Bullnox Andorush ve yaşadığım problem

Konusu 'Supplementler' forumundadır ve Ayazz tarafından 11 Aralık 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. Ayazz
    Offline

    Ayazz Üye

    Katılım:
    29 Nisan 2009
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    http://www.bodybuilding.com/store/bcour/bullnoxandrorush.html

    Linkte vermiş olduğum ürünü dün kullanma şansım oldu.Kendimi kötü hissetmeme rağmen kullandım.antremanın 10. dakikasında kalbim yerinden çıkacakmış gibi oldu suratım beyazlaştı dakikada 120 kalp atışı saydım ama biraz garip atıyordu.Ve tüm gece uyuyamamamı sağladı ürün hakkındaki yorumlarınızı bekliyorum.Hastayken kullanmamdan dolayı böyle birşey olmuş olabilirmi hastalıktan kasıt uykusuzluk ve mide üşütmesi gün boyu baş ağrısı çekmem . teşekkürler
     
  2. kratos1
    Offline

    kratos1 Üye

    Katılım:
    29 Şubat 2012
    Mesajlar:
    693
    Beğenileri:
    440
    Ödül Puanları:
    73
    Yer:
    İstanbul
    Pre-workout ürünü ilk defa kullandıysanız aslında normal ama çok rahatsız hissettiyseniz kullanmayın derim yada yarım ölçek deneyin. Yine aynı sorunla karşılaşırsanız bırakın.

    Bu ürünlerin amacı budur. Nabzınızın yükselmesi normal. Kullanım kısmında amatörler (1 sene haftada 3 yapanlar) için bir ölçek orta seviyedekiler ( 2 senelik geçmişi olanlar) için 2 ölçek tecrübeliler içinse 2 ölçek artı yarım ölçek antrenman ortasında tavsiye edilmiş. Dikkat edin

    Ayrıca hastalığınızla ilgili olduğunu sanmıyorum fakat herhangi bir ilaç kullandıysanız onunla etkileşime girmiş olabilir. Uyarı olarak verilmiş ilaç kullanıyorsanız doktorunuza sorup kullanın diye. Son olarak bu tarz ürünler yatmadan 4-6 saat öncesinde kullanırsa uyku problemi yapabilmekte uyarıcı içeriğinden dolayı. Kolay gelsin
     
    1 kişi bunu beğeniyor.
  3. Ayazz
    Offline

    Ayazz Üye

    Katılım:
    29 Nisan 2009
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    kafein duyarlılığım var sanırım.bunu nasıl atlatabilirm mesela benle aynı anda bu ilacı alan ama uyku sorunu yaşamayan arkadaşım var no. cplode içinde aynı şey geçerli ? bu arada gün içinde hayatta kahve veya çay içmem.
     
    Son düzenleyen: Moderatör: 12 Aralık 2012
  4. kratos1
    Offline

    kratos1 Üye

    Katılım:
    29 Şubat 2012
    Mesajlar:
    693
    Beğenileri:
    440
    Ödül Puanları:
    73
    Yer:
    İstanbul
    Öncelikle ilaç değil gıda takviyesi (supplement). Yanlış anlaşılmalara sebep olmasın :)

    Duyarlılığınız olduğu için yatmadan 4-6 saat önce alınan kafein uykusuzluğa sebep olabilir. Gayet doğaldır. Buna dikkat ederek gün içinde hafif hafif sade şekersiz kahve tüketilmesiyle vücudunuzu alıştırabilirsiniz. Başka bir yolu varmı bilmiyorum açıkçası. Kolay gelsin
     
  5. brhmcr
    Online

    brhmcr Guest

    1 ölçek yerine 1\8 ölçek alın 8 gün sonra 1\4 4 gün sonra 1\2 2 gün sonra tam ölçek deneyin.

    Ayrıca kısaltmalar ile yazmamanızı rica ederim.
    Lütfen mesajlarınızda Türkçeyi doğru kullanmaya dikkat ediniz.
    Yazım dili ile ilgili kuralları okumak için lütfen buraya tıklayınız
    Anlayışınız için teşekkür ederiz.
     

Sayfayı Paylaş