bu hastalık belirtisi midir ?

Konusu 'Dertleşme' forumundadır ve moqqlass tarafından 22 Kasım 2009 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. moqqlass
    Offline

    moqqlass Üye

    Katılım:
    28 Eylül 2009
    Mesajlar:
    338
    Beğenileri:
    120
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    herkese mrb arkadaşlar 2 aydır body yapıyorum optimum whey ve universal amino ikisinden 1 er kutuyu yarısına kadar kullanıp bıraktım

    kola yağlı yiyecekler her türlü ıvır zıvırı bırakıp protein agırlıklı beslendim ve vucudumda bi gelişme oldugunu söyleyebilirim .hayat tarzımıda baya bi düzene soktum fakat.geçen gün menide kırmızımsı bi akıntı olustu.hayatımda ilk kez 5 yıl sonra uykudada yasadım bu sorunu.kanı andırıyordu.acaba bu prostat başlangıcı yada bi enfeksiyon olabilir mi ?
    daha önce başına gelen birisi varmi ?
    2 3 gün sonra hastaneye gidip bütün tahlilleri yaptırmayı düşünüyorum fakat.bi taraftanda aile baskısı supplement ilişkisi ne dönüşecek bu iş hastane emar raporlar hersey birbirine girecek inanın zor duruma düşecegim aileme ve sevdiklerime karşı ..sizce bu durumu akışına mı bırakmalı yoksa çözüm için hastaneye mi gitmeliyim ..herkese sağlıklı bi yaşam dilerim okuyupta olumlu tavsiye vereceklere şimdiden ..teşekkürler..
     
  2. TuGhAn
    Offline

    TuGhAn Üye

    Katılım:
    14 Haziran 2008
    Mesajlar:
    290
    Beğenileri:
    160
    Ödül Puanları:
    53
    Meslek:
    Öğrenci / Tasarımcı
    Yer:
    Ankara
    Supplementlerle ilgisi olduğunu düşünmüyorum, ilk fırsatta bir ürologa görün. Akışına bırakmak olmaz sağlık bu sonra çok pişman olabilirsin. Prostat falan değildir ama en doğru cevabı doktor verir, görünmekten zarar çıkmaz.. ;)
     
    moqqlass bunu beğendi.
  3. deathlifter
    Offline

    deathlifter Üye

    Katılım:
    9 Haziran 2008
    Mesajlar:
    2.416
    Beğenileri:
    2.742
    Ödül Puanları:
    123
    Meslek:
    bilgisayar muhendisi
    Yer:
    istanbul
    Mutlaka doktora görün. Benim böbreklerde sorun çıktı tahliller ile uğraşıyorum. Supplemente bağlayan doktor da var kesin onlardandır diyen hiç alakası yoktur diyen de. İhmal etme.
     
    moqqlass bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş