Düşük karbonhidrat diyeti yapmaya çalışıyorum. Nasıl sizce?

Konusu 'Yağ Yakıcılar ve Yağ Yakımı' forumundadır ve Pham VU tarafından 3 Nisan 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. Pham VU
    Offline

    Pham VU Üye

    Katılım:
    20 Şubat 2015
    Mesajlar:
    11
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Merhaba, iyi forumlar.
    Dün düşük karbonhidrat diyetine başladım.
    Boyum 168, kilom 71.

    İlk gün
    Kahvaltıda 3 yumurta 1 dilim peynir yedim. Gün boyu plansız şekilde dışarda kalmam nedeniyle saat 8'de 150gram haşlanmış tavuk, 100 gram makarna yedim.
    Yatmadan önce de 200-250 gramlık elma yedim

    ikinci gün
    Kahvaltıda 3 yumurta, 1 dilim peynir, 1 su bardağı süt
    Öğleyin 150 gram tavuk göğsü, 3 muz
    Akşam 150 gram tavuk göğsü 100 gram makarna ( kuru ağırlığı ), 200 gram yoğurt
    saat 8 gibi de 1 adet elma ( 200gram )


    Sizce bu başlangıç nasıl ? Bunu devam ettirmeli miyim ? şunu yapmalısın bunu da yapmamalısın diyecekleriniz nelerdir ? Bol su tüketmeye çalışıyorum. Öğün sayısı artmalı mı ? Kuruyemiş eklemeli miyim gibi düşündüğüm birsürü soru var :S
    Hedefim 65 kiloya düşmek.
    Haftasonu 1 gecelik kampa gideceğiz. yanıma 2 adet 160'ar gramlık ton balığı, haşlanmış göğüs, elma götürmeyi düşünüyorum. Müsli ve mısır gevreği türevleri tüketmemeliyim sanırım ?

    Ekleme: Haftada 3 gün ağırlık çalışması yapıyorum. Dinlenme günlerinde de haftada 3 gün 5'er kilometre koşmayı planlıyorum. Diyete çarşamba günü başladım. Salı günü ağırlık çalışmam vardı. Çarşamba günü koştum. Perşembe günü ağırlık çalışmam vardı. Cuma koşacağım vs gibi. 5km koşuyorum

    5 aydır aktif bir şekilde fitness yapıyorum. Vücudumun şuanki hali;
    [​IMG]

    Fotoğrafın orijinal boyutlusu: http://i.hizliresim.com/AApjLQ.jpg
     
    Son düzenleme: 3 Nisan 2015
  2. Pham VU
    Offline

    Pham VU Üye

    Katılım:
    20 Şubat 2015
    Mesajlar:
    11
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Güncel
     
  3. snrgndr
    Offline

    snrgndr Üye

    Katılım:
    20 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    279
    Beğenileri:
    65
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Bence vücudun fena değil. Senin yerinde olsaydım birkaç aylık bir bulk sonrası düşük karbonhidrat diyeti yapmayı düşünürdüm. Diyetin orta , birkaç eksiğin var. Sabah en azından 50 gram kadar yulaf ezmesi eklemeni tavsiye ederim. 50 gram peynir olsun en az sabahları , süt ve yumurta da devam. Gece de bir bardak yağsız süt alabilirsin elman ile birlikte. Emin ol kilo vereceksin. Öğlen 3 muz yerine 100 gram pişmiş makarna 100 gram da akşam pişmiş makarna yap ( tahmini pişmemiş ağırlığı 50 grama tekabul eder ) derim ve makarnaları tam tahıllı / kepekli al. Düzgün bir diyet ile güzel sonuçlar alacaksındır.

    Bir de kamp demişsin ne kampı bilmiyorum ama düşük karbo diyette pek enerjik hissetmezsin eskisi kadar , belki o kadar fark etmez de bilmeni istedim. Basketbol / futbol kampıysa performansında düşüş yaşayabilirsin.
     
  4. sabrselam
    Offline

    sabrselam Üye

    Katılım:
    12 Ekim 2011
    Mesajlar:
    160
    Beğenileri:
    44
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Mühendis
    Yer:
    İstanbul
    Ezbere diyet yapmanız sağlığınız açısından problem teşkil edebilir , bir diyetisyene giderek bünyenize uygun bir diyet listesi talep ediniz.Vücut geliştirme anlamında trapez bölgeniz diğer bölgelere göre fazla gelişmiş , trapez çalışmalarınızı biraz dizginleyerek diğer bölgelere ağırlık vermenizi tavsiye ederim.Onun dışında bulk dönem konusunda sayın snrgndr nickli üyemize katılıyorum.Nisan-Mayıs kapsayacak şekilde 2 aylık bir bulk döneminin ardından definisyona girmeniz sizi gerçekten mutlu edecektir.
     

Sayfayı Paylaş