Biceps hakkında yardım eder misiniz çok rica ediyorum ???

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve waleron tarafından 12 Mayıs 2013 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. waleron
    Offline

    waleron Üye

    Katılım:
    19 Nisan 2013
    Mesajlar:
    41
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    18
    Selam arkadaşlar ben 1.88 boyunda 88 kiloyum yaş 19 6 aydir düzenli fitness+kardiyo çalışıyorum son 2 haftadir nitro tech ve weider bcaa powder kullanmaya başladım ama kollarim hala 37cm ama arka sayesinde biceps fazla yok bende göğüs ile üst göğüsü farklı gunlerde çalıştığım için şöyle ki carsamba günü üst göğüs + biceps cumartesi günü göğüs + biceps yapiyorum carsamba günü barbel row , hummer , concentration ve reverse grip barbel curl yapiyorum cumartesi ise barbel row , two arm dumbbell curl , scott curl ve reverse grip curl yapiyorum yani haftada 2 gün böyle farklı programlarla biceps çalışıyorum tecrübeli ustalarım bi kac fikir verirseniz cok sevinirim simdiden çok teşekkür ederim...
     
  2. Cellucorc4
    Offline

    Cellucorc4 Üye

    Katılım:
    30 Ekim 2010
    Mesajlar:
    477
    Beğenileri:
    228
    Ödül Puanları:
    53
    Yer:
    istanbul
    barberll row dedğin barberl curl sanırım ...

    haftada 2 kere önkol agır geldiği için gelişemiyor olabilirsin haftada 1 güne indir öyle dene cok calıstırmak cok geliştirmek değildir herzaman dogru orantı olmaz
     
  3. Raito
    Offline

    Raito Üye

    Katılım:
    14 Aralık 2010
    Mesajlar:
    234
    Beğenileri:
    131
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Istanbul
    Haftada iki gün girmekle ilgisi yok ön kol için ideal olan budur zaten hadi büyük kaslar için desen neyse..

    Barbell row ne bende bilmiyorum rowing ten bahsediyorsan o hareket sırt için kolla bir ilgisi yok.
    Reverse grip bilek hareketidir, hammer yine bilek ağırlıklıdır hocan seni temel reyis yapmayı düşünmüyorsa bu program yanlış.

    Barbell curl, hammer curl, Concentration
    Scott curl, two arm dumbbell curl, Concentration gibi bir şey olabilir.
     
  4. waleron
    Offline

    waleron Üye

    Katılım:
    19 Nisan 2013
    Mesajlar:
    41
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    18
    Barbel row yazmışım pardon barbell curl olacak o hummer curl yapmamam mi gerekiyo acaba bilek hareketi demişsiniz ?
     
  5. excreta
    Offline

    excreta Üye

    Katılım:
    3 Şubat 2012
    Mesajlar:
    92
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    18
    Barbell curll
    Hammer curll
    Concentration

    Bunları 3er setten 12 10 8 şeklinde yapabilirsin. Bencede haftada 1 gün çalışman senin için yararlı olabilir
     
  6. brhmcr
    Offline

    brhmcr Guest

    Değerli üyemiz;

    Konunuz kilitlenip kapatılmıştır.

    Konu kilitleme sebepleri;

    - Daha önce benzer bir konu açılmıştır
    Lütfen arama yapmadan konu açmayınız.

    Forumdaki "En Çok Sorulan Sorular ve Cevapları" isimli baslıgı okumak icin tıklayınız



    Arama Kelimeleri : dag gibi bicepsler



    Lütfen 1 dakikanızı ayırarak forum kurallarını okuyunuz. Forum kurallarını okumak için buraya tıklayınız

    Anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
    BodyForumTR Ekibi
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş