Birkaç Soru

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve manyetick123 tarafından 6 Haziran 2013 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. manyetick123
    Offline

    manyetick123 Üye

    Katılım:
    26 Mart 2013
    Mesajlar:
    15
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Arkadaşlarım ve abilerim öncelikle selamun aleyküm herkese.Size birkaç sorum olacak ve tavsiyeleriniz isteyeceğim.

    Öncelikle kendimden bahsedeyim biraz.

    Ben yaklaşık 9 ay önce spora başladım.Bir spor salonuna yazıldım.113 kilo olarak başladım ve şu anda 91 kiloyum.Fakat takdir edersiniz ki insan bir süre sonra kas ve biraz vücut istiyor.Hani istediğim vücut Rob Riches tarzı bir şey.Tam onun gibi olmak değil ama yani tarz olarak onunki gibi bir vücut istiyorum.9 ayın ilk 8 ayı kardiyo ağırlıklı ve düşük kilolarla çalışmayla geçti.Son 1 ayda düzgün bir ağırlık programına geçtim.Ve geçen haftadan beri PureAmerican Whey %100 isolate marka bir protein tozu kullanmaktayım.

    Müsadenizle fotoğraflarımı koyayım.


    8 ay önceki halim :

    [​IMG]

    Şimdiki Halim :

    [​IMG]

    Bunlar ise vücut fotoğraflarım :

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Sorularıma geçmeden önce size antrenman programı yazmak istiyorum ;

    1.Gün

    Göğüs :

    Bench Press,Üst Göğüs,Alt Göğüs,Alt Göğüs Açış,Pullover.

    Kanat :

    PullDown Enseye Çekiş , Rowing Karna Çekiş , Dambıl İle "Testere"diye tabir ettiğimiz hareket.

    2.Gün

    Ön Kol , Biceps :

    Barbell Curl , Sent Curl , Konsantrasyon , Kısa Düz Barla Ön Kol , Ön Bilek Halat Sarma ve Barla Bilek.

    Omuz :

    Barla Ön Omuz Press , Dambılla Omuz Press , Dambılla Yana Açış,Machinery'de Sırt Açış.

    3.Gün

    Arka Kol :

    Barla Alna Çekiş , Fransız Triceps ve Latt Pulldown.

    Bacak :

    Leg Press , Calf Raises , leg extension , Leg Curl .


    Her gün sopa çevirme , bel çevirme , mekik ve kısa süreli kardiyo hareketleri yapmaktayım.

    Tekrar söylemek istiyorum.Amacım fit olmak , kendimi şişirmek değil :).

    Müsade ederseniz sorularıma geçmek istiyorum.

    Abilerim ve arkadaşlarım;

    1-Düzgün bir beslenme programı rica ediyorum sizden.Kilo vermeye yönelik.

    2-Abdominal , Kol ve Göğüs kaslarımı daha hızlı ve sağlam bir şekilde nasıl çıkartabilirim?Özellikle göğüs bölgemdeki yağlanma beni çok rahatsız ediyor.Abdominal ve göğüs çok önemli benim için :D.

    3-Basketbol oynuyorum.Kas çalışmalarının beni ağırlaştırmaması için ne yapmalıyım?

    4-Yuvarlak içine aldığım bölgede aşırı bir yumuşama oldu.Bu sizce normal midir?

    5-Antrenman dışında antrenman yapmam faydalı olur mu?Ne tür antrenmanlar yapmalıyım?

    6-Koşu,şınav,mekik ve barfiks gibi hareketler normal antrenman programının dışında yapılabilir mi?

    Arkadaşlarım ve abilerim.Siz beni anladınız :D.Önerilerinizi ve cevaplarınızı bekliyorum.
     
  2. brhmcr
    Online

    brhmcr Guest

    Değerli üyemiz;
    Başlığınız kilitlenip kapatılmıştır.

    Kilitlenme Sebepleri :
    - Zorunlu pozlar eklenmemiştir ya da eksik pozlar vardır.
    - Hakkınızda gerekli bilgiler verilmemiş ya da eksik verilmiştir.
    - 6 aylık gelişimden önce foto eklemek kurallar gereği yasaktır.
    - Başlıkta kullanıcı adının geçmesi zorunludur

    Lütfen 1 dakikanızı ayırarak forum resim ekleme kurallarını okuyunuz. Resim ekleme kurallarını okumak için buraya tıklayınız

    Elinizdeki resimler ve bilgiler baslik acmaya yetmiyor ise fotograflarinizi tek resimler basliginda degerlendirebiliriniz.

    http://www.bodyforumtr.com/vbforum/geri-donusum-kutusu/s...er-t13863.html

    Anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
    BodyForumTR Ekibi
     
  3. brhmcr
    Online

    brhmcr Guest

    Değerli üyemiz;

    Konunuz kilitlenip kapatılmıştır.

    Konu kilitleme sebepleri;

    - Konu başlığınız açıklayıcı değildir.

    Lütfen 1 dakikanızı ayırarak forum kurallarını okuyunuz. Forum kurallarını okumak için buraya tıklayınız

    Anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
    BodyForumTR Ekibi
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş