Bulgaristan dan suplement getirmek

Konusu 'Konu Dışı' forumundadır ve mista tarafından 20 Mart 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 10 üye.
  1. mista
    Offline

    mista Üye

    Katılım:
    1 Mart 2012
    Mesajlar:
    11
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    1000 gr Optimum Glutamine 97 TL

    180 cap. Optimen 55 TL

    500 gr Olimp BCAA 40 TL

    500 gr Scitec %100 Creatine 23 TL

    1000 cap. Scitec Ultra Amino 76 TL 2 cap = 1200 mg amino

    100 cap. Scitec Leucine 15 TL 1cap X 500mg Leucine


    Bulgaristandan kuzenim gelicek ondan suplement istedim bunları alıcam . 6 parça suplement getirticem 3-4 kilo ya tutar ya tumaz. Bu suplementler ve fiyatları bakımından nasıl alınır mı? birde gümrükte sorun olur mu bulgar göçmeni arkadaşlar yardımcı olursa memnun olurum.
     
  2. Pulbiber072
    Offline

    Pulbiber072 Üye

    Katılım:
    30 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    571
    Beğenileri:
    504
    Ödül Puanları:
    103
    Ürünlerin Orjinalliğ Konusunda Araştırma Yaptınız Mı Bende Getirtmeyi Düşünüyorumda Tereddütte Kaldım
     
    mista bunu beğendi.
  3. mista
    Offline

    mista Üye

    Katılım:
    1 Mart 2012
    Mesajlar:
    11
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    orjinallik bakımından bi sorun yok oranın büyük bi suplement mağazasından alıcak . orjinallik garanti yani ordaki suplement sektörü baya büyükmüş burdakilerden kıyaslama yapamıcam o yüzden.
     
  4. Ertan05
    Offline

    Ertan05 Üye

    Katılım:
    17 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    164
    Beğenileri:
    47
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Bursa
    Bulgaristanda ucuz hocam diledigin gibi getir
     
    mista bunu beğendi.
  5. SSUO
    Offline

    SSUO Yeni Üye

    Katılım:
    20 Ocak 2010
    Mesajlar:
    189
    Beğenileri:
    173
    Ödül Puanları:
    0
    Scitec 500 g kreatin olduguna emin misin, 300 ya da 600 olmasin ?
     
    mista bunu beğendi.
  6. mista
    Offline

    mista Üye

    Katılım:
    1 Mart 2012
    Mesajlar:
    11
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    [​IMG]


    Supplement Facts Serving size: 5 g (~ 1 teaspoon)

    Amount per serving % Daily Value Calories 53.9 kcal

    Creatine Monohydrate 5000 mg †
    † Daily Value not established.
    Ingredients:
    Creatine Monohydrate

    Hocam ürün bu 500 gr creatine yani. Gümrükte sorun yaşanmaz demiş bi arkadaş başka bulgaristandan suplement getiren varmı
     
  7. SSUO
    Offline

    SSUO Yeni Üye

    Katılım:
    20 Ocak 2010
    Mesajlar:
    189
    Beğenileri:
    173
    Ödül Puanları:
    0
    Anladim, gumrukte sorun olmaz. Macaristan'dan daha ucuzmus fiyatlar gercekten, Scitec Kreatin ben kullaniyorum 600g oldugu icin sordum. Neden daha fazla getirtmiyorsun, fiyatlar cok uygun.
     
    mista bunu beğendi.
  8. mista
    Offline

    mista Üye

    Katılım:
    1 Mart 2012
    Mesajlar:
    11
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    hocam bunlar bana yaza kadar yeter öyle plan yaptım. zaten yazın bulgaristana gidicem bi daha kine ben kendim getiricem. şimdiki ilk olcağı için az olsun garanti olsun.
     
  9. mista
    Offline

    mista Üye

    Katılım:
    1 Mart 2012
    Mesajlar:
    11
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    Bugün öğlen suplementler elime ulaştı gümrükte bi sorun çıkmamış. Yardımcı olan arkadaşlara tekrar teşekkür ederim.
     
