Bar yerine Dumbell

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve ihsanerol tarafından 7 Eylül 2010 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. ihsanerol
    Offline

    ihsanerol Üye

    Katılım:
    12 Haziran 2010
    Mesajlar:
    59
    Beğenileri:
    17
    Ödül Puanları:
    0
    Arkadaşlar tüm vicudum güzel bir şekilde gelişirken göğüslerim adeta gelişmiyor bunun sebebleri arasında bench pressi ilk başladığım zamanlarda ağırlığı tricepslere vererek çalışmam,genetik faktör ve benchin altında kalma korkusundan bench presste tam basamamama bağlıyorum bu yüzden çalışma partneri bulana kadar salonda incline press ve bench pressleri dumbellarla yapmayı düşünüyorum yanlız hacimlenmek bakımından çok fark olurmu barla dumbell arasında ???
    Göğüs için hacim programımda:
    10-8-8-6 bench press
    10-8-8 bir hafta fly bir hafta incline fly
    10-8-8-6 incline press
    şimdiden teşşekürler :)
     
  2. gs01
    Offline

    gs01 Üye

    Katılım:
    29 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    182
    Beğenileri:
    38
    Ödül Puanları:
    38
    fark şu şekilde olur. bar ile direk gögüs kaslarını vurursun ama dumbbell ile çalışırken dumbbel i sabit tutmaya nizami kaldırmaya çalışırken küçük kas gruplarıda etkilenir. yani küçük kas gruplarına faydası olur ama olaya gögüs açısından bakacaksak gögüs kaslarını bardan daha iyi etkiler diyemem :) benchte çalışırken tam kasılma için barı hafiftende olsa gögüslere değdir ve mümkün olduğu kadar kürek kemiklerini birbirine yakın tutarak çalış bu sayede gögüsler daha öne doğru çıkıyo ve daha iyi geriliyolar :)):
     
    ihsanerol bunu beğendi.
  3. Mosquito
    Offline

    Mosquito Üye

    Katılım:
    24 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    59
    Beğenileri:
    16
    Ödül Puanları:
    0
    Benimde Bench le ilgili sorunum var. Benchlerin göğüsüme vurduğunu hissetmiyorum. Neyi yanlış yapıyorum anlamış değilim. Ama mesela Dumbbell fly da göğüslerime vurduğunu hissediyorum.
     
  4. ihsanerol
    Offline

    ihsanerol Üye

    Katılım:
    12 Haziran 2010
    Mesajlar:
    59
    Beğenileri:
    17
    Ödül Puanları:
    0
    evet aynı şeyi bende yaşıyorum sanırım yükü tricepslere vermekten kaynaklanıyor bide ğöğüs antremanlarında sanırım çalışan adeleyi hissetmeye çalışmak gerekiyor her kas gurubu çalışmasında olduğu gbi barı yukarı bastığımzda ğöğsü sıkmak gerekiyor sanırım
     
  5. diez
    Offline

    diez ADMIN Yönetici Admin

    Katılım:
    18 Ocak 2006
    Mesajlar:
    12.497
    Beğenileri:
    14.498
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Değerli üyemiz;

    Konunuz kilitlenip kapatılmıştır.

    Konu kilitleme sebepleri;

    - Daha önce benzer bir konu açılmıştır
    Lütfen arama yapmadan konu açmayınız.

    Link : http://www.bodyforumtr.com/vbforum/dumbell-bench-press-ile-bar-t883.html


    Lütfen 1 dakikanızı ayırarak forum kurallarını okuyunuz. Forum kurallarını okumak için buraya tıklayınız

    Anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
    BodyForumTR Ekibi
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş