Bu Nasıl Bir Duygudur?

Konusu 'Dertleşme' forumundadır ve by_bambam tarafından 1 Ocak 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 8 üye.
  1. by_bambam
    Offline

    by_bambam Üye

    Katılım:
    11 Kasım 2009
    Mesajlar:
    159
    Beğenileri:
    26
    Ödül Puanları:
    0
    Yaklaşık bir , bir buçuk aydır içimi kemiren bir durum var bunu sizlerle paylaşmak istedim yardımlarınız,tavsiyeleriniz için şimdiden teşekkür ediyorum

    Bu sene okula yeni bir kız geldi kızı tanımlamak için sıfatlar bulamıyorum tanrı özene bezene yaratmış.Okul eve yakın olduğundan yürüyerek gidip geliyorum okulun ilk haftası öyle yolda bir kaç kez karşılaştık bizim oralarda oturduğunu öğrendim yolda görünce böyle arada bakışlar falan atıyordum.Onunla da bir hayli tanışmak istiyordum bir gün arkadaşın manitasının sayesinde tanıştık.Birlikte yemek yedik o gün gariptir ki çok kasılmıştım hiç olduğum gibi davranamadım.Sonraki zamanlarda okulda gördüğüm zaman göz kırpmalar falanla geçti. 3-4 günlük sürelerle 2 kişiyle çıktı bende azcık da olsa kıskanma duygusu tavan yapmıştı.Tanışmamızdan yaklaşık 15 gün sonra bi yerde oturup çay falan içmiştik o günden sonra olan oldu ona karşı bişeyler hissediyomuş gibiydi daha da arttı okula falan beraber gidip gelmelerle devam ediyordu muhabbetim gayet iyiydi her gün onu düşünüyor olmuştum mesaj falan konuşuyorduk arkadaş ayağına çok yattım arada zarf falan atıyordum kıza sonra eski sevgilerinden biriyle tekrar çıktı yine 3 4 gün ben o ara çıldırma noktasına geldim acayip kıskandım o günden sonra onu kendimden soyutlamaya çalıştım ''evlat seninkisi heves falan dedim hep içimden'' faydası oldu gibi artık onu düşünmemeye başlamıştım başkasıyla çıkarken haftada zaten 1 kaç kez benle gidip geldi okula ayrıldıktan sonra yine beraber gitmeler falan sonra o duygular yeniden ortaya çıktı şimdi daha yoğun sanki ona aşık olmuşum gibi olduysam da kendimi kandırıp aşık değilim falan diyorum.geçen gün facebokta biriyle konuşmalarını gördüm anlam yüklü biraz yine kıskandım yılbaşında hediye falan da aldım ama artık sıkıldım yedekte beklemekten artık en zayıf noktadan kopucaksa kopsun yoksa sağlam yerden kopup daha çok üzüleceğim.


    Sonradan çıktı sevgilisiyle çıkarken bana arkadaşların ... ile by.bambam sadece arkadaş değiller falan gibi şeyler duydum sıkıldım artık bunlardan mesaj atmıştı bende okulda hayırdır diye sordum yüzsüzce konuşmalar falan yapmıştı biz çıkmıyoruz diye sırtımaza yazalım falan dedi.Ayrıldıktan sonra tavırlar farklılaştı tabi sabah beraber gidelim hadi geldi indim diye mesajlar.

    Olay bundan ibaret şimdi benimkisi heves mi aşk mı ne çözemedim yanımdayken kendimi çok mutlu hissediyorum bazen agresif olduğum zamanlarda onla konuşunca herşeyi unutuyorum bambaşka biri oluyorum.Ne yapmalıyım gidip açılmalımıyım içimi kemirir oldu bu dert.
     
  2. ZARELLI
    Offline

    ZARELLI Üye

    Katılım:
    9 Aralık 2010
    Mesajlar:
    100
    Beğenileri:
    41
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Öğrenci&İşletmecilik
    Yer:
    ANKARA
    Her isteyen elde edemez ama elde edenler sadece isteyenlerdir diye bir laf var bambam ortamın nasıl yaşın kaç bilmiyorum ama gönül ilişkilerinde beklememek lazım kız hakkında sadece tek bir şey bilmen yeterli çıktığı ya da gönlünün başkasında olup olmadığı yoksa dakika bile kaybetme ilere pişman olursun.

    Tek tavsiyem eğer lisedeysen aynı sınıfta olduğun birine pek bulaşma sadece :)
     
    by_bambam bunu beğendi.
  3. by_bambam
    Offline

    by_bambam Üye

    Katılım:
    11 Kasım 2009
    Mesajlar:
    159
    Beğenileri:
    26
    Ödül Puanları:
    0
    Zarelli lise son sınıf öğrencisiyim kızın gönlü başkasında olmadığını biliyorum ama bende midir onu da bilmiyorum ama bazı davranışlarından sanki benden hamle bekliyo gibi geliyo ama bazen umursamıyor.

    Şuan içimi dökmek bile ne kadar rahatlattı bir bilsen.
     
  4. ZARELLI
    Offline

    ZARELLI Üye

    Katılım:
    9 Aralık 2010
    Mesajlar:
    100
    Beğenileri:
    41
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Öğrenci&İşletmecilik
    Yer:
    ANKARA
    Anladım derdini gönlü başkasında değilse sorun yok. Sende olup olmaması önemli değil rahatlıkla kendine çekebilirsin. Lise gibi ortamda genelde reddedilirsem başkaları tarafında muhabbeti yapılırsa gibi çekinceler olabilir ama sen ağzını ara kızın bundan 1-2 sene sonra tüh keşke demektense şimdi adımı at. Sonu kötü olursada adımı at dedin deme ama :) herşey olabilir en kötüsü hayır der sende görüşmezsin tecrübe olarak kalır.
     
  5. by_bambam
    Offline

    by_bambam Üye

    Katılım:
    11 Kasım 2009
    Mesajlar:
    159
    Beğenileri:
    26
    Ödül Puanları:
    0
    Çok bile bekledim pazartesi iş başı yapmalıyım.

    Anlamadığım bir nokta var ben hayatımda bir kez aşık oldum o da 7 yaşında ilkokuldayken ondan sonra bir kaç sefer olduğumu zannettim ama böyle birşey ilk kez başıma geliyor aşırı kıskançlık, sadece onu düşünmek benim ona karşı hissettiğim şeyi hala anlamış değilim.
     
  6. dinamik.ip
    Offline

    dinamik.ip Üye

    Katılım:
    11 Haziran 2007
    Mesajlar:
    551
    Beğenileri:
    143
    Ödül Puanları:
    53
    hiç bir kızın peşinden koşmadım.. iddialı olacak ama peşimden koşanlar vardı..

    sonuç şu; kızlar elde etmekten hoşlanır.. eğer elde edilirsen ve başkaları tarafından da elde edilme ihtimalin var ise değerlisindir..

    buradan hareket ile taktiğinizi siz belirlersiniz :)
     
    Azi ve by_bambam bunu beğendi.
  7. AnkTıp92
    Offline

    AnkTıp92 Üye

    Katılım:
    24 Eylül 2010
    Mesajlar:
    395
    Beğenileri:
    131
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Tıp Fakültesi Öğrencisi
    Yer:
    Ankara
    Her şeyi bi kenara bırak 3-4 günde bir 2 günlük birileriyle çıkan kızdan fayda gelmez. Aşkından gebersen de durum bu, ileride daha çok üzülürsün.

    Ama bunlar benim için önemli değil ben önüme bakarım diyosan, kızın yanında ağır takılıcaksın ama sokak serserisi gibi değil. Her lafa gülmiceksin, kendini ağırdan vericeksin. Bi kaç hafta sonra bi bakmışsın kız peşini bıarkmıyor. Kızlar ilk hamleyi erkeklerden bekler yaparsan kaparsın, yoksa o kızın talibi daha çoktur benden söylemesi. Elini çabuk tut.
     
    Azi ve by_bambam bunu beğendi.
  8. by_bambam
    Offline

    by_bambam Üye

    Katılım:
    11 Kasım 2009
    Mesajlar:
    159
    Beğenileri:
    26
    Ödül Puanları:
    0
    Gelişmeleri aktarırım buradan.Sözlü olarak tavsiyeleriniz için çok teşekkür ediyorum
     
  9. BeBeT0
    Offline

    BeBeT0 Üye

    Katılım:
    26 Aralık 2010
    Mesajlar:
    255
    Beğenileri:
    63
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Ankara
    Herkez kızlara takılıyor onlardan önemli şeyler de var hayatta boşver yahu
     
  10. by_bambam
    Offline

    by_bambam Üye

    Katılım:
    11 Kasım 2009
    Mesajlar:
    159
    Beğenileri:
    26
    Ödül Puanları:
    0
    Ben kapıldığım duyguyu çözemedim ki.Kızlardan elbette önemli şeyler var
     
  11. judgementday
    Offline

    judgementday Üye

    Katılım:
    23 Eylül 2010
    Mesajlar:
    515
    Beğenileri:
    139
    Ödül Puanları:
    53
    Son durum ne açıldın mı
     
  12. ARNOLDschwarzeneggeR
    Offline

    ARNOLDschwarzeneggeR Üye

    Katılım:
    23 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    1.226
    Beğenileri:
    368
    Ödül Puanları:
    93
    Yer:
    C:\
    anlayamadım bu kız her gün farklı erkeklerle çıkıyor galiba? böyle birinden zaten hayır gelmez. nekadar güzel olsada kız ne farkeder?
     
    AnkTıp92 bunu beğendi.
  13. Cellucorc4
    Offline

    Cellucorc4 Üye

    Katılım:
    30 Ekim 2010
    Mesajlar:
    477
    Beğenileri:
    228
    Ödül Puanları:
    53
    Yer:
    istanbul
    ah be arkadaşım ... sen hissetigin duyguyu kendin çözemediysen biz nasıl çözelim :) ama şunu diyebilirim eğer aşık olmuş olsaydın acaba aşıkmı oldum yoksa hevesmı şumu bumu demezdin aşık oldugunu anlardın :) kafada soru işareti kalmazdı ... birde kız senle tanıştıktan sonra arkdaşken kac kişiyle çıkmış gönlü sende olsaydı başkalarıyla çıkmazdı zaten sen açılmamış olsan bile.. birde 3 4 gün onla 3 4 gün bunla çıkan kız die genelleme kesinlik dier arkdşn yptıgı gibi yapmak istemiyorum onun ne demek istedigini anladm ama ynlış ifade olmus.. senn nasıl biri oldugunu bilmiorm ama delikanlı biriysen elalemin kızına da kndi bacına davranılması gibi davranıosan çok fazla rahat kızlardan uzak dur harcarlar adamı
    hakkında hayırlısı olsun inş.
     
    by_bambam ve AnkTıp92 bunu beğendi.
  14. by_bambam
    Offline

    by_bambam Üye

    Katılım:
    11 Kasım 2009
    Mesajlar:
    159
    Beğenileri:
    26
    Ödül Puanları:
    0
    Dün konuşmaya fırsatım olmadı.Bu günde okula gidemedim.Şimdi ben buna aşık değilim adım gibi de eminim olmadığımdan niye hayaller kuruyorum anlamıyorum.
     
  15. ricardo
    Offline

    ricardo Üye

    Katılım:
    19 Aralık 2009
    Mesajlar:
    68
    Beğenileri:
    11
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Ankara
    Öncelikle Hemen Hemen Aynı Şeyi Bende Yaşadım Benzer Duygular Vardı Bende de Ama Hiçbirşey Yapmadım Şimdi Çok Pişmanım Keşke Konuşsaydım Diyorum Bence Hiç Bekleme Söyle Gerisi Ona Kalmış Artık Ne Olacaksa Olur... :)
     
  16. SAVAŞ74
    Offline

    SAVAŞ74 Üye

    Katılım:
    20 Eylül 2010
    Mesajlar:
    1.329
    Beğenileri:
    1.281
    Ödül Puanları:
    123
    Yer:
    İstanbul
    başlıktaki soruna cevap vereyim: bu gençlik aşkıdır.

    gelir
    geçer
    tadını çıkarmaya bak...
    kafayı filan yeme. bunlar güzel şeyler.
    kanın fıkır fıkır kaynıyor, en güzel çağındasın.
    güzel bir kız görünce iyice heyecanlanıyorsun
    doğaldır ve de güzeldir

    ayrıca hiçbirşey için de "keşke" deme
    hayatında "keşke"lerin yerini "iyi ki yapmışım"lar alsın
    göreceksin bak, olmazsa bile, 'en azından denedim' diyeceksin,
    ama ya olursa :)
    harika bir dönem geçirirsin...

    bana senin yaşlarındayken söylerlerdi de inanmazdım: "hayat önüne daha kimleri çıkaracak bir bilsen..."

    ne kadar da doğruymuş...

    bu kız ilk değil (hadi ilk olsa bile), kesinlikle son olmayacak...bundan emin ol

    o yüzden tadını çıkar.
    git konuş, kabul ederse ne ala
    etmezse de en azından denedim dersin, için içini kemirmez...


    ve ileriki (asıl başlayacak olan) ilişkiler için deneyim edinmiş olursun...
     
  17. "FURKAN"
    Offline

    "FURKAN" Üye

    Katılım:
    26 Eylül 2010
    Mesajlar:
    224
    Beğenileri:
    74
    Ödül Puanları:
    38
    ne hissettiğini bilemem ama şöyle birşey var bana hep birisi gelip birini seviyorum "güzel bir kız" derlerse durup düşünürüm. Şimdi şöyle değerlendir kızın yüzünü mü görünce heyecanlanıyorsun yani yüzünü mü seviyorsun yoksa yaptığı hareketleri mi sana benziyor dinlediği müzik tarzları mı okuduğu kitaplar mı olaylar hakkındaki görüşleri mi? bu soruların cevabını verirsen doğrusunu bulursun yoksa aşk aç kalmaktır yok efendim daha fazla yemektir, hep onu düşünmektir,bunlar saçma şeyler gelir hep bana, birisinin içini sevdiyseniz dışı sadece teferruattır hem orası "estetikle diyetle düzelir ama içini düzeltmek imkansızdır."
     
  18. ricardo
    Offline

    ricardo Üye

    Katılım:
    19 Aralık 2009
    Mesajlar:
    68
    Beğenileri:
    11
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Ankara
    Aynısı Banada Oluyo Bi Bakıyorum Kız Benden Bi Hareket Bekliyo Gibi Bi Bakıyorum Oralı Bile Deil :D
     
  19. diez
    Offline

    diez ADMIN Yönetici Admin

    Katılım:
    18 Ocak 2006
    Mesajlar:
    12.497
    Beğenileri:
    14.493
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    elde edemiyorsan dahi üzelmeyeceksin dünyada ne hatunlar var ki görsen en beğendiğini çöpe atarsın ama hangisine yetişeceksin ya da hangi birine tüh eller aldı düye üzüleceksin..

    yaşın ilerleyince göreceksin ki dünyada kafayı taktığına üzüldüğüne değen ya da değecek kız yok-tur..
    sen yine de şansını dene...ama nasiptir..olmazda en fazla 10gün sonra etkisi geçecektir..
     

Sayfayı Paylaş