  10. erdi23
    Offline

    erdi23 Üye

    Katılım:
    11 Aralık 2011
    Mesajlar:
    72
    Beğenileri:
    10
    Ödül Puanları:
    8
    bulgaristan da nerden alıyorsun orjinal satan yerler bende almak istiyorum da
     
  11. Swager
    Offline

    Swager Üye

    Katılım:
    29 Ekim 2011
    Mesajlar:
    434
    Beğenileri:
    401
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    arkadaşım bulgaristana gitmişti satranç turnuvası için keşke söyleseydimde bunlardan alıp gelseydi neyse sağlık olsun daha çok gider bi dahakine :D
     
  12. Predatel
    Offline

    Predatel Üye

    Katılım:
    15 Şubat 2009
    Mesajlar:
    486
    Beğenileri:
    741
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    oVeR The HiLLs and FaR awaY
    Optimumlari cok ucuza almmisin hangi firmadan aldin? Ben de oradan alayim

    Normalda ben direk optimum satis magazasindan aliyorum ama senin yazdigin fiyatlarla yaklasik 15-20leva fark var
     
  13. dragox
    Offline

    dragox Üye

    Katılım:
    12 Şubat 2011
    Mesajlar:
    506
    Beğenileri:
    925
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci- Besyo
    Yer:
    İstanbul
    Yurtdışında çok ucuz zaten sağlam kazıklanıyoruz biz burada. Ama gümrük olayı falan var işte sıkıntı.
     
  14. Predatel
    Offline

    Predatel Üye

    Katılım:
    15 Şubat 2009
    Mesajlar:
    486
    Beğenileri:
    741
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    oVeR The HiLLs and FaR awaY

    Farkindayim :) ben Bulgaristan da yasiyorum zaten :)

    Ucuzun ucuzunu almis o yuzden sordum nerden almis diye. Ben Bulgaristandaki fiyatlar ile karsilastirdim Turkiyedeki fiyatlar ile degil.

    Turkiyedeki fiyatlar gercekten cok yuksek

    Mesela on %100 whey 2272gr 105 leva (94 du dun fiyatlari yukselttiler :)) 117tl falan yapiyor
     
  15. erdi23
    Offline

    erdi23 Üye

    Katılım:
    11 Aralık 2011
    Mesajlar:
    72
    Beğenileri:
    10
    Ödül Puanları:
    8
    bulgaristan da nerden alınır bu ürünler soruma kimse cevap yazmamışta
     
  16. neverzz
    Offline

    neverzz Üye

    Katılım:
    2 Ekim 2011
    Mesajlar:
    136
    Beğenileri:
    54
    Ödül Puanları:
    38


    Kj da nerde bulabiliriz hocam bu supplement satan ürünleri.
     
  17. Predatel
    Offline

    Predatel Üye

    Katılım:
    15 Şubat 2009
    Mesajlar:
    486
    Beğenileri:
    741
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    oVeR The HiLLs and FaR awaY

    Tam bir yer soyleyemem ben sofya dayim ama genelde fitness salonlarinda, eczanelerde ve bazi marketlerde satiliyor.

    Ayrica internetten de siparis verebilirsiniz.
     
  18. erdi23
    Offline

    erdi23 Üye

    Katılım:
    11 Aralık 2011
    Mesajlar:
    72
    Beğenileri:
    10
    Ödül Puanları:
    8
    bulgaristanda bütün ürünleri bulabilecegimiz ve güvenli yer bilen var mı
     
  19. erdi23
    Offline

    erdi23 Üye

    Katılım:
    11 Aralık 2011
    Mesajlar:
    72
    Beğenileri:
    10
    Ödül Puanları:
    8
    sordugum soruya kimse tm bir yer adresi verebilecek mi ?
     
  20. ydob
    Offline

    ydob Üye

    Katılım:
    26 Ocak 2010
    Mesajlar:
    34
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    18
    Yer:
    eskişehir
    thums:thums:Kardeşim bulgaristanın neresinden hangi marketten aldın adlarını yazabilirmisnkafa_:)weightlifterthums:hyper_
     

Sayfayı Paylaş