besin desteği ve antreman

Konusu 'Supplement Günlüğü' forumundadır ve fevriportakal tarafından 3 Mart 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. fevriportakal
    Offline

    fevriportakal Üye

    Katılım:
    28 Şubat 2012
    Mesajlar:
    7
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Yeni üyeyim arkadaşlar merhabalar herkese

    Ben 28 yaşındayım yaklaşık 10 senedir aralıklarla bu sporla uğraşıyorum. Kimi zaman evde kimi zaman salonda bazen bir sene bazen altı ay yapıp yapıp bıraktım. Son 1.5 senedir kick boks yapıyorum. Geçmişim bu şekilde.

    1.77 boyunda 65 kiloyum vücudumda bütün kaslar şekilli yağlanma yok ama çok inceyim artık kalınlaşmak istiyorum.

    Geçen hafta işten ayrıldım temmuzdaki kpss sınavına kadar boşum ve bu süreyi değerlendirmek istiyorum. Bu 4 aylık süre için şöyle bir besin desteği programı yaptım görüşlerinizi bekliyorum.

    1.ay optimum whey ve casein(sabah-antreman sonrası-gece yatmadan)
    2.ay optimum whey ve casein + optimum creatin powder
    3.ay optimum whey ve casein
    4.ay optimum whey ve casein + celltech creatin
    5.ay optimum whey ve casein + weider amino likit mega forte

    ayrıca çalışma düzenim
    1.gün göğüs+pazu /2.gün sırt + arka kol / 3.gün omuz + bacak
    4.gün dinlenme 5-6-7 aynı program

    evet arkadaşlar durum bu sizce faydasını görür müyüm ? çalışma düzenim doğru mu ? üç gün üst üste çalışmamın sakıncası var mı ? göğüs ve omuz çalışmasında da arka kol etkileniyor yani 3 gün üst üste arka kolu yormuş mu oluyorum ? Çok sordum galiba teşekkürler herkese ...
     
  2. Tun4
    Offline

    Tun4 Üye

    Katılım:
    29 Ocak 2010
    Mesajlar:
    301
    Beğenileri:
    60
    Ödül Puanları:
    38
    Bu sporda yeni olmadığın için bence sıkıntı yok 3 gün üst üste çalışmanda, tabiki vücudunu çok iyi beslemek kaydıyla.

    Supplement konusuna gelirsek şimdiden 5 ay sonrasının supplement kombinesini düşünme bence.

    Caseini sadece gece yatmadan 2-3 saat önce almanı tavsiye ederim, yavaş sindirildiğinden gece boyunca besler vücudunu. Yatmadan hemen önce alırsan miden uyurken rahatsız edebilir seni.

    Gün içinde casein alma, 2-3 saatte bir proteinli öğününü al. Whey'i de her antremandan sonra mutlaka al. Bir ölçek daha kullanmak istiyorsan ya sabah kalkar kalkmaz ya da antreman öncesi şeklinde karar ver.

    Off-günlerinde ise gün içinde 1 ölçek whey, gece de 1 ölçek casein ideal olcaktır.

    En azından 3 ay daha başka bir supplement kullanman bence gerekli değil.
     
  3. fevriportakal
    Offline

    fevriportakal Üye

    Katılım:
    28 Şubat 2012
    Mesajlar:
    7
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    TUN4 teşekkür ederim cevabın için. Yani 3 günde de arka kolun etkilenmesi gelişim açısından sorun olmaz mı diyosun ?
     

Sayfayı Paylaş