Body'e yeni başladım denilebilir bi kaç sorum olucak yardım ederseniz sevinirim..

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve Mehmet_Uckun tarafından 26 Eylül 2008 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. Mehmet_Uckun
    Offline

    Mehmet_Uckun Üye

    Katılım:
    12 Eylül 2008
    Mesajlar:
    10
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    13
    Öncelikle herkese merhaba kandilinizi kutluyorum..

    Ben bu işe başlayalı ort. 2 ay oldu

    Beslenmeme başladığımdan beridir dikkat ediyorum aşırı yemiyorum zaten ne oldu ise başladıktan 2 hafta sonra 1 tabaktan fazla yemek yiyemez oldum.

    178cm boyum var 85-90kg arasında gün içinde değişiklik oluyo.Erkeklerde genelde göbek çevresinde yağlanma olduğunu biliyorum ama bende 2cm felan yağlanma vardır yağlanma kalça ve baldırlarımda birikmiş vaziyette babamın da böyle ırsi olduğunu düşünüyorum..

    Beslenme konusunda ne yapmalıyım sıkı bi diyetmi yoksa normal devam edip kalori mi yakmalıyım

    Birde fazla ağır çalışsam kaslarım yağlı kalırmı çünkü dün sınırlarımı zorladım ve yatay sehpada göğüs dumbell bastım 27.5 zaten salonda max 30 kg var ordaki abiler çabuk geliştiğimi söyledi yaş 16 ..

    Yorumlarınızı esirgemeyin beslenme konusunda yeterisizim galiba:) fazla karışık oldu ama idare edin..
     
    Son düzenleyen: Moderatör: 26 Eylül 2008
  2. Jevric
    Offline

    Jevric Yeni Üye

    Katılım:
    2 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    265
    Beğenileri:
    59
    Ödül Puanları:
    0
    üst tarafın yağsız ise üst bölgelerde kas çalışmasına girebilirsin. Onunla beraber ayrı bir gün ağır kardio ile bacak ve kalçadaki fazla yağları atmalısın. Programın bu tarz olmalı. Ayrı bir konu olarak beslenme var. Protein bakımından çok zengin fakat hiç yağsız yemen gerekli max verim için. Yani ağır bir diyet diyorum ben. ÖRneğin yumurta yiyiceksin fakat yağlı olan sarısı yemiyeceksin. Makarna vb yemeklerde sıvı yağ kullanmalısın, sıvı yağlar vücutta depo edilmez. Başarılar
     
    Son düzenleme: 26 Eylül 2008
  3. Mehmet_Uckun
    Offline

    Mehmet_Uckun Üye

    Katılım:
    12 Eylül 2008
    Mesajlar:
    10
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    13
    Yağ var ama aşırı sarkma vs şeyler yok göğüs üstünde 0.5-1cm karın bölgesinde 2-3cm civarında yağlanma var programımda kardıo var zaten 1 gün göğüs 1 gün kardıo 1 gün omuz - kanat sonra kardıo böyle devir edip gidiyo

    başlayalı fazla bir zaman olmadı bu programa bundan önce kafama göre takılırdım 1 -2 haftadır bu programla takılıyorum kardıo da koşu sıkıntım olmasa güsel olucak düztabanlık nedeni ile eleptkıl ve bisiklet biniyorum çok fazla sıkılıyo :) sabrın sonu selamettir :)
     
    Son düzenleyen: Moderatör: 26 Eylül 2008
  4. Jevric
    Offline

    Jevric Yeni Üye

    Katılım:
    2 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    265
    Beğenileri:
    59
    Ödül Puanları:
    0
    kardio programında varsa doğru yoldasın. Kardioyu daha da artırabilirsin, hafif ağırlık çalışarak. Önce az olan yağ tabakasından kurtulunca kas yapman daha sağlıklı ve estetik olur. Kardio çalışman bittiği zaman ver kendini ağırlık çalışmasına:).
     
  5. bonatschi
    Offline

    bonatschi Özel Üye

    Katılım:
    10 Ocak 2006
    Mesajlar:
    3.855
    Beğenileri:
    4.910
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    Londra
    Başlık açma kurallarını okuyunuz.
    Forumda bu konular çok yazılıp çizildi, ütfen inceleyiniz.
    Bütün sorularınızın cevabına ulaşacaksınız.

    Ayrıca bundan sonra kullanacağınız renk düzenine özen gösteriniz.
    Okunması için editlemek durumunda kaldım.
     
    diez ve saydam bunu beğendi.
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş