedim bu saatte derken indim çarşıya yürüyerek saat 2.30 oldu girdim lokantaya 1 paça çorbası daha kokoreççi kapanmış çiğ köfteci kapanmış dedim napcam ben şimdi gezerken bi tane çiğ köfteci açık gitmemiştim hiç oraya girdim 1 çiğ köfteci yemişim nar ekşisi filan atmış 3 dürüm yedim. Gittim eve yürüyerek nöbetçi eczane vardı apikobal hapı alırım dedim hem aldım tartılıyım dedim 150 gr almışım dedim o kadar yedik bu kadar mı kilo aldık :)

    Merak ettiğim 1 seferlik böyle kaçamaktan bir şey olur mu fazla ?
     
  2. Karakaş
    Offline

    Karakaş Üye

    Katılım:
    28 Eylül 2011
    Mesajlar:
    582
    Beğenileri:
    1.704
    Ödül Puanları:
    103
    Ec0.. Ec0.. Ec0.. ah Ec0 ah.. :D
     
  3. ZeusS_
    Offline

    ZeusS_ Yeni Üye

    Katılım:
    10 Ekim 2011
    Mesajlar:
    1.123
    Beğenileri:
    1.924
    Ödül Puanları:
    0
    Ahahahahaaaaaaaa :D Ne kaçamağı yahu resmen infilak etmişsin be abi :)

    Hayır abi böyle kaçamaktan kilo yada yağlanma olarak öyle aman aman bir şey olmaz sadece terbiye etmek üzere olduğun insülinin ucunu tekrar kaçırmış olursun okadar ;)
    Birazcık işlerini zorlaştırır hepsi o :)
     
    Ec0 bunu beğendi.
  4. demir00
    Offline

    demir00 Özel Üye

    Katılım:
    26 Kasım 2009
    Mesajlar:
    1.467
    Beğenileri:
    1.311
    Ödül Puanları:
    123
    Meslek:
    Avukat
    Yer:
    Istanbul
    Baska biri yazsa ciddiye almazdım ama sen bunları HAKİKATEN yapabilecek forumdaki tek adamsın. farklı bir adam oldugunu biliyordum da bu kadarını tahmin edemezdim.

    Maasallah diyorum
     
    Danny Boy, demircan256, Azi ve diğer 2 kişi bunu beğendi.
  5. pozitronn
    Offline

    pozitronn Üye

    Katılım:
    16 Ekim 2011
    Mesajlar:
    712
    Beğenileri:
    1.788
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    inşaat mühendisi
    Yer:
    Adana
    1 seferde kalacağını sanıyorsan sıkıntı olmaz.Hangimiz yapmamışızdır ki buna benzer bi şey?
     
  6. SAVAŞ74
    Offline

    SAVAŞ74 Üye

    Katılım:
    20 Eylül 2010
    Mesajlar:
    1.329
    Beğenileri:
    1.281
    Ödül Puanları:
    123
    Yer:
    İstanbul
    resmen bir patlama yaşamışsın sen kardeşim :D
     
  7. Karakaş
    Offline

    Karakaş Üye

    Katılım:
    28 Eylül 2011
    Mesajlar:
    582
    Beğenileri:
    1.704
    Ödül Puanları:
    103
    Ec0'dur ne yapsa yeridir :D Ec0 sen şaka mısın? :D
     
  8. Ec0
    Offline

    Ec0 Yeni Üye

    Katılım:
    8 Eylül 2010
    Mesajlar:
    849
    Beğenileri:
    434
    Ödül Puanları:
    0
    O kadar abartılcak birşey değil aslında max zorlasam daha yerdim ama hesap vaya tuttu cüzdan vaya hafifledi çünkü :)
     
    Azi bunu beğendi.
  9. lordmarvel
    Offline

    lordmarvel Üye

    Katılım:
    6 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    580
    Beğenileri:
    214
    Ödül Puanları:
    0
    eco ve bomba konuları.. :)
     
  10. Karakaş
    Offline

    Karakaş Üye

    Katılım:
    28 Eylül 2011
    Mesajlar:
    582
    Beğenileri:
    1.704
    Ödül Puanları:
    103
    Ec0 yemin ederim efsanesin :D
     
  11. R10
    Offline

    R10 Üye

    Katılım:
    16 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    928
    Beğenileri:
    1.305
    Ödül Puanları:
    0
    az bile yemişsin.
     
  12. Ec0
    Offline

    Ec0 Yeni Üye

    Katılım:
    8 Eylül 2010
    Mesajlar:
    849
    Beğenileri:
    434
    Ödül Puanları:
    0
    Hedefim 70 ama senelerdir ulaşamadım :( 64 kg 50 gr çıktım tartıda
     
  13. Karakaş
    Offline

    Karakaş Üye

    Katılım:
    28 Eylül 2011
    Mesajlar:
    582
    Beğenileri:
    1.704
    Ödül Puanları:
    103
    başlığı ilk gördüğümde ec0'dan erotik bir hikaye beklemiştim adam paça çorbası künefe falan diyor :D
     
    R10 bunu beğendi.
  14. Ec0
    Offline

    Ec0 Yeni Üye

    Katılım:
    8 Eylül 2010
    Mesajlar:
    849
    Beğenileri:
    434
    Ödül Puanları:
    0
    Bandırma hikayelerim var ama orasını karıştırmayalım şimdi üzerine kaymak koydur yersen eğer süper oluyo.

    Mesajınız otomatık olarak birleştirilmiştir---------- mesajın eklendiği saat 22:50 ---------- ilk mesajın gönderildiği saat 22:48 ----------

    Zayıfımya ondandır. Sen 80 kg isen mesela. Haliyle benden fazla yersin miden daha geniştir çünkü.
     
  15. Karakaş
    Offline

    Karakaş Üye

    Katılım:
    28 Eylül 2011
    Mesajlar:
    582
    Beğenileri:
    1.704
    Ödül Puanları:
    103
    ec0 senin doğal kafan bu mu yoksa kimyasal falan mı kullanıyorsun?
     
    Danny Boy bunu beğendi.
  16. demircan256
    Offline

    demircan256 Üye

    Katılım:
    3 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    1.910
    Beğenileri:
    2.223
    Ödül Puanları:
    123
    Meslek:
    güvenlik
    Yer:
    istanbul
    Her geçen gün biraz daha şaşırtıyorsun bizi helal sana Ec0 :)
     
  17. zrb20
    Offline

    zrb20 Üye

    Katılım:
    30 Haziran 2011
    Mesajlar:
    174
    Beğenileri:
    222
    Ödül Puanları:
    53
    eskilerin dediği gibi dişlerin kesiyorken yemene bak :D
     
    Azi bunu beğendi.
  18. Ec0
    Offline

    Ec0 Yeni Üye

    Katılım:
    8 Eylül 2010
    Mesajlar:
    849
    Beğenileri:
    434
    Ödül Puanları:
    0
    Sonuç olarak bişey olmaz heralde bir seferlikten ?
     
  19. Karakaş
    Offline

    Karakaş Üye

    Katılım:
    28 Eylül 2011
    Mesajlar:
    582
    Beğenileri:
    1.704
    Ödül Puanları:
    103
    bişey olmasına olmaz da sonuçta olan olmuş bi kere bi daha canın isteyebilir. bence namaz kıl ve tövbe et.
     
    zrb20, goliaht, Azi ve diğer 3 kişi bunu beğendi.
  20. Ec0
    Offline

    Ec0 Yeni Üye

    Katılım:
    8 Eylül 2010
    Mesajlar:
    849
    Beğenileri:
    434
    Ödül Puanları:
    0
    Dediğini yapıcam 1-2 gün içersinde.
     

Sayfayı Paylaş