Buyume hormonu problemin var kaslarim cok yavas gelisiyor ?

Konusu 'Sağlık & Sakatlanma' forumundadır ve cutlerhdx tarafından 13 Kasım 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. cutlerhdx
    Offline

    cutlerhdx Üye

    Katılım:
    13 Kasım 2015
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Ben 10 yildir her gun buyume hormonu kullaniyordum tedavim 2012 de bitti fakat benim hipofiz bezim hormonu cok az salgiliyor yapilan tahlillerde enson normal 3 mg olmasi gerekirken benimki 0.05 mg gozukuyordu ve doktor normal diyordu simdi buyume hormonu kas gelisimi icin en onemli olay yeniden senteslenmis proteinlerin kaslara emilimini sagliyor yanilmiyorsam ve ben spora baslayali 2 ay oldu vucudum yagli degil diyetiysen yuzde 6 yag oldugunu soyledi yani benle baslayanlara bakiyorum da adamlar gozle gorulur derecede farkediliyolardi bende ise hafif gogus kasi cok az da bicepslerim sertlesmisti yani ben bu sporu profosyonel yapmak istiyorum gerekirse canimi koyarim bu yol icin fakat bende gelismeme gibi bir durum olur ikincisi boyle bir durumda ne yapmam gerekir ?
     
  2. cutlerhdx
    Offline

    cutlerhdx Üye

    Katılım:
    13 Kasım 2015
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Kardes koskoca forumda derdime care kimse yok mu ?
     
  3. -hitman-
    Offline

    -hitman- Üye

    Katılım:
    29 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    390
    Beğenileri:
    287
    Ödül Puanları:
    73
    Yer:
    İzmir
    Boyun ve kilon nedir? Vücutcu olmayan biri için %6 yağ oranı çok düşük bir miktar.
     
  4. ujohnz
    Offline

    ujohnz Üye

    Katılım:
    28 Eylül 2014
    Mesajlar:
    964
    Beğenileri:
    699
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    az büyüme hormonu kas gelişimden başka problemlere de yol açar. burada pek yardımcı olunabilecek bir durum yok, tekrar düzenli gh kullanmanı tavsiye edecek değiliz sonuçta... endrokrinolog ile görüşmen daha mantıklı gibi.
     
  5. cutlerhdx
    Offline

    cutlerhdx Üye

    Katılım:
    13 Kasım 2015
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Boy 174 kilo 61
    --- Mesaj birleştirildi, 14 Kasım 2015 ---
    Hani ozellikle doktoruma bunu ilettigimde bana dedigi su bisey nolmaz normal hayatina devam edebilirsin yani ben anlamiyorum ama tekrar gh almayi dusunmuyor degilim ama maddi durumlar kisitli
     
  6. ujohnz
    Offline

    ujohnz Üye

    Katılım:
    28 Eylül 2014
    Mesajlar:
    964
    Beğenileri:
    699
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    E yani para mı dayanır... normal hayatına devam edersin de, her zaman eğer bahsettiğin kadar düşük miktar gh sahibiysen ciddi olmasa da hayat konforunu etkiler, Beslenme şeklini ve takviyelerini büyüme hormonunu arttırmak üzerine kurup ağır antrenman yapıp tekrar ölçtürebilirsin bakalım o zaman nasıl çıkacak.

    (Gerçi şöyle bir şey de var eklemek lazım. Düşük gh performansını, gelişmeni yavaşlatabilir, ama zaten bunu 2 ayda fark edemezsin uzun bir süre belirli bir düzene sahip olman gerekiyor böyle bir problemi tespit edebilmen için.)
     
  7. -hitman-
    Offline

    -hitman- Üye

    Katılım:
    29 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    390
    Beğenileri:
    287
    Ödül Puanları:
    73
    Yer:
    İzmir
    Yağ oranın büyük ihtimal yanlış. Sen normal idmanını yap, proteinli beslen. İyi idman ve iyi beslenmen olursan aradaki farkı 7-8 ay sonra anlarsın.
     
  8. octeniskrup
    Offline

    octeniskrup Üye

    Katılım:
    8 Eylül 2014
    Mesajlar:
    1.680
    Beğenileri:
    2.290
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Finansal analist - personal trainer
    Yer:
    Yurtdisi
    GH hormonu gunun farkli saatlerinde cok farkli sekillerde sonuc verebilir, bu arada 0.05 gibi bir deger cok normal bir deger, yetiskin biri icin. Gecenlerde arkadasim 31 yasinda yaptirdi testi, sonuc 0.01 cikti, aynen doktor normal oldugunu belirtti.

    Gelisimin ile ilgili sikinti olacagini sanmiyorum ancak prof yapacaksan zaten hayatina yuksek dozlarda GH girecek bir sure sonra.
     

Sayfayı Paylaş