cardio hakkında herşey (terleme, program, suplement kullanımı ve nabız) ??

Konusu 'Yağ Yakıcılar ve Yağ Yakımı' forumundadır ve strongboys tarafından 4 Temmuz 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. strongboys
    Offline

    strongboys Üye

    Katılım:
    29 Haziran 2011
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    selam, arkadaşlar öncelikle bodyforumtr yi çok uzun zamandır misafir olarak takip etmekteydim ve son derece faydalı bilgiler aldım 7 aydır body yapıyorum ve daha öncesinde uzun süre boks ve güreş yaptım altyapı sağlam fakat omuz göğüs gibi eksiklerim vardı onlarıda kol kanat vs orantılamak için body yapıyorum ve şimdide fit bir vucudum olsun istiyorum boyum 187 kilom 93 94 bel ve basen bölgelerimde yağlanma var ama göbek yok parmaklarımla bastıgım zaman 4-5 santim altında karın baklalarımı hissedebiliyorum ve adonis kaslarımda gayet belirgin yani amacım belimi inceltmek teşekkür edip sorularıma geçmek istiyorum...

    1 . cardio yaparken (koşu bandı) veya ağırlık çalışırken souna eşorfman giyinmenin faydası varmı ya da ne kadar faydası var ?

    2. hem cardio yapıp hemde parçalama antrenmanı yapılabilirmi az kilo çok tekrar gibi (bölgesel çalışıyorum
    her gün tek bölge)

    3. ve tabi kullanmam gereken suplementler nelerdir şuan ultimate amino bolic kullanmaktayım bunun yanında ultimate creapure ve optimum whey protein almayı düşünüyorum sizce doğru bi kombinemi ve en etkili suplement kullanım şekli nedir

    4. bu kalp nabızını nasıl ölçücez 220- 20 = 200 200%70 = dk/140 nabız yapar bu nabızı ölçmem için zannedersem nabız saati almam gerekcek veya başka pratik bi yolu varmı?

    cevaplarınızı sabırsızlıkla bekliyorum özellikle prof abilerimden çok teşekürler...
     
  2. strongboys
    Offline

    strongboys Üye

    Katılım:
    29 Haziran 2011
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    yardımcı olucak birisi yok mu ?? koca forumda
     
  3. shegella
    Offline

    shegella Üye

    Katılım:
    10 Şubat 2011
    Mesajlar:
    6
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    Öncelikle bende mesaj yazmıcaktım ama cevaplıyayım dedim çok bilinen şeyleri arama yapmak varken soru sormuşsun değerli forum üyesi strongboys
    1-buna gülüp geçtim
    2-arob veya anaerob yak yakımı söz konusudur .Eger aerob olanı secersen ki en cok tercih edilendir .Nabız hızını yükseltip oksijenlle birleştirip yagları yakarsın.Biz buna kısaca CARDİO deriz yane koşu ve HIZLI YÜRÜYÜŞ bu alanda en popüler ikilidir.Yüzme,bisiklet biraz pas geçilir.Eger parçalamaya giriceksen bu da mantıklı bi definasyon programıyla olur ama kabaca 1gün cardi bı gun 15-20 tekrarlı hafif antremanlar önerebilirim.
    3-Definasyonun olmazsa olmazı GLUTAMİNE dir.OMEGA 3 ve KETEN TOHUMUDUR.Bunların yanında WHEY zaten bodynın olmazsa olmazıdır.
    4-Nabız olayı da dediğim gibi önce biri seçimini yap.Eeger acelem var ve biliçliyim kalbim saglam nabzımı bi an önce zirveye cıkarabilirim dersen HİİT önererim ve bi yag yakıcı nabızı yükselten bişeyler kullanabilirz antreman dan önce hydrox cut mesela
    Ha bence en mantkılısı diet artı hızlı yuruyus burda nabzı sabit tutarak inanılmaz sonuclar alırsın fakat zamanı geç olur.Bunda yag yakıcıyıda gerek duymassın YEŞİL ÇAY takviyesi ve caffeine cok rahat sana yardımcı olur .Caffeine su tutar ama sorun olacagını sanmam.
     

Sayfayı Paylaş