bel agrisi

Konusu 'Sağlık & Sakatlanma' forumundadır ve TattooMaker tarafından 6 Nisan 2007 başlatılmıştır.

  1. TattooMaker
    Offline

    TattooMaker Üye

    Katılım:
    24 Mart 2007
    Mesajlar:
    9
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Taaoo maker/Mühendis/Öğretmen
    Yer:
    istanbul-antalya
    arkadaslar 2 gundur felaket bi belagrisi var
    squat tan oldu diye dusunuyorum
    belim agridigi icin bu aksam calismaya gitmedim ama yarin gitmeyi dusunuyorum ne dersiniz?
     
  2. sarc4stic
    Offline

    sarc4stic Özel Üye

    Katılım:
    19 Nisan 2005
    Mesajlar:
    3.239
    Beğenileri:
    2.239
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Satış Temsilcisi
    Yer:
    Istanbul
    Çömelip kalkarken öne eğiliyorsan hareketin merkezi quadricepslerden sırtın alt kısımlarına kayabilir, buna dikkat et. Squat, deadlift gibi hareketler iki tarafı keskin bıçaklar gibidir, düzgün formla yapılırsa genel duruş ve olası sırt ağrılarını engeller, ama yanlış yapılırsa bele fazla yük bindirerek sakatlanmasına yol açabilir.

    Antremandan önce 8-10 dk ısınmayı unutma ve germe/esnetme yapmayı da ihmal etme.
     
  3. hoterme
    Offline

    hoterme Üye

    Katılım:
    15 Ocak 2007
    Mesajlar:
    219
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    0
    squatan dır tahminin doğru destekliyici kulana bilirsin ve bel kuvetlendirici harekeyleri yap ilerisi için işine yarar
     
  4. MK #7
    Offline

    MK #7 Özel Üye

    Katılım:
    30 Ekim 2004
    Mesajlar:
    2.270
    Beğenileri:
    1.493
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    kemeri ihmal etme bir de sana bir püf noktası söyliyeyim; hareket esnasında öne doğru eğilmemek için doğrulurken kafanı yukarı doğru kaldır ve yukarı bakmaya çalış
     
  5. sarc4stic
    Offline

    sarc4stic Özel Üye

    Katılım:
    19 Nisan 2005
    Mesajlar:
    3.239
    Beğenileri:
    2.239
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Satış Temsilcisi
    Yer:
    Istanbul
    Evet bu iyi bir tavsiye, tavanda ya da yüksek bir yerde bir nokta seç kendine, hareket boyunca gözünü oradan ayırma, bu sayede hareket boyunca sırtını daha dik tutabilirsin.
     

Sayfayı Paylaş