Başlangıç için beslenme günlüğüm

Konusu 'Beslenme Günlüğü' forumundadır ve blackroseimmortal tarafından 14 Şubat 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. blackroseimmortal
    Offline

    blackroseimmortal Üye

    Katılım:
    14 Şubat 2014
    Mesajlar:
    12
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Öncelikle merhaba, daha önce çok düzensiz olarak yaptığım bu spora, imkanlarımın da elvermesiyle yarından itibaren düzenli olarak başlıyorum, daha önce bekar yaşadığım için çalışsam da beslenemiyordum ama artık ailemleyim ve beslenme sıkıntım da ortadan kalktı, bugün ölçümlerim yapıldı, değerlerim iyi olmasa da en azından sınırları tam olarak aşmadan spora başladığımı söyledi salondaki hoca. Gerçek spor nasıl yapılırmış yarından itibaren göreceksin dedi ve yarışmalardaki resimlerini gösterdi, açıkçası bu iddialı tavrı hoşuma gitti, hem motive oldum, hem de bilgili birisi olduğuna ikna oldum, zira o vücudu rasgele yapamazdı.

    Bugünkü ölçümlere göre bilgilerim şu şekilde;

    Yaş: 27
    Metabolik yaş: 27
    Boy: 186 cm
    Kilo: 86 kg
    Yağ: 16 kg (%19.1)
    Kas: 66 kg
    Su oranı: Yetersiz - (%54) gibi birşey söyledi

    Düşündüğüm program ise şöyle;

    Kahvaltı: 1 tam yumurta, 1 lor peynirli omlet, 3 yumurta beyazı, 1 dilim kepek ekmeği

    Antrenmandan önce: 150 gr tavuk ızgara, bir tabak makarna (zaman zaman ton balıklı)

    Antrenmandan hemen sonra: Bir kutu üzüm suyu, bir adet muz, 2 ölçek qnt delicious whey protein complex

    Bir saat sonra, 400 gr tavuk eti, lapa pirinç

    Yatmadan önce: 1 ölçek optimum casein (suyla)


    Yarın itibariyle başlıyorum, yani yarına kadar bilgili arkadaşlarımdan olumlu - olumsuz görüş alırsam sevinirim, lütfen eklemem ya da çıkarmam gereken şeyler hakkında bilgi verirseniz memnun olurum...

    Amacım herkes gibi, zor da olsa yağ yakarken, kas kütlesini artırmak, saygılar
     
  2. blackroseimmortal
    Offline

    blackroseimmortal Üye

    Katılım:
    14 Şubat 2014
    Mesajlar:
    12
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Yorum yapmak isteyen var mı?
     
  3. snrgndr
    Offline

    snrgndr Üye

    Katılım:
    20 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    279
    Beğenileri:
    65
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Bence gayet güzel yapmışsın programını. Genel olarak dengeli bir program , gece yatmadan önce casein ile desteklemen de çok iyi olmuş. Protein miktarının ve gün/öğün dağılımını yerinde buldum. Makarna ve pirinç lapası ile "Kaliteli karbonhidrat" alımı da var. Sadece sabah protein alımını 30-35 gram kadar tutmaya çalış , lor peynirini gramajını ona göre ayarlarsın. Bir de öğlen yemeği olarak antrenman öncesi program dediğin öğünü yiyeceksin sanırım , çalışma saatlerine göre ayarlayarak yersen güzel olur ki zaten planlamışsındır. Başarılar :)
     
  4. blackroseimmortal
    Offline

    blackroseimmortal Üye

    Katılım:
    14 Şubat 2014
    Mesajlar:
    12
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    mesajiniz motive edici oldu, tesekkurler
     

Sayfayı Paylaş