Body'e yeni başladım ancak bi sorum var

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve Sodalayn tarafından 7 Şubat 2013 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. Sodalayn
    Offline

    Sodalayn Üye

    Katılım:
    20 Ekim 2011
    Mesajlar:
    15
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    13
    arkadaşlar yeniden devam etmeyi düşünüyorum üyeliğimde var zaten ama merak ettiğim birkaç soru var.

    şuanda evde göğüs yayı ve şınav çalışıyorum omuzlar için burdaki konulardanda baktığım hareketleri yapıyorum yaklaşık 20-40 dk arası yapıyorum hareketleri sizce fazla yapmamda bir sıkıntı varmı ?

    ikinci olarak benim bel bölgemde yağ var ve bu vucudumu inanılmaz etkiliyor bel olsun kalca(popo) oldukça yağlı diğer bölgelere göre

    internette bir fotoğraf buldum hatta çok benzer :)

    http://foto.boxerdergisi.tv/images/news/small3/news_13112009130910.jpg

    bu şekilde vucudu nasıl düzeltebilirim ?

    genlerimde yatkın yaşımda küçük (17) oldugu için ve beslenmeyede dikkat ettiğim için hızlı gelişim gösteriyorum amacım buna benzer bir vucut

    http://adonismale.com/community/uploads/9933b4e2e45280579c29d09a28461b65.jpg

    yardımlarınız için sagolun şimdiden

    NOT : forumda baktım bel için benzer konu göremedim yıllardır cevap arıyorum lütfen kitlemeyin :)
     
  2. SiR_Arawn
    Offline

    SiR_Arawn Üye

    Katılım:
    25 Eylül 2010
    Mesajlar:
    2.327
    Beğenileri:
    842
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İzmir/Buca
    Bele özel birşey yapmayı planlama bütün vücudu çalıştırdığın sürece gelişim olucak unutma.Sen vücudun genellikle bel , popo , karın kısmında oluşan yağ tabakası nedenini bilmesemde daha fazla oluşur.Bunu cardio , beslenme , antreman vs vs çalışarak düzeltirsin.1. fotoğraf ile 2. fotoğraf arası doğru antreman yöntemi ile 1 yılda - 1,5 yılda ulaşılabilecek bir vücut.
     
    Sodalayn bunu beğendi.
  3. Sodalayn
    Offline

    Sodalayn Üye

    Katılım:
    20 Ekim 2011
    Mesajlar:
    15
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    13
    ben çok çok az fitness yapmayı düşünüyorum(koşu bisiklet tarzı 10 dk max.) genel olarak body yapacağım omuzlarım kötü onu ve göğüsleri düzeltiyorum istediğim vucut üçgen gibi ama tamda üçgen istemiyorum

    beslenmeye kesinlikle dikkat ediyorum örn:

    sabahları 3 yumurta 3 kaşık yulaf yarım yağlı süt lor peyniri

    öğlen haşlanmış tavuk salata (marul domates)

    akşamda öğlen gibi yada et

    yaza kadar beli eritmek zorundayım iğrenç çünkü omuzlarda dar olunca vucut ters üçgen oluyor :)

    sene bu zamanlar istediğim vucudada kavusmak zorundayım elimden gelen herşeyi yapıcam :)
     
  4. brhmcr
    Online

    brhmcr Guest

    Değerli üyemiz;

    Konunuz kilitlenip kapatılmıştır.

    Konu kilitleme sebepleri;

    - Konu başlığınız açıklayıcı değildir.

    Lütfen 1 dakikanızı ayırarak forum kurallarını okuyunuz. Forum kurallarını okumak için buraya tıklayınız

    Anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
    BodyForumTR Ekibi
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